Tervehdys tännekin! :wave:
Tulen tähänkin pinoon mukaan.Olen kirjoitellut tuonne huhti hippuihin mutta luulen että toukokuussa meillä on H-hetki mikäli kaikki hyvin menee sinne asti.
Laskettuaika olisi laskurin mukaan 25.4 mutta ultrahan sen varmistaa.
Ja sekään niin varma,mulla on esikoinen ainut joka on tullut etuajassa,viikon.
Muut onkin mattimyöhäisiä...Paras oli vanhempi tyttö,päivän vajaa 2viikkoa yli..
Mutta ei tarvinnut käynnistellä..
Elikkäs,viidettä tässä odotellaan ja masun kasvu näyttää siltä että vähintään olis kaksoset tulossa!
Jospa ei kuitenkaan...
Minäkin olen kokenut km vuonna 2004 9+1 viikoilla.
Ja oli sen puoleen rankka kokemus että piti kaapia ja kaavinta epäonnistui..Lääkäri olikin jättänyt puolet kaapimatta ja näin ollen koko kohtu ja kaikki tulehtui pahasti,uusi kaavinta ja muut...
Mutta siitä selvittiin kyllä ja vuonna 2005 joulukuussa syntyi sitten tämän perheen tämän hetken kuopus.
Saas nähdä milloin tämä meidän
papu syntyy,esikoinen tosiaan syntynyt toukokuun 12 vuonna 2000.
Raskaudesta ei vielä kovin moni tiedä,parille kaverille olen kertonut ja äidilleni.Olin varma että äiti järkyttyy koska hän on tuuminut ettei minun tehtäväni ole tätä maailmaa täyttää..
Eipä tuo kuitenkaan järkyttynyt!
Mies kyllä eilen vatsaani katsoi ja tuumi että eihän tuo salassa pysy edes sinne 12-13 viikkoon asti.Tuumin että pysyy jos pysyn kotona piilossa!
Vatsani on aina ollut sitä valtavaa mallia,vettäkin aina valtameren verran.
Kuopusta kun odotin niin ympärysmitta 2viikkoa ennen laskettua oli 130cm ja neitikin porhalsi 8päivää yli... :saint:
Että jotain lainapeitettä on etsittävä talveksi päälle... :ashamed:
Eiköhän tässä ollut nyt tarinaa taas kovasti!
Piti vielä kertoa oloja.. Olot ihan samaa luokkaa kun esikoista odottaessa.
Väsymys on karseeta,olen kuin jokin unissa käveliä..Ja etoo,pahasti etoo..
Ei niinkään aamuisin vaan ykskaks päivällä alkaa etova olo,vaikka olisin syönyt hyvin.Pahinta pahoinvointia on kuitenkin illalla ja yöllä..Karseeta alkaa nukkumaan kun etoo ja velloo!Ja moni herkku tökkii,jo ajatuskin! :x
Nyt kuitenkin käyn siivoo vaikka mieli tekis vetää peittoa korviin ja herätä 4tunnin päästä... B) :wave:
Tyyne-täti&papu 6+1