Osanottoni,
taaperotx5 ja
Cappuccino!
Alibaba2:lle kaikki toivo, mitä vaan voi olla, mukaan pikkuiselle!!
Teidän pikkuisten matkanteon loppuminen toi taas itselleni kyyneleet silmiin, siitä on vasta 2 kk, kun mun keskenmeno oli :'( Ja edelleen mielessä pyörii ajatukset siitä ja muistan ikuisesti sen ultratuomion, että sydän ei enää syki ja vuoto on alkanut juuri
Sain tänään kasattua itteni ja soitin neuvolaan. Oli hyvin ymmärtäväinen täti ja yllätyin, kun tarjosi kunnalliseen varhaisultraan mulle ajan ens viikon perjantaille, joilloin olisi rv 7+0. Ilmeisesti tuon keskenmenon vuoksi, vaikka yhet menkat oli välissä ja en sinänsä tarvi LA:n määritystä tms. Hetken mietein, uskallanko mennä sinne, mutta päädyin menemään. Näkee sitten taas, onko kaikki kohdillaan.
Mua on nyt itkettäny vähän väliä ja oon hirmuisen alakuloinen. jotenkin km nostaa nyt tunteet pintaan ja ilmeisestikin käyn taas läpi sitä henkisellä puolella... Käyn kymmeniä kertoja päivässä vessassa varmistamassa, että onko vuotoa... Ihan hullua, kun ei voi vaikuttaa itse siihen, jos km taas tulee. Tissejä kokeilen myös, että onko ne kipeet yhä... taitavat kohta vaan olla kipeenä mun testailuista :O
No, vainoharhassa elelen ainakin np-ultraan asti ja sitten ehkä pystyn relaamaan..
minä ja rv 5+5