Täälläkin jouduttiin jättämään ylimääräinen virtsanäyte, kun siinä neuvolan itse tehtävässä pissatestissä proteiini oli koholla. Mitä siitä muuten etsitään, jos supisteluiden takia tehdään virtsatesti? Täällä on ollut harjoitussupistuksia ja ihan muutamia kipeämpiä, selkeästi silloin kun olen rehkinyt enemmän (esim. siivouksen yhteydessä nostellut painavia laatikoita/mattoja yms). Pitää laittaa mies siivoamaan jatkossa
Henttis - ihanaa!! Itse en ole laittanut pakkausta vielä tilaukseen, odotan miltä uusi pakkaus näyttää ennen kuin päätän lähdenkö yrittämään uuden pakkauksen saamista. En kyllä tiedä miksi, mun mielestä tämä 2015 vuoden pakkauskin on aivan ihan enkä malta että pääsen hypistelemään sen sisältöä!
Mayalle tervetuloa ja kovasti tsemppiä! Oletko jutellut neuvolassa tuosta, jos se helpottaisi tai jos saisi sen kautta keskusteluapua? Ja uskon että pää hajoaa jos viettää likaa aikaa neljän seinän sisällä - olen itse ihan samanlainen! Onneksi kevät on tulossa ja toivottavasti sitä myötä myös paremmat ulkoilusäät, aurinkoinen sää ja kävely piristää ainakin omaa mieltä (joskin välillä on kohdalle sattunut niin kauheita v-tutus päiviä ettei niihin mikään määrä aurinko auttaisi!)
Mimmi ja pirpana - sama homma täällä, jo pidempään on vuotanut pieniä tippoja rinnoista, välillä tulee vähän enemmänkin. Ja outo tuo papa- asia! Mulle sanottiin että raskauden aikanan otetaan ainoastaan, jos on poikkeuksellisen vahva syy epäillä jotain, minkä takia pitää tutkia. Erikoista..
Cristal - voi ei! Tsemppiä, tiedän ton olon. Itselle tulee välillä kanssa masispäiviä tai muuten vaan päiviä jolloin itken tv- mainoksillekin. Ja välillä on päiviä jolloin olen ihan kaikesta vihainen ja ärtyinen ja kaikki ottaa päähän. Toivottavasti sun mieli paranee pian!
Longo - täällä kanssa heräillään yöllä paljon enemmän kuin ennen raskautta! Ja tuntuu että aina jos yhtään havahtuu vähääkään hereille, tulee tarve päästä -heti- vessaan. Ja kun siltä reissulta palaa on jo sen verran hereillä, ettei unikaan tule pian. Huoh. Raskauden iloja
Onko muuten muita synnytyspelkoisia? Alkuraskaudesta synnytyspelko oli todella kova, pikkuhiljaa on helpottanut mutta sain silti onneksi lähetteen pelkopolille, jossa pääsen juttelemaan kätilön kanssa ja saan toivottavasti mielenrauhaa ja uskoa itseeni ja siihen, että kaikki tulee menemään hyvin