***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

Luhtavilla: Tervetuloa mukaan!

Neiti-81: Toivotaan ettei tuhru ois pahasta! :hug: Minnäille myös tsemppiä! Vaadi nopeita tutkimuksia, kun kerran taustalla on noita keskeytyneitä.

(.) Täällä myös pyyhittiin eilen illalla ruskeaa vuotoa. :| Vielä ei ole siteeseen tullut mitään. Vähän on ehkä ollu alaselkä kipuja. Mulla kans taustalla keskeytynyt keskenmeno, joten pahin pelkoni on, et nyt on käymässä niin. Voih, voih! :'( Varhaisultra kertokoon totuuden.
 
Vhh ja paino: mulla on nyt ekaa kertaa raskaana ollessa paino pysyny entisellänsä. Ekasta ja tokasta raskaudesta pamahti 3-4 kg heti plussauksesta, turvotusta oli paljon ja keräsin painoa pahimmillaan 2 kg viikossa loppuraskaudesta!! Yhteensä +23 kg tuli molemmista. Km-raskaus turvotti kans hyvin paljon, mut paino ei silti noussu, olin just alottanu sillon vhh:n. Ja nyt tosiaan ei edes turvota ja paino on ok.

Mulla oli viime yö yllättävän positiivinen, näin taas unta raskaudesta, tällä kertaa en saanu km:ää vaan näin ultrassa kaksi sykettä... Kauhulla odotan huomista, selviää onko mahassa elämää ja miten monta sykettä... Palataan asiaan ultran jälkeen :)
 
Halit kaikille joilla tuhruttaa ja muillekkin sitä tarvitseville :hug: Toivotaan että olisi silti kaikki hyvin :) Nyt sais jo kyllä loppua nämä ikävät uutiset!

nepula tsemppiä ultraan!!!!!!=) Mulla myös huomena ja jännittää ihan hulluna! Pelkään kyllä aika paljon mitä siellä näkyy ja pyörryttää jo pelkkä ajatuskin huonoista kuulumisista. Mutta sittenpäs sen näkee.

Täällä eilen (su) eka kerran halailtu pöntön kans töissä :x koko ajan on enemmän tai vähemmän etova olo,nytkin heräsin keskellä yötä ja oli pakko herätä syömään jotain ku etoo..mutta toivottavasti tää enteilis hyvää :)

Tulen sitten kertomaan kuulumiset,tosiaan vasta klo15.30 on tuo aika.. :eek:

Diipeli ja kultapieni 6+5 :heart::heart:
 
Voimia kaikille tuhruttelijoille, toivottavasti ultrissa tulee kuitenkin hyviä uutisia :)
Täällä kanssa yksi jolla tuhrua, mutta syy siis jo selvisi eli mulla on se raskaushormonin aiheuttama polyyppi tms ja sille ei nyt ainakaan toistaiseksi tehdä mitään. Jatkuukohan tää siis toukokuuhun, aika pitkä aika vuodella :| Mulla on kontrolliultra tod.näk. ens viikolla TYKSissä, sit näkee toivonmukaan samalla murunkin :heart:

Mulla on paha olo pahentunut ja hallitsee jo aika lailla kaikkea tekemistä ja olemista. Kuten esikoisen raskaudessa, on pahoivointi kovin yöllä, ja herään tunnin parin välein oksentamaan. Nukkumista tulee siis vain lyhyitä pätkiä. Menee välillä ihan selviytymiskamppailuksi, että pystyy hoitamaan työjutut ja kotihommia. Täytyy varmaan olla töistä pois pari päivää jos tää menee ihan tolkuttomaksi oksenteluksi.

Calypso ja muru rv 7+4
 
Huomenta toukokuiset! |O Väsyttäääääää!!!

Täällä ollaan maha kuralla tän päivän varhaisultran takia ja on tosi paha olokin :x ehdittiin jo kerran se perumaankin rahatilanteen takia, mutta mun on PAKKO päästä sinne, että saan rauhan ( siis tuon tuoreen sektion takia)
Tuntuu, että lauantain migreeni vetää vieläkin voimat pois, ihan hevetillinen päänsärky taas oli :| Toivottavasti ei tule uudestaan...

Monella on nyt ollut tuhruilua/vuotoa... :( toivottavasti pienet matkalaiset jaksaa pysytellä kyydissä!

Mulla on jotenkin tosi pessimistinen olo tämän raskauden suhteen, en oikein tiedä mistä johtuu... Pelottaa kun tuo junior on kuitenkin vasta sen 4kk, että miten jaksan tän raskauden... no, pianhan se nähdään, 12.40 on aika lääkärille... Mies on onneks tulossa mukaan, päivätauko osuu just sopivasti niin ei tarvitse yksin mennä.

Ja pikku-ukon 4kk-neuvolakin on ennen mun ultraa, saadaan sieltäkin uusia mittoja! =)

Nyt syömään, ennen kun paha olo yltyy... anteeks tämä omanapainen ajattelu tänään!

