Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*

pöh! en minä oo missään kerhon puolella, ihmeen salamyhkäistä on meidän kuisten touhu.. :/ musta ois ainakii mukava että täältä vois lukee mitä kellekkii kuuluu, mut jos ei niin ei kai sitten..

Mutta enivei :D mulle ja mun masulle kuuluu hyvää, masu kasvaa ja rautaa piti alkaa syömään ku hb oli 110. muuten vointi (selkää lukuun ottamatta) mitä mainioin. Typy, jota kutsumme iitaksi myllää masussa iltaisin ja öisin :)

Parit bodyt ja puolipotkarit on vasta tullu hankittua pikku-iitalle. mutta onhan tässä aikaa, haaveilen tälle muksulle joko kehtoa tai sitten mikäli kuopus siirtyy pinnasängystä ennen iitan syntymää jatkettavaan sänkyyn niin haluisin maalata pinniksen v.punaiseksi. :) <3 mietinnässä on ne kaksosten vaunut/yhdistelmät... kuopus on nimittäin niin liikkuvaa sorttia että, mutta tahtoo mennä omia polkujaan.. :D
 
^juu tiedän ;) mutta en koe että juttuni "niin" salaisia on ;) voin kirjoittaa tänne ja jos ei tuu pinoo niin harmi. ja jos tää on meidän kuisille semmönen ö-luokan pino mistä ei enää kukaan välitä niin kirjoittelen tänne sitten sillon tällön vaikka yksikseni :D
 
Hellurei :)

toki tehdään pino, mutta ainoastaan "Toukokuun toivotut 2012" ;) sitten kun on THE kuukausi, toukokuu, tehdään sille oma, koska uskoisin että moni haluaa silloin kirjoittaa siihen!

mielelläni minä kuulisin täälläkin puolella ihmisten kuulumisia, ja niitä voisin itsekki kirjotella :) mutta just ittellä ollu fiilis ettei yksiksee viitti kirjotella, pidetään me äitijapojat tää puoli pystyssä :D tokihan tänne muutkin kirjottelee, harvemmin vaan :)

täällä ollaan flunssan kourissa jo 6 päivää :( eikä meinaa helpottaa! kuume on loppunut, mutta muuten räkää ja yskää riittää!!

niin ja tänään poksutaan :)

POKS POKS 24+0
tiuhti ja pikkumies :heart:
 
mymosa
Mä tykkään tuosta kerhopuolesta, kun sinne saa omat aloitukset, juurikin mahakuville ym Ja porukka on tullut jotenkin paljon läheisemmäksi kuin juttelisi ihan vain tässä :)
Tällä puolella ei tuu juuri käytyä, kun kerhoon pääsee kirjanmerkeistä suoraan, ehkä sitä muistaa sitten huhtikuussa ilmoitella tänne kun on syntynyt. Vaikka viime painoarvion mukaan la ois 3.5 ;)
 
Kesäkuun odottaja täällä onkin vähän ihmetellyt missä toukokuun äidit mahtaa olla - syykin nyt siis selvisi.. Ite tykkäsin kanssa lueskella teitä kuuakutta aikaisemmin saavia, jotta vähän voisi ihmetellä millasia oloja teillä on ja mietteitä ja mukamas luulla ainakin valmistautuvani...
Harmi jos kirjottelette niin intiimejä ettei ole julkaisukelpoisia tälle puolen.. Toki ymmärrän asian, on vaan tylsä lueskella huhtikkun äitejä kun ne elää jo paljon pidemmällä....
 
Tervetuloa lotta-emilia =) onnea odotukseen :flower:

Helmi-Orvokki, harvoin sattuu ketään Porvooseen, on kuitenkin sen verta pieni paikka! :) laitanko PS synnäriksi? itsellä on hiukan vielä auki joudunko naistenklinikalle, mutta PS mennään niin kauan kunnes joku muuta sanoo :D
 
siis kauheeta, tää flunssa :( mikse se lähe pois :snotty: ollut jo reilu viikon, ja yskä senku pahenee vaan! noh, kait se on mentävä uudestaa lääkärii jos ei ala hellittää!

pikkumies myllertää ihan kauheesti :heart: liikkeet näkyy jo selvästi masun päältä ja välillä on jopa tunnistettavissa miten pikkumies majailee mahassa :) välillä tuntuu ihanku pieni pylly puskis jommasta kummásta kyljestä ulos :D

tiuhti ja pikkumies 24+1 :heart:
 
Kesäkuun odottaja täällä onkin vähän ihmetellyt missä toukokuun äidit mahtaa olla - syykin nyt siis selvisi.. Ite tykkäsin kanssa lueskella teitä kuuakutta aikaisemmin saavia, jotta vähän voisi ihmetellä millasia oloja teillä on ja mietteitä ja mukamas luulla ainakin valmistautuvani...
Harmi jos kirjottelette niin intiimejä ettei ole julkaisukelpoisia tälle puolen.. Toki ymmärrän asian, on vaan tylsä lueskella huhtikkun äitejä kun ne elää jo paljon pidemmällä....
Tää on kyllä ihan totta,itsekin tykkään seurata huhtikuun odottjia jotka pikkasen edellä odotuksessa,että mitä on tulossa:D

(.)meneillään siis rv 24+6 ja vauva myllää masussa kovasti.Tekee kuperkeikkoja tuntuu usein istuskelevan kun potkut osuu alas ja virtsarakkoon,auts.
Yöt on katkonaisia,juoksen vessassa 1-2krt ja on kuuma!
Toisaalta muuten raskaus suht oireeton,turvotus hiukan vaivaa.
Nla lääkäri on r 28 ja viimeksi rv 22 sf mitta oli 21cm ja kaikki ihan ok!

Synnytys mietityttää jo kovasti!
Miten alkaa,ehdinkö sairaalaan vai joudutaanko taas käynnistämään...

Lily ja ysi rv 24+6
 
Moi,

minäkin tämän ketjun viimein löysin :). Laskettu aika meillä 25.5. Viides lapsi tulossa (nykyisen miehen kanssa toinen yhteinen). Rakenneultrassa oltiin viikko sitten: kaikki ok, tyttöä meille taas lupailtiin (nyt 3 tyttöä ja 1 poika). 34-vuotias olen ja Rovaniemeltä, joten LKS:ssä synnytän. Kohta neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä <3. Liikkeetkin alkaneet jo tuntua päällepäinkin, ihanaa!

RV tänään jo 22+0
 
tiuhti: Kiitos, laita vaan se PS mulle, enköhän mä siellä synnytä :)

Täällä kanssa hirvee myllerrys menossa, varsinkin kun itse rauhoittuu paikalleen.

Meillä olisi vielä matka varattuna helmikuun loppuun, toivottavasti lääkäri antaa luvan lentää (menee juuri niille viikoille, että lentoyhtiöt vaatii jo sen lentoluvan lääkäriltä). Ei yhtään kiva, jos ei pääse lähtemään :(

Mulla on tosin kaikki mennyt ainakin tähän asti hyvin, ja kaikki arvot koko ajan hyviä. Toivotaan, että tilanne pysyy ennallaan. Joutui kyllä miettimään pitkän aikaa, että uskaltaako lähteä.

Helmi-Orvokki 23+2
 
Moikka,

Minäkin ilmottautuisin toukokuisiin mukaan. La olisi 19.5 ja sairaalana Jorvi. Kolmas lapsi
tuloillaan. Ennestään meillä tyttö 2000 ja poika 2002, joten iltatähteä odotellaan. Rakenne-
ultrassa kysyttiin sukupuolta ja tyttö olisi tuloillaan. Minä 35v ja mies 36v.

Kaikki on mennyt tähän asti suhteellisen hyvin. Ainoana ongelmana alhainen
hemoglobiini. Oli kuukausi sitten 97. Saatu tuplaraudalla nousemaan vain 107:ään.
Nyt sairaslomalla tuon hb:n takia. Työ on aika raskas ja joudun töihin heräämään jo
04.20, joten lepo on kyllä paikallaan. Ensi kuun alussa pitäisi taasen yrittää töihin mennä.

Meillä isommat lapset päivisin koulussa, joten saan aika pitkälti keskittyä omaan napaan:)
Ovat jo niin isoja, että heistä on varmasti paljon apuja, kun vauva syntyy.

Laitoin myös pyynnön kerhon puolelle liittymisestä, joten yritän kirjoitella myös sinne.

Mannaryyni76 + Onneli
 
Moikka. Minullakin tipahti hemoglobiini roimasti, niinkuin yleensä puolessa välissä raskautta käy, mutta ihan vain ruokavaliolla olen sen saanut korjaantumaan. rautakuuria vältän niin kauan kuin mahdollista koska ei vain sovi minun vatsalleni tai tuskin kenenkään vatsalle se tekee hyvää. Rakenne ultrassa kun käytiin pari viikkoa sitten niin lääkäri sanoikin että älä suotta huolehdi sitä hb arvoa, että saattaapi heitellä puolen välin maissa. Maanantaina neuvolassa mitattiin hb ja arvo oli 123. Väsymys on kyllä silti kova, pitkiä työpäiviä kun tekee. On aika luksusta kun saa illalla nostaa jalat sohvalle ja olla vaan :).

Esikoiseni joka täyttää tänä vuonna 9v on kyllä niin hassu kun puhelee masulle ja voi sitä ihmetyksen määrää ja niitä kysymyksiä liittyen vauvaan.... :D.

rv 23. :)
 
Mä oon itte sitä mieltä että en halua et moni ulkopuolinen tunnistaa, täällä pitää koko ajan muistaa että kaikki mitä kirjottaa niin on kaikkien nähtävillä :) Toki jotkut ei välitä juoruista sun muista jutuista mut joo..

Hyväksyn nyt sut Äiskä4+ kerhoon, käy kirjottaa nimimerkkisi ja laskettuaika jäsenlistaan :)

Princessa
 

Yhteistyössä