***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

Cappuccino ja taaperotx5 :hug: Mäkin sain toisen keskenmenoni huhtikuisissa rv 8.. On se niin väärin! :'(

Kovasti tsemppiä kaikille muillekkin ja toivotaa, että kyytiläiset pysyy kyydissä..
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin sain tossa huhtikuussa rv 8 keskenmenon ja nyt taas,silloin ehdin käydä ultrassakin jolloin masussa näkyi kaksoset olevan.Toivon kovasti että saisin itekkin kokea vielä kerran raskauden ja synnytyksen jossain vaiheessa,kun se 6, lapsi on meille viimeinen.

paljon tarrasukkia matkaan teille muille!!tuun aina välillä kurkkimaan tänne pinoon kyllä :)
 
Osanottoni, taaperotx5 ja Cappuccino!

Alibaba2:lle kaikki toivo, mitä vaan voi olla, mukaan pikkuiselle!!

Teidän pikkuisten matkanteon loppuminen toi taas itselleni kyyneleet silmiin, siitä on vasta 2 kk, kun mun keskenmeno oli :'( Ja edelleen mielessä pyörii ajatukset siitä ja muistan ikuisesti sen ultratuomion, että sydän ei enää syki ja vuoto on alkanut juuri :(

Sain tänään kasattua itteni ja soitin neuvolaan. Oli hyvin ymmärtäväinen täti ja yllätyin, kun tarjosi kunnalliseen varhaisultraan mulle ajan ens viikon perjantaille, joilloin olisi rv 7+0. Ilmeisesti tuon keskenmenon vuoksi, vaikka yhet menkat oli välissä ja en sinänsä tarvi LA:n määritystä tms. Hetken mietein, uskallanko mennä sinne, mutta päädyin menemään. Näkee sitten taas, onko kaikki kohdillaan.

Mua on nyt itkettäny vähän väliä ja oon hirmuisen alakuloinen. jotenkin km nostaa nyt tunteet pintaan ja ilmeisestikin käyn taas läpi sitä henkisellä puolella... Käyn kymmeniä kertoja päivässä vessassa varmistamassa, että onko vuotoa... Ihan hullua, kun ei voi vaikuttaa itse siihen, jos km taas tulee. Tissejä kokeilen myös, että onko ne kipeet yhä... taitavat kohta vaan olla kipeenä mun testailuista :O

No, vainoharhassa elelen ainakin np-ultraan asti ja sitten ehkä pystyn relaamaan..

minä ja rv 5+5
 
Käyn kymmeniä kertoja päivässä vessassa varmistamassa, että onko vuotoa... Ihan hullua, kun ei voi vaikuttaa itse siihen, jos km taas tulee. Tissejä kokeilen myös, että onko ne kipeet yhä... taitavat kohta vaan olla kipeenä mun testailuista :O
Mä oon ihan tismalleen samanlainen :D Kokeilen vähän väliä tissejä, että onko ne vielä arat ja vessassa tutkin vessapaeprin hyvin tarkkaan...Mullakin varhaisultra ens perjantaina, että voidaan jännätä yhessä ;) Tosi kiva kyllä, kun sait ajan sinne ultraan kunnan kautta! Mäkin ajattelin huomenna koota itteni ja soittaa neuvolaan. Oon vähän pihdannu sitä soittamista, kun en uskalla ajatella niin pitkälle vielä.
 
Voi ei! Olipas ikäviä uutisia täällä!:'( Pahoittelut Taaperotx5 jaCappuccino:hug: Tulipa kyllä niin paha mieli itsellekkin ja tulee mieleen se parivuotta sitten itselle tapahtunut keskeytynyt km. Pelottaa ihan hirmuisesti kuinka tässä käy. Mutta täytyy vaan yrittää olla positiivisin mielin.

Ja Alibaballe tsemppiä vuodon kanssa. Toivotaan että olisi vaaratonta.

(.) ei nyt hirveesti edes huvita jauhaa muttamenkat ei ainakaan alkanu tänään ja eka kunnon etova olo oli,otan kyllä kaikki oireet kiitollisena vastaan mikäli masukilla kaikki kunnossa.

Vauvaliimaa meille kaikille oikein paljon :)

Diipeli ja pieni 4+1
 
Voi oon tosi tosi pahoillani Cappucino ja Taaperox5!! Iso lohtuhalaus :hug:
Oliko sulla Cappucino jo kolmas keskenmeno peräkkäin? Varmaan oot itekin ajatellu ja lääkäri ehdottanu, mutta kantsii varmaan nyt hakeutua tutkimuksiin ja apua saamaan.