Maybaby 8+0 ( eikös täällä ole tapana sanoa POKS??) :LOL:
 
:hug: kaikille joilla tuhruttaa! Mullakin oli sitä poikaa odottaessa kolmesti, vikalla kerralla tuli jotain pientä klönttiäkin. Noilla kerroilla tuli siis vähän vertakin. Toivotaan että teilläkin on ihan harmitonta tuo!

Uusiakin on taas tullut, TERVETULOA =)

Vhh ja painonkehitys tähän mennessä on tullut sen 2-3kg. Seilaa voinnin mukaan vähän ees taas. Poikaa odottaessa nousi heti muutamassa viikossa 3kg ja hirveä turvotus päälle. Nyt ei onneks niin pahaa turvotusta.

(.) Luulin jo, että tää etova olo alkaa helpottaa, mut mitäpä vielä :p Mitään erikoisia uusia oireita ei oo. Palelu on vähentynyt, mutta hiukset tippuu päästä edelleen, etoo, mieliala vaihtelee ties miten.. Väsymys ja saamaton olo pikkasen helpottanu. Sydänäänet kuuluu kotidopplerilla jo aika hyvin, ihan tarkkoja ääniä en kyllä saa. Ens viikolla ois jo meilläkin eka ultra, se on vaan tosin se np-ultra.

Jaksamisia!

-N ja murmeli 10+3
 
Huomenta vaan (mites mä näin myöhään oon aamutoimissa...)

Ensiksiki voimia kaikille surun kohdanneille :hug: ja toivottavasti tuhrut ei tietäis pahaa :O

Täällä kans on pahoinvoitu edelleen, mut jokseenki helpottanu viikonloppuna, kun ei ole tarvinnut olla yksin kotona. Näin opiskelijana raskautuessa onneks pystyy pahimpina pahoinvointipäivinä olemaan kotona (ja olinkin lähes koko viimeviikon). Mies on kauhean huomaavainen, nytki toi aamuteetä ja paahtoleipää :heart:

Painosta: Jostain syystä mulla on vaan laskenut paino :O vaikka turvotusta on tullu mahan seuduille (ja tisseihinki lisää tavaraa :D). Omaa vaakaa ei meillä ole, vaikka nyt varmaan pitäisi hankkia. Äidin luona kävin eilen ja siellä mittasin painon. Äidille tuli samalla kerrottua ja oli kyllä niin iloinen että! :D

Pahoittelut kovin omanapaisesta postauksesta. :ashamed:

lyrae ja esikoishaave 6+3
 
Heippa,

Suuren suuret pahoittelut kaikille surun kohdanneille! ei ole oikeudenmukaista tämä elämä aina...

Tuhruttelijoille voin jakaa positiivisia ajatuksia! Mullahan on sitä rusehtavaa niukkaa tuhrua ollut nyt varmaan kahden viikon ajan lähes päivittäin. Mutta tänään varhaisultrassa kaikki oli juuri niin kuin tässä vaiheessa kuuluukin olla! Limakalvoilla lääkäri näki muutaman veriviirun, mutta sanoi ettei kohdusta kuitenkaan vuoda. Nyt on ihanan helpottunut olo hetken aikaa taas, kunnes uusi panikoiminen alkaa ;)

Ultran mukaan ollaan 7+3, mutta omien laskujen mukaan olisi 7+1, päivä sinne tänne ei merkkaa mitään. Eli laitetaan nyt vaikka näin
Linttu ja Möykky 7+1
 
Suuret pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille :( Voimia ja haleja!!

Äh, täälä alkanut taas tämä ihana, niin rakas närästys. Kahvi on pitänyt jättää pois ja mausteita vähentää ruuasta.. Minä kun mausteisista ruuista kovin tykkään! Rinnat olleet arat mutta nyt hieman helpannut, kun taas alaselän jomotus on tullut kuvioihin. Väsymys on ollut kamalaa sekä turvotustakin on jo hiukan tullut. Eli pahoinvointia odotellessa...

Kummallisesti samat oireet taas olleet, niin kuin edellisessä raskaudessakin, toivoisin vaan että tulis vähän lievempänä se pahoinvointi kun edellisessä. Ei toki haittaa vaikka jäis kokonaan pois.

Oletteko ruvenneet jo syömään niitä raskausvitamiinejä? Mä jo aloitin syömään niitä, 21.10 olis eka neuvola ja mitä luultavimmin sieltä kehotetaan syömään rautaa, jälkitarkastuksessa oli arvot aika heikot jo niin varmaan pitää nyt aloittaa nekin.

Jennile & mytty 6+3
 
Heippa!

Tulen pikaisesti kirjoittamaan, että täällä voidaan aikasten huonosti :x Oksettaa, päätä särkee ja sit illalla alko joku ihan kamala alamahan yms. kramppi ja heräsin yöllä vähän väliä kipuihin ja edelleen jatkuu. Koiran kanssa tein pienen lenkin ni askeleet tekee kipeetä kohdun kohalla..Huuhhhuh..
Kohta tarttis kuiteskin lähteä ajamaa äidin luo ja mennä siel koiran kanssa ulkoilemaan ja sitten isovanhempien luokse kylään...

Jaksuja kaikille!!
 
Minnäi joutuin kans luopumaan toivosta ToukoPoukon kanssa :(
Kohtu oli ultrauksessa täysin tyhjä. Verikoe otettiin ja huomenna tulokset. JOko tuolla pienellä vuotelulla tullut ulos taikka epäilys kohdunulkoisesta. Toivotaan ensimmäistä.

Leuka rintaa ja kohti uusia pettymyksiä!

Parempaa onnea teille!
 
tsemppiä kakille joilla matkalainen poistunut :'( ja iso :hug:

Oli kaverin lapset hoidossa koko viikonlopun ja eilinen ilta meni lepäämiseen! iso hatunnosto teille joilla kolme lasta tai enemmän pienellä ikäerolla! mulle riitti toi viikonloppu, meille ei tulee ikinä lapsia tiheästi, tämä 3v on ihan sopiva tahti niin ei ole ikinä kahta vaippaikäistä samaan aikaan:D vaikka kyllä haluankin ison perheen mutta en nopeasti:) mutta toisaalta mulla ei uran suhteen hirveästi paineita ole kun ajattelin kotona olla pph:jana aika pitkään:)

oireet on taas lieventyneet ja siirtyneet silleen että illalla tulee huono olo ja myös närästys on kiusannut vaikka sitä ei mun mielestä edes kuuluis tulla vielä(?), eihän mikään vielä paina sitä ruokatorvea! no, en tiedä mistä johtuu mutta kaikki vaan raskauden piikkiin:LOL: täällä ei ole mitään vuotoja olla (kop kop) ja odotan sitä ens viikon np-ultraa ihan hirveästi kun en ole missään varhaisultrassa käynyt niin jännittää jos siellä ei olekkaan mitään tai on joku kohdunulkoinen.. enkä tosiaan mitään raskaustestejä ole sen yhden lisäks tehnyt, ja sen tein kun oli menkat päivän myöhässä ja hyvin haalea viiva ilmestyi.. mutta jos olis kohdunulkoinen niin miten sen huomais? kai se nyt jossain vaiheessa loppuis? kun on mulla sentään kaikki oireet eikä mitään vuotoa.. no, ens viikolla näkee sitten! kotidoppleri olis kyllä aika kiva olla! onko kenelläkään ja onko toiminut hyvin? mistä viikosta lähtien on kuulunut?

no, tarpeeksi omaa napaa. tarrasukkia kaikille! nyt pysykää kaikki mukana pinossa ja toivotaan että tuhruttelut ovat vaarattomia!

minä ja masuasukki 9+1
 
Suuri halaus ja osanottoni huonoja uutisia kohdanneille!

Mun on nyt pakko hehkuttaa kun piina on vihdoin ohi! Ultrassa näkyi syke ja kaikki oli hyvin :) Viikolla heittää rv:t, joten nyt olenkin vasta 7+4. Laskettu aika siirtyi myös ja on 19.5 -> saa vaihtaa listalle!!

Olo on niin totaalisen helpottunut ettei voi sanoin kuvailla...

Nepula ja asukki 7+4
 
Pahoittelut Minnäi ja Neiti-81, kovasti paljon noita ikäviä uutisia on meidän pinossa nyt ollut :( ja iso :hug:.

Kiitos tervetulotoivotuksesta, toivottavasti tänne tulee vielä lisääkin väkeä =).
Täällä pahoinvointia selkeästi isommassa mittakaavassa kuin aikaisemmissa raskauksissa, pönttöä ei ole tarvinnut halailla, mutta ruoka ei oikein maistu, tai maistuu, mutta sen jälkeen tuntuu olevan tuplasti huonompi olo.

Jennile, sie kyselit noista raskausvitamiineista, oon syöny niitä jo pitempään, kun edelleen imetän tuota kuopusta (10kk), niin tuntuu että tarvitsee vähän "extraa" kropalle =). Täällä menee kalaöljy, d-vitamiini, foolihappo ja raskaus- / imetysmonivitamiini, lisäksi maiitohappobakteerit pitämässä hiivaa kurissa (jostain syystä, oisko sitten hormonaalisten muutosten takia, miulla on yrittäny hiiva tulla, mutta tuolla pysyy poissa ;))
Luhtavilla ja nytty 7+5
 
Tosi kurja kuulla surullisia uutisia :( Voimia kaikille tasapuolisesti, koittakaa jaksaa!!

Itsellä toistaiseksi kaikki hyvin: varhaisultrassa pötki pikkusydän vauhdikkaasti menemään :) Sitä helpotuksen määrää!! Kyynelet (ilon) tulivat onneksi vasta poistuessa rappukäytävässä ;) Alkion koko vastasi parin päivän heitolla aiempaa arviota. LