Toukokuun toukat 2013 *syksy*

Kylläpä piristi kuntosalilla käynti. Tutustuin nyt kesällä ensimmäisen kerran tuohon sali/kuntoilujuttuun ja samantien se vei jalat alta. Joogapilates on suosikkini. Mitenkähän tuo kuntoilu on sallittua alkuraskaudessa? Olen yrittänyt ottaa nyt vähän hillitymmin tunneilla...

Itseä mietityttää kovasti myös tällähetkellä kuinka säännöllinen lääkitykseni vaikuttaa vauvaan. Minulla on CRPS, jonka takia joudun käyttämään päivittäin Lyricaa. Yritin saada tänään ensimmäistä neuvola-aikaa mutta keskitetystä ajanvarauksesta ottivat tiedot ylös ja sieltä sanottiin, että huomenna terveydenhoitaja soittaa kotia ja kyselee tarkemmin tietoja, lähinnä tuosta lääkityksestä. Olen käsittänyt, että minulla on seuranta sitten pääsääntöisesti Oys:in äitiyspolilla.

Hymeli ja hissukka 5+3
 
Moikka!
Kivasti uusia plussaneita, hienoa ja onnea! :)
Täällä menossa jotakuinkin rv 6+3, torstaina eka ultra, jännittää!!! Niin kova väsymys joka päivä läsnä, ettei mitään määrää. Olen kuin jyrän alle jäänyt, ja kolmivuorotyötä pitäisi jaksaa vääntää :( Ja sitten tämä prkleen pahoinvointi! En kertaakaan ole oksentanut, mutta oikein mitään ei tee mieli syödä. Nälkä kun on, pahoinvointi pahenee, mutta siltikään ruoka ei vaan mene alas. Esikoisesta hyvää tekivät mehujäät ja pillimehut (tosi terveellistä :) ), joten niillä ajattelin nytkin kokeilla. Mitenkään en töissä haluaisi vielä asiasta mainita... Joo, ja tissit on arat, etenkin sivuilta. Niin ja ilmavaivat, ihan hirveetä. Varsinkin aamuisin, vatsa oikein kramppaa ennen kuin saa ilmat puskettua pihalle :LOL: Ja minä kun vielä vajaa viikko sitten olin onnellinen oireeton odottaja :)

Kohta pitäisi vääntäytyä zumbaan. Pakko jotain tehdä, ettei vaan makaa sohvalla :) Liikunnasta sen verran, että salilla käyn ja jumppaamassa aerobic-tyyppisiä jumppia. Näitä harrastin ennen plussaustakin, joten ajattelin, että uskallan edelleenkin niin tehdä.

Jaksamisia kaikille! :)
 
Mä täällä odottelen edelleen sitä pahoinvointia....Jotenkin epäilyttää koko raskaus kun sitä yrjö-oloa ei ole. Alamahaa vihloo ja nippailee kyllä paljon, ja ihan turvonnutkin tuo maha on. Lisäksi mulla on niiiin kylmä ja väsy kokoajan, että voisin asua sängyssä peiton sisällä.
Niin ja manta81 Saikkua saa kyllä pahoinvoinni takia! Mä olin viimeraskaudessa jatkuvasti saikulla kun oksetti niin paljon että aspa työstä jossa vielä pitää seisoa se 8-9h putkeen ei tullut yhtään mitään :) Neuvolaan vaan soittoa niin saikkua tulee kyllä:)
 
Voi jee, täällä alkoi 6. viikko ja mukelo edelleen kyydissä! Oon ihmetellyt miten erilaiselta tämä raskaus tuntuu verrattuna aiempiin, jotka menivät kesken (ja kohdunulkoiseen, joka tuli ulos rv 13). Kohdunulkoisen aikana olin äärettömän väsynyt ja makasin sohvalla kaiket illat, mutta minkään näköistä pahoinvointia ei ollut. Nyt sen sijaan väsyttää aika maltillisesti ja - yllätys yllätys - olen saanut tutustua siihen kuuluisaan etovaan oloonkin :x Muutkin oireet (arat tissit, ilmavaivat, menkkamaiset jomotukset ja itkupotkuraivarit) ovat sopivasti läsnä, tuntuu rohkaisevalta. Keskenmenoista oon nimittäin sen oppinut, että heti kun vähäisetkin oireet katoavat, menee kesken. Menisivät nyt nopeasti nämä hermoja raastavat ekat viikot!

Mulla on neuvola 27.9. ja jossain välissä olen menossa sairaalaan ultrattavaksi, tarkistetaan raskauden kiinnittymispaikka, kun taustalla on tuo kohdunulkoinen.

Erikoisena väliaikahuomiona: käytiin eilen luontoretkellä ja poimin viattomasti pari karpaloa suolta. Sain niihin yhtäkkiä karmean himon ja olisin varmaan mättänyt koko suon suuhuni, ellei mies olisi kiskonut pois - ah niin kitkerää ja hyvää :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: janlind ja Tiiti*
A83
Miranna Kemiallinen, tai ainakin epäilen sellaiseksi, meni "kesken" siinä viikolla neljä+.Tein parina päivänä haalea plussan, joka ei vahvistunut. Kolmantena päivänä testi oli negatiivinen ja vuoto alkoi illalla. Voipi siis olla ettei koskaan edes kiinnittynyt, ainakaan kunnolla. Rinnat olivat hieman kipeät, mutta muita oireita ei ollut. Toivottavasti nyt parempi onni :)
 
Hei vaan kaikille.

Täällä odotellaan innokkaana ensimmäistä. Vahva plussa tuli testiin eilen aamulla. Epäuskoinen olo, melkein vuoden ollaan oltu ilman ehkäisyä ja vihdoin tärppäsi. Pari päivää ollut etova olo ja kylmä. Tänään töissä tilaisuuden tullen soitin neuvolaan ja sain ajan 8.10. Mitenhän sitä jaksaa kuukauden odotella tuota ensimmäistä neuvolakäyntiä...

riie/23v/1./OYS

edit. LA laskurin mukaan 10.5.13
 
Tervetuloa uudet! :flower:

Pikasesti selasin kaikki jutut läpi, ja nyt mä jo unohdinkin mitä kaikkea täällä oli puhuttu! Joku oli ainankin maininnut noi 'itkupotkuraivarit' voi miten tuttua ne on täälläkin. Esikoisesta mä olin lähinnä herkkä, itkeä vollotin pienintäkin asiaa, mutta mä oon nyt IHAN KAMALA. Oikeen hirviä, ihan oikeesti. Vihaan itteäni tällä hetkellä, ja oonkin miettiny että miten toi mies parka jaksaa kattoa mua tän raskauden ajan, ilman että hakee avioeroa!? :LOL:

Ja voi että mua paleltaa, tää paleleminen on aivan järkyttävää, mulla oli tänään koiraa käyttäessä villapaita, ja toppatakki vielä päällä, ja hrr, vieläkin palelsi! Nyt tää lähtee koisimaan taas jotta jaksaa huomenna temmeltää ja siivoilla. :)

- Jenikk & papu 5+4 :heart:
 
Heippa kaikille!
Täällä ilmoittautuu mamma Tampereelta!
LA:a en vielä osaa varmalla sanoa mutta joskus puolessa välin toukokuuta.

Eli Jasmin12, toinen lapsi, TAYS

Eka muksu on tytön tyllerö, maailman ihanin sellainen :D ja vasta tulee 8kk!
Enpä osannut juuri iloita raskaudesta kun testi tein vaikka salaa haaveilinkin joskus toisesta ettei ekan tarvis yksinään kasvaa...kauan aikaa oli tuntemuksia mutta ajattelin että kuvittelen vain, koska pelkään että olen raskaana.
No eihän se sitten niin mennytkään.
Meillä on hirvee kriisi miehen kans meneillään ja muuta stressiä pukkaa päälle jotenkan siksi vaikee iloita uudesta vauvasta. Pelottaa jos jää sitte yksin kaiken keskelle.
Edellinen raskaus oli painajaismainen. Toivon että tämä toinen on sitten tosi helppo! Pääsis tasapainoon. Eipä siinä kuin odotellaan sitten vaan mitä tuleman pitää. Neuvola ois 28.9. En suunnittele varhaisultraa.

Tsemppiä kaikille!
 