Kyllähän tässä ollaan tekemisissä niin suurten ihmeiden kanssa, että jokaisesta pienestäkin eteenpäinmenon hetkestä saa kiittää.. jotenkin ihan sanattomaks vetää..

Alibaba ja muut, toivotaan todella, että täällä roikutte/roikutaan sinne toukokuulle saakka!!
 
Huomenia,
kai sitä uskaltaa jo tänne ilmoittautua. Alkutaipaleella vasta ollaan kun laskureiden mukaan olisi rv 4+0 ja LA ilmeisesti 26.5. Toista murua siis odotellaan. Miehelle pitäisi tänään myös kertoa uutisesta. Synnäri tulee olemaan joko Jorvi tai LS.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoitteluni Cappucino ja Taaperox5!! Alibaba, toivon vuotosi olevan harmitonta....

Itsellä ei juuri muita oireita ole kuin älytön väsymys ja matala ärsytyskynnys. =/ Tarttiskohan täs olla jo huolissaan?!

tanttis ja piipero 6+0
 
:hug: Cappucino ja taaperotx5, olen todella pahoillani puolestanne! Voimia raskaaseen tilanteeseen.
Alibaballe toivon onnea matkaan, eihän se vuoto välttämättä ole merkki mistään huonosta.

Uusiakin taas tullut mukaan, onnittelut kaikille teille!

(.) Oireettomuus jatkuu ja se pistää hirvittämään... Mä olen jotenkin alitajuisesti varautunut keskenmenoon, ne on vaan ihan kauhean yleisiä tässä alkuvaiheessa :( Pessimisti mikä pessimisti...

Ainiin mulle voi päivittää listaan nyt oman arvioni la:sta, 20.5.

Linttu ja möykky 4+4
 
Ei voi olla totta!! Cappucino ja taaperotx5 paljon halauksia teille :hug: Tuli ihan itku silmään, kovasti jaksamisia :'(

Alibaba toivotaan, että vuoto olis vaaratonta!

Ei muuta nyt.. Pysäyttää miettimään, että onko itelläkään kaikki kunnossa.

-Nöösi ja murmeli toivottavasti 7+6
 
Pahoittelut myös minun puolestani Cappucino ja Taaperotx5 :hug:

Mä varasin nyt sitten alkuraskausden ultraäänen itselleni reilun viikon päähän. Samana päivänä on sitten eka neuvolakin. Jotenkin omaa mieltä kaihersi ja ahdisti se että kunnan tarjoama ensimmäinenultra olisi vasta rv12.

Nyt synttäri sankarin kanssa leikkimään :heart: Meidän esikoinen täyttää tänään 2v :heart:

Koiruus ja Osmo rv 6+1
 
Onnea Koiramamman esikoiselle:flower: Hyvä päivä synttäreille, koska meidän esikoinen täyttää tänää 1v=) Ja mun laskettu aika oli tää päivä viime vuonna..

Pitäisköhän tänään jo soittaa sinne neuvolaan, soittoaika alkaa puolen tunnin päästä..No pitää katsella mikä fiilis sit on :)
Tääl ei vieläkään hirveesti mitään oloja, yks aamu vähän teki pahaa ja piti heti syödä näkkäri ni helpotti...
Tervetuloa uusille:wave:
Heissu rv 5+6
 
No niin, nyt on jo ensimmäisen kerran tullut syötyä jotakin mitä ei saisi virallisten ohjeiden mukaan syödä... Töissä oli kalavoileipäkakkua tarjolla, ja tottakai siinä oli kylmäsavulohta, ihan varmasti vakuumissa ollutta. Viime raskaudessa en ihan orjallisesti noudattanut ohjeita, esim. joitakin juustoja söin ja taisin tuota vakuumipakattua kalaakin syödä pari kertaa.
Kuinka tarkkoja meinaatte olla syömisten suhteen?
Oli kyllä hyvää voileipäkakkua, mutta kun nyt äsken kävin lounaalla ja siellä se samainen kakun jämä vielä nökötti pöydällä niin nyt meinasi tulla ylös, se kalan haju teki niin pahaa :x

Linttu ja möykky 4+4
 
äiti'*4 Täällä ilmottautuu Toukka 2. la 24.5 ja KAKS

:hug:Kaikille joilla ikäviä uutisia! Toivotaan uusia tarrasukkia mahdollisimman pian!

