iltoja, mie olen ollut niin omanapainen että nyt huomioita vähän teitä muitakin kun on aikaa.
Pienoinen romaani siis tulossa. Mutta mahtuuhan tänne.
Miulle on tullut joku allergia, tai onhan mulla niitä mutta yleensä täysin oireettomana. Nyt ollut kokoraskauden nenä ihan tukossa. Apteekista löytyi nenäsumutetta jota saa tässätilassa käyttää ja olo on niin paljon parempi.
iso kurjuus kaikille pahoinvoiville, ainakin
ShootinStar ja
Sadettaja. Kovasti jaksamista teille.
utelijoille, ei olla vielä kerrottu kenellekkään mutta saas nähdä miten reagoivat. Anoppi kysyi jo kun kolmatta aloin odottamaan että onko vahinko.
ruokahaluista, miun ei tee enää mieli kokista yhtään, mutta appelsiinimehua ja maitoa juon vaikka kuinka. Liekko kroppa vaatii mitä tahtoo.
LuvLucy, meidän entinen koira vihasi piereskylyä yli kaiken. Se ei ikinä pierenyt itse ja jos ihminen pieras sai osakseen niin syyttäviä katseita kuin koiralta voi saada.
tiuhti, voi kiitos. Toi toivomus on toivonmukaan helppo toteuttaa. Mie kun olen niin hyvä pettämään itseäni että jos vain saan hyvinvoivan vauvan syliini niin jälkikäteen sanon kaiken menneen hyvin. Sillä se pikkuinenhan tässä on pääasia. Kyllä mie jaksan tämän muutamankuukauden vähän kurjemminkin voida. Mutta ei auta kuin koputtaa puuta ja toivoa parasta.
Miehen huomionosoituksia, ei kyllä mua kohtaan, ymmärtänyt antaa miun nukkua rauhassa. Mutta kotitöitä ja remonttihommia tekee selkeästi enemmän ja patistaa mua lepäämään. Ihana ollut myös huomata että surffailee netistä meille uutta autoa, kun isompi pakko hommata tämän neljännen myötä. Mie kyllä koetan toppuutella että ostetaan kuitenkin se vasta vähän turvallisimmilla viikoilla.
amelia88 ja
Mehiläinen 83 sekä
JonMa onnea hyvistä ultrakuulumisista. Kuin myös muillekkin jos olen lähöpäänä unohtanut onnitella.
Onko Missystä muuten kuulunut mitään, eikös hänellä ollut tänään uusintaultra?? Meniköhän lie nimimerkki oikein.
Haidippiduu, voih, osaanottoni.
Pöhköfantti, harmi että sokerirasituksesta "kärähdit" ruokavaliko se on sitten hoitona näin ensalkuun?
Synnärille matkaa reilu 60km sektioonhan tässä ollaan menossa joten sen puolesta ei ole hätä. Mutta jos se hätähätä tuleekin niin sitten on pirunpitkä matka. Ja onhan toi aika ärsyttävä matka ajella kun edellisessä raskaudessa kävi siellä vähintään kerta viikkoon loppupuolella, ja käytännössä siihen reissuun menee aina kokopäivä. 2h matkoihin + siellä odottelut, pakko käydä syömässä yms. Mutta muutaman kuukauden aina kestää.
vijonkka89 onnea hyvistä ultrakuulumista. Meillä pojan laskettuaika oli siskoni synttäripäivä ja meni sitten sen verran yli että saivat mummin kanssa saman synttäripäivän.
DsariaL hirveästi myös sinulle jaksamista pahoinvointiin.
Äitiystalvitakki, löysi alerekistä tava takin mutta joka on sen mallinen että mahakin sinne mahtuu. Eli se puoli on hoidossa.
Kohduntuntemisesta, selällään tai mahallaan en sitä tunne. Mutta eteenpäin jos kumartelee niin jotain siellä edessä on. Repäisykipuja on alkanut myös väliin tulla.
Seksin suhteen on hyvin hyvin hyvin hiljaista, mie nukahdan jo ennen meidän lapsia niin aika huonot mahikset ryhtyä mihinkään kättäpitelyä kummempaan. Nojoo, kyllä meillä pussataan ja halitaan sentään lasten nähden.
Buranasta ja särkylääkkeistä raskausaikana. Ei siitä buranasta mitään haittaa ole jos kertaluontoisesti ottaa. Jatkuva käyttö se on haitallista.
Miulta leikattiin edellisessä raskaudessa umppari ja ei siinä ihan pelkällä panadolilla pärjännyt, pakko oli ottaa lääkärinluvalla buranaa kaveriksi. Vahvempiakaan kun ei pystynyt ottaa.
Kestovaipoista, me ollaan oltu aiempien kanssa osakestoilijoita. Varsinkin pienellä harsot+villavaipat. Saas nähdä, jos me saadaan toi kodinhoitohuoneen remppa ajoissa valmiiksi niin ehkä sitten voi harkita.
Pesuaineista, huuhteluainetta meil ei käytetä ollenkaan ja pyykinpesussa Lummea tai pesupähkinöitä.
Mutta kestovaippojen kautta
KANTOLIINAILUUN voin suositella, mie kantanut kaikki lapsia ja lapset tykänneet. Nuorimmaisella oli jo synnärillä mukana ja niin otan tällekkin mukaan.
Yksi body on ostettu pikkuiselle, muuten aion pitää itseni kurissa vielä hetken, ainakin sinne ultraan asti. Jos ja ku siellä on kaikki hyvin niin ehkä sitten... olenhan mie sopivasti kaupungissakin
emilylle onnea tätiytymisen johdosta.
Princessa, ei ole täällä vielä kuunneltua sydänääniä ja eka ultrakin vasta maanantaina. Kun olihan se pakko varata sitten kuitenkin.
Ja onnittelu vielä näin loppuun
Dsarialin esikoiselle. 2v onkin niin hurjan suloinen ikä, ainakin meidän 2.5v neiti hurmaa tempauksillaan. Vaikka onhan toki lapset kaikissa ikävaiheissa aivan yhtä ihanan kamalia. Meillä vain 5veellä ollut tänään vähän vaikeampi päivä, toisaalta hän ihmettelee maailmaa nyt suureen ääneen, eihän se helppoa ole pienen pojan miettiä miten tämä maailma on syntynyt. Pian 7v esikoinen taas nauttii viikonlopusta kouluviikon jälkeen ja on oppinut niin paljon kaikkea uuta. Nyt on aikaa leikkiä ja olla välillä pieni lapsi. Ei aina tartte olla iso koululainen.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille. Me koetetaan saada toinen kammari rempattua ja isäntä lupasi pitää miut puuhakkaana niin en ennätä hermoilla maanantaita.
marenda ja pikkuinen rv 7+6 mennään nyt tälläarviolla maanantain ultraan asti jolloin saa tarkemmin tietää.