Munkin piti eilen kipaista kauppaan ostamaan varalta uus testi ja komea tumma plussahan sieltä tuli, että kyllä sitä raskaana ollaan, vaikka oireet puuttuu (onneksi) vielä kokonaan. Mäkin ajattelin yrittää soittaa tänään neuvolaan, jos keksisin jonkun paikan täällä töissä, missä sais rauhassa soittaa ilman, että kukaan vielä kuulee tästä raskaudesta :| Tänään pitäs alkaa jo viikko 6, joten eiköhän siellä neuvolassa sitten jotain näy/kuulu kun meillä tosiaan saa sen ultrauksen sitten siinä samalla. Hitsi, toivottavasti meillä on sama neuvolatäti kuin viimes, se oli tosi mukava :) Vaikka ne taitaa mennä alueittain, eikä olla muutettu, niin todennäköisyys on varmaan melko hyvä! Inhoan sitä kuppiin pissaamista, kun siinä vessassa on semmoinen luukku mistä se ojennetaan toiselle puolelle ja mä oon kamala ujopissaaja niin jos siellä luukun toisella puolella joku työntekijä odottelee sitä pissaa, niin mun on kamalan vaikea saada pissa tulemaan :D Mä kyllä vähän jo odotan sitä raskausmasua. Koskaan muullon ei oo maha niin kiinteä ;)

lauru ja pöppinen 6+0 poks :)
 
  • Tykkää
Reactions: janlind
Ihanan paljon uusia tullu! :) Tervetuloa kaikille! :wave:

Tein eilen tavallisen r-testin ja oli kyllä aika reilusti tummunut viiva, kun vertasin 5.9 päivän testiin kun en enää muita löytänyt. Ei kyllä vielä ollut yhtä tumma kun kontrolliviiva.. Ajattelin, että jätän sen pissanäytteen väliin, koska nyt ei oo yhtään ylimäärästä aikaa töistä käydä sielä, ja jos se kerran positiivista tai negatiivista vaan näyttää.. :) uskaltaiskohan jo varata neuvolan.. olis kyllä kiva jos pääsis vähän aikasemmin neuvolan kautta käymään sielä ultrassa kun se yksityinen olisi vasta 4.10. :kieh: oireista sen verran että niitä on tullu kyllä lisää tai on vahvistunut, esim. rinnat on ihan suunnattoman kipeet ja etova olo on aika jatkuvaa ollu muutamat päivät :x oksennusta ei oo onneks tullu vielä.. :D ja olis kiva tietää mitkä rv täälä on :D mut mennään nyt sillä samalla..

Miwwi 5+1
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia kaikille!

Joku aikasemmin kyseli että missä työskennellään tms. Minä olen ensimmäiseltä ammatiltani suurtalouskokki ja toiselta ammatilta lähihoitaja. Tällä hetkellä olen omaishoitajana tytölle jolla on syövän takia epilepsia, eikä näin ollen voi olla yksin.
Olen myös ollut vanhainkodeissa töissä, mutta esikoisen jälkeen en ole raaskinut palata kokopäivätyöhön, vaan aloitin sitten osa-aikaisena :) Esikoinen on mummun (äitini) kanssa ne ajat kun me olemme isännän kanssa töissä.

(.) Koko ajan tekisi mieli jotain ruokaa, Hesen kreikkalainen salaatti on ainoa haluttava ruoka, tällä hetkellä :D Esikoisesta elin ensimmäisen kuukauden piimällä, sellaset kolme litraa päivässä joskus enemmänkin ja toisen kuukauden lohella ja muusilla.
Tissit aristaa aina välillä ja selkää jomottaa, täytyy varmaa varata joku kevyt hieronta tuohon selkään. Pissalla saa edelleen juosta ja ainakin silloin on kova hätä kun pääsee auton kanssa liikkelle taikka nukkumaan mentäessä kun maate pääsee. Ja meillä kun vessa on alakerrassa ja makuuhuone ylhäällä... : / =) Ilmavaivoja on muiden iloksi ja varsinkin iltaisin tuntuu turvotusta olevan.

janlind & Tiltu-Ilmari 6+4 :heart:
 
Pikkuperholle kovasti tsemppiä! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin :heart:

Miwwi: hienoa, että viiva on vahvistunut. Eiköhän kaikki ole ihan normaalisti :)

Tänne ei mitään ihmeitä. Oireita ei oikeastaan ole, mutta eipä ole ollut kahdessa ekassakaan, joten en siitä ole varsinaisesti huolissani. Pari viikkoa vielä ultraan...Odottavan aika on pitkä!
 
Minä olen työskennellyt myyntialalla. Viimeiset pari vuotta myyntineuvottelijana ja elokuun alussa sanoin itseni irti. En vaan enää jaksanut. Provikkapalkkaus, kovat myyntitavoitteet, kauhea paine kokoajan. Ajattelin että huilaan vähän aikaa ja katsellaan sitten uudestaan. Vaan taitaa tää mun vähänaikaa kestää nyt vähän pidempään :D Jos tämä raskaus nyt jatkuu, niin en meinaa aloittaa töitä ollenkaan. Kerrankin mahdollisuus olla vaan raskaus ajan. Ja tiedän että tuskin selviän taas vaivoilta, joten eipähän ole työt rasitteena.
Me muutettiin reilu viikko sitten ja sen verran tuulella käypä oon ollut ettei miehellä ole ollut muuta mahdollisuutta kuin nöyrtyä iltaisin maalaus ja tapetointi puuhiin. Ensin piti vaan yksi seinä maalata, no se projekti on nyt vähän kasvanut. :D

Mieliteoista, mun tekee kauheesti mieli makeaa (ei karkkia, mutta makeaa kahvileipää).
Sen muistan kun tyttöjä olen odottanut että hapanta teki ihan kauheasti mieli. Söin kilotolkulla: greippejä, sitruunoita, puolukkaa, karpaloita.

Etovaa oloa edelleen, joka tuntuu että vaan voimistuu. Tietyt hajut tekee pahaa. Mulla noita Party Liten tuoksuja joista nyt muutamaa en voi sietää.

Tää ilma mahassa on uskomatonta. Maha on kuin täytetty ilmapallo, oikein pistelee kun painelee. Samoin aikaajoin närästää.
Ja rinnat sairaan kipeet!

Mun HCG oli tosiaan eilen yli 7000 ja edelleen kohdussa näkyy musta ympyrä, joka vaan kasvaa, mutta sikiökaikua ei vieläkään näy :O
Seuraava aika vasta 24.9 ja sillon siis selviää onko tuulimuna vai oikea raskaus. Lääkäri sanoi, että ei voi luvata mitään, mutta että raskaushormooni ainakin hyvin nousee.
 
Mäkin uskaltauduin soittamaan vessasta neuvolaan, onneks ei kukaan tullut just sillon :) sain neuvolan vasta 11.10, koska halusin iltapäiväajan. olen siis eri paikkakunnalla töissä niin en viitti kesken päivän lähteä käymään kun sit joutuis muutenkin selittelemään, että mihin menee kesken päivän. Nyt pitää siis yli kolme viikko odotella, että pääsee. Sillon viikkoja on jo se kymmenisen ja parin viikon päästä siitä on sit se np-ultra jo. Vai eikö se ollut joskus niillä tietämin? Vasta kyllä katoin mun ekaa ultrakuvaa viime raskaudesta ja se oli kans joskus ysiviikolla otettu. nytkin ne laskivat niitä viikkoja, että tulisi se 9 täyteen ennen sitä käyntiä.
 
mamuska7 millä viikolla oot menossa? Olitko siis ultrassa? :) toivotaan, että sielä pikkuinen kasvaa! :)


Sain äsken viestin yksityiseltä kun kysyin löytyisikö vähän aikaisempaa aikaa kun se 4.10, niin hän sitten laittoi, että kävisikö 24.9, mutta rupesin miettimään, että jos meen näillä viikoilla niin olisin tasan rv 7, mutta mitä jos se olisikin paljon vähemmän..

Kuinka aikaisin sydänäänen voi kuulla?
 
mamuska7 millä viikolla oot menossa? Olitko siis ultrassa? :) toivotaan, että sielä pikkuinen kasvaa! :)


Sain äsken viestin yksityiseltä kun kysyin löytyisikö vähän aikaisempaa aikaa kun se 4.10, niin hän sitten laittoi, että kävisikö 24.9, mutta rupesin miettimään, että jos meen näillä viikoilla niin olisin tasan rv 7, mutta mitä jos se olisikin paljon vähemmän..

Kuinka aikaisin sydänäänen voi kuulla?
No sen pussukan koon perusteella ja HCG arvon perusteella olis joku 6+0 tai 6+1. Lääkäri sanoi että varmuudella pitäis sit näkyä muutakin 7+ viikoilla, joten siksi minullakin se aika 24.9, joten jos sillon ei näy mitään niin peli on menetetty.

Sydänäänethän ei ihan heti kuulu, siis ultralla ne nähdään tuolloin 7+ viikolla. Joillakin on kyllä näkynyt aikaisemminkin(?)
 
Mä pysyttelen vähän taka-alalla, kunnes tää meidän tilanne selviää.

Eilen illalla holahti pari kertaa ihan kirkasta verta, ei siis vuodellut, vaan holahti ja loppui, holahti ja loppui. Jotain pieniä riekaleitakin näkyi, mutta ei hyytymiä eikä kipuja. Viikkoja olis tänään 5+3.

Palailen kertomaan tilannetta sitten joskus.
Tsemppiä muille ja kovasti onnea uusille plussanneille =)
Tsemppia sinulle! Toivottavasti kaikki hyvin ja pikkuinen pysynyt kyydissä.
Minullakin tuli ihan kunnolla kirkasta verta lauantai aamuna, runsaasti! Lääkärin mielestä normaaliin, terveeseen raskauteen useinkin liittyy alkuraskauden veren vuotoa, ilman mitään järkevää syytä. Ja se on vaaratonta. Jos vuotoa on niin silloin pitää vaan välttää uimista, tampoonin käyttöä, seksiä, koska veri on niin hyvä alus bakteereille, joten herkästi voi aiheuttaa tulehduksen ja sitä kautta voi seurata keskenmeno. Jos vuotoon liittyy kipuja tai alkaa tulla hyytymiä, niin sit heti sairaalaan. Tälläiset ohjeet minä sain.

Toivottavasti teillä kaikki hyvin <3
 
Niin ja ammatista vielä, itse työskentelen tarjouslaskijana/rakenteen tekijänä ohutlevyteollisuudessa ja tuotantotalouden inssi olen koulutukseltani :)

Onko täällä ketään, jotka meinaa kestoilla vauvan kanssa ja semmoisia, jotka olisi jo edellisten kanssa kestoilla? Mä olisin halunnut kestoilla esikoisen kanssa, mutta silloin meillä oli käytössä Babylandin taskuja mikrokuituimuilla ja ne päästi heti pissat läpi, vaikka esipesin niitä imuja etukäteen useita kertoja. Jotenkin se innostus ja kokeilunhalu loppui siihen, että ne ei vaan pitänyt kun ensimmäisen pissan ja heti meni läpi. Kun lapsi oli vanhempi niin tein itse froteeimuja ja ne pitikin sitten paremmin, eli mulla oli ollut vaan huonot/liian vähän imuja. Mutta tuossa vaiheessa lapsi liikkui jo niin paljon, että en saanut enää kestovaippaa päälle sille :) Nyt ajattelin alusta asti kokeilla kestoilua ja ois kiva saada vinkkejä jos täällä on asiaan perehtyneitä. Mitkä teilläs iis tominut parhaiten?

Vastasyntyneelle ajattelin imsevimsen kuoria ja niitä flanellisisävaippoja ja sit jotain muita sisävaippoja ja mahdollisesti voin itse tehdä villahousuja. Paikallisella kirpparilla oli nimitääin parillakympillä melko iso pino noita imsevimsejä :) Jos ne vielä tänään on siellä niin taidan käydä hakemassa ne. Kyllä niille joskus tulee käyttöä kuitenkin...
 
  • Tykkää
Reactions: puputytto
Mua nyt huolettaa ihan hirveästi tämä oireettomuus! Ainoat "oireet" on väsymys, alamahanippailut, hirrrveästi ilmaa mahassa ja kauhea kylmyys kokoajan, mutta voihan tuo väsymys ja kylmyys johtua jostain ihan muustakin, vaikka vuodenajasta...
Aikaisemmassa raskaudessa tissit oli heti ihan mielettömän kipeät, niin ettei voinut kuvitellakaan olevansa ilman rintsikoita, sekä oli ihan kamala kuvotus. Makasin vaan sohvalla ja join vettä.
Nyt ei ole minkäänlaista huonoa oloa eikä tissitkään ole arat ollenkaan. Jotenkin epäilyttää koko raskaus nyt:(
Tein silloin lauantaina kaksi testiä ja molemmissa oli kyllä testiviivaakin tummempi viiva joka ilmestyi ruutuun heti, joten kai siellä jotain on ainakin tapahtunut, mutta mahtaakohan tapahtua enää? :(
 
Viimeksi muokattu:
Kahdeksas kääpiö Älä ole huolestunut! Esimerkiksi mulla ensimmäinen raskaus oli TÄYSIN oireeton, kun tämä taas on aivan eri luokkaa. Kamala pahoinvointi, väsymys, kylmyys, vatsa sekaisen, 'menkkajomotukset', ja vaikka mitä muuta! :)

Jasmin12 Teillekkin tulee pikkuisille aika pieni ikäero! Mulla kotona 6kk ikäinen tyttö, ikäeroa tulee 1v 3kk :)
 
pikkuperho Toivottavasti kaikki on hyvin!

Ammatista joku kyseli, niin mä oon postinjakana. Ollu jo seittemän vuotta. Jotenkin on tuonne jämähtäny. On mulla kaks ammattikoulua käytynä ensin kävin ravintolakokkikoulun ja sit opiskelin lähihoitajaksi. Kokkina en oo töissä ollu, mut lähihoitajana olin dementiaryhmäkodissa. Siitä työstä pidin ja se antaa paljon, mut ottaa myös. Mulle se kolmivuorotyö ei ollu sopiva. Tässä postin hommassa on omat hyvät ja huonot puolensa, niinku kaikissa töissä. Työajat on ainakin mulle sopivat.

Mua kans kiinnostais toi kestovaippailu, ja oonkin hoomoilasena katellu niitä kaupassa ymmärtämättä niistä mitään. :confused: Ja paketin läpi ei oikein nää millanen se on.

Tasan viikon päästä ois ultra. Toivottavasti viikko menis äkkiä.

Tiiti* 6+4
 
Heips !
Mahtuisiko yksi lisää???
Varovaisesti vielä ilmoittaudun, nyt vasta mennään 4+5 ja menkoista laskettuna LA olisi 16.5.2013 =) Toinen lapsi kyseessä, mutta esikoinen on jo 6.vee joten aika suuri ikäero tulee =)
 
Tänään kävin työpaikkalääkärillä ja kirjoitti perjantaihin asti sairaslomaa, olo on karsea yhä edelleen, lääkäri käski olla äitiysneuvolaan yhteydessä seuraavaksi, että rivien välistä saattoi lukea että tänne on enään turha tulla ruikuttamaan :headwall:

Noh ei se mitään, soitin sitten heti kotiin päästyäni neuvolaan ja sain neuvolalääkärille ajan maanantaiksi joka kartoittaa tilanteen ja laittaa pidempää sairaslomaa jos tarvetta, tosin vielä olisi viikonloppu välissä eli lauantaina reilu 9 tunnin työpäivä ja sunnuntaina puolet siitä, koitan nyt psyykata itseäni että pystyisin mennä silloin töihin, jos perjantaina kuitenkin näyttää olotila epävakaalta, niin joudun menemään päivystykseen :attn:
Niin ja ekaan neuvolaan menekin jo tänään, jotta saan neuvolakortin =)

Tosiaan työstä, olen kassamyyjä ja teen vain ilta ja vkl vuoroja jotta tuota pienokaista ei tarvitse viedä päivähoitoon, aloitin työssäni vasta heinäkuussa heti kun vanheimpainvapaakausi päättyi ja koeaikaa on vielä marraskuun alkuun asti, harmittaa kun heti joutuu sairaslomailemaan...

Kestovaippailusta, ei vain ole mun juttu, taidan olla liian laiska siihen hommaan, muuten kyllä koitan valita aina luontoa säästävämmän version, eli kauppaan vain kestokassien kanssa ja kävelen/pyöräilen aina kun mahdollista :)
 
Viimeksi muokattu:
Sain ensimmäisen ajan neuvolaan 2.10. Vielä täytyy kolme viikkoa kärvistellä ennenkuin saan mielenrauhan, että onko mahassa toukovauvaa. Jos ei vaan sitä ennen tule kutsua äitiyspolille.

Täällä ei ole tänään ollut oikein minkäänlaisia oireiluja.. Mies vaan sanoi, että ole onnellinen kun ei ole niitä "pahoja" oireita. Mutta tällaistahan se on, jos oireita on niin se on hankalaa ja jos oireita ei ole niin sekin on hankalaa, mikään ei passaa..:)
 
Piti ihan tulla kurkkimaan teidän pinoanne, itse olen toukokuussa 2012 syntyneen vauvan äiti. Huimaa vauhtia tuntuu vuosi vierineen. Tuntuu aivan kuin eiliseltä kun testitikkuun ilmestyi 2 viivaa ja kevään odotus alkoi ja nyt tuo pikkuinen jo kieppuu ja mönkii minkä ehtii <3 Oikein onnellista odotusta teille kaikille, toukokuu on oikein mainio kuu pikkuisten syntyä!
 

Yhteistyössä