Eilen illalla sain haamuplussan ja tänään aamulla tein sitten digitestin ja on se vaan niin yksinkertaisen selkee että RASKAANA! Neuvola ja varhais uä varattu täällä kaupunki tarjoaa sen!

Toukka ja Papunen 4+2 (ja taustalla 1v7kk uhma)
 
Ciba, samassa ollaan menossa, myös sama laskettu aika :heart: :) !

Mulla alkoi sitten tänään pahoinvointi :S, onneks en oksentanut, maha vaan sekasin...
Väsyttää ihan kamalasti mutten siltikään saa unta kun yököttää :S...
 
alibaba2 , tsemppiä ja toivotaan jarrusukkia pikkuiselle! :hug:

Kaikki toi on niin yksilöllistä. Mullakaan ei ollut mitään kipuja, pieni vuoto alkoi 6+3 ja jatkui niukkana. Kaksi kertaa näin sykkeen, mutta kolmannella ei enää ollutkaan. Silloin viikkoja oli 7+3.

Jos ensikerralla (vielä emme yritä uudelleen) onnistuisi. Ei auta, kuin vaan toivoa.
 
Voimia ja jaksamista Cappucinolle ja Taaperox5lle! <3

Ja Alibaba2lle, toivottavasti kaikki on hyvin! Mulla kävi niin, että tiesin tehdä raskaustestin vasta, kun tuli outoa vuotoa. Niinkuin tooosi niukat menkat. Mulla on molemmissa aiemmissa raskauksissa ollu alussa veristä vuotoa ja hyvin sujui raskaudet loppuun. Toisessa kesti päivän, toisessa tuli parina päivänä, ei kuitenkaan peräkkäisinä. :)
Ekassa säikäytti pahasti, toisessa tiesin sen kuuluvan asiaan ja kolmannessa paljasti raskauden :) Joten, toivon, että sullakaan ei ole kummosemmasta kyse!
 
Minäkin nyt uskaltaudun tänne kirjottamaan. Alkuviikosta plussasin ja voi tätä riemua! Ja toisaalta pelkoa. Mulla takana 4 keskenmenoa... syy niihin onneksi löyty tutkimuksissa ja nyt sängyssä päikkäreitä nukkuu ihana 1 vuotias. Mutta eihän sitä koskaan tiedä miten tämä raskaus tästä etenee.

Oireista: huono-olo, palelee ja väsyttää. Mutta niiin paljon vähemmän ku esikoisesta ja keskenmenneissä raskauksissa. Toisaalta kuitenki "varma" olo siitä, että on raskaana. Muutama viikko vielä ja sitte ensimmäinen ultra. Ei jaksais oottaa!!!

Voimia niille joita suru kohdannut ja tarrasukkia matkaan kaikille joilla vielä kaveri kyydissä!

Mariposa & toukka 4+6
ainii. Oulusta oon. Ikää 30v. Toista ootan ja laskettu aika 20.5.2011
 
Mä valitettavasti poistun listoilta. Eli tänään menin niukan vuodon ja hirveen selän ja mahakivun vuoks lääkäriin ja sain lähetteen taysiin naisten tautien polille. Kohdun limakalvo vastasi tilannetta mikä nyt kuuluiskin viikkoihin nähden olla joten otettiin hcg. Viime viikolla se oli 46 ja lääkäri sanoi et se oli tosi vähäinen siihen nähden mitä olis pitänyt. Äsken sain soiton et spontaani keskenmeno ja hcg 8. Ei kontrollia ja puhui kemiallisesta raskaudesta.

Uudella innolla vauvaa yrittään ja toivon et vuotais äkkiä pois niin kivut lakkais.

Onnea teidän muiden odotuksille :)
 
Voimia ja jaksuja Cappuccino ja taaperotx5 :hug:

Tarrasukkia alibaba2:lle!!

Ja tsemppiä uuteen yritykseen Championille :hug:

Täällä eka neuvola takana. Huh sitä puntarin lukemaa :ashamed:

Linttu kyseli noista ruokarajoitteista ja niiden noudattamisesta. Mun on niitä helppo noudattaa, kun en syö mitään kiellettyä normaalistikaan, kuten kalaa, homejuustoja :) Maksaruuat on ainoot mitkä uppoo ja nää uudet ohjeethan sallii maksamakkaran, joten sitä syön maltilla ja nautiskelen :p

Jadey ja matkalainen 7+5
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä