Ciba: se on ihan normaalia, että tulee kylmä ja jopa sairastuu flunssaan, etenkin alkuraskaudesta. Kroppa reagoi raskauteen immuniteetin alenemisella ja silloinhan heti pöpöt pääsee jylläämään. Mä oon siis 4 x kokenut sen alkuraskaudessa, jo ennen plussaamista on tullut vilunväristyksiä ja sitten flunssa. Tällä kertaa se kesti 3 vkoa. Joten älä vielä huolestu!!
valdemaria: onko se niin, että 7+0 jo varmasti näkyy syke?? Mulla olis sillon varhaisultra ja panikoin hulluna, että jos ei näykään... menkat voi heittää 4 päivää ja hyvin voi olla 6+3 menossa myös silloin...
Lilya: mä oon kyllä aika monelle jo kertonu, siskolleni ja muutamille hyville ystäville, mummolleni myös. Mua vaan surettaa, kun reaktiot ei kaikilla oo mitenkään kannustavia, mummoni ei siis innostunut yhtään, vaikka onnittelikin ja tänään kaveri, jolle kerroin asiasta, ei myöskään noteerannu mitenkään, ei onnitellu tms. Pahin kommentti on itseasiassa tullut kesällä, tästä km-raskaudesta eräältä kaverilta, jolle kerroin, että meille tulee nyt kolmas, niin se ei päin edes kattonu, totesi "ai näin nopeesti" ja vaihto puheen aihetta. HALOO!! Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Järkyttyykö ne jotenkin vai mitä tapahtuu?
Diipeli ja sweetpearl: mä ostin rv5:llä jo uudet äippähousut tossa km-raskaudessa, silloin maha poksahti heti isoksi ja turvotti hulluna. nyt on vielä "normi" maha, mutta kuinkahan kauan... Viime vkl löysäsin jo vyötäni
Mä oon itkeskellyt aika paljon tällä viikolla, jotenkin alakulo jyllää (hormonit?) Km on ruvennut myös mietityttämään liikaa, ehkä se jäi sit käsittelemättä kuitenkin, kun halus vaan unohtaa koko jutun
Miten te muut km läpikäyneet ootte saanu tukea asiassa ulkopuolisilta tahoilta? Vai ootteko? Mä en oo saanu mitään keskustelutukea neuvolasta tms, kun sinne soitin sillon km jälkeen peruakseni neuvola-ajat, niin ei mulle edes vihjastu mitään tahoista minne vois ottaa yhteyttä... Kaksplussan keskustelupaikka oli ainut paikka, missä asiasta purkauduin.
Nepula 6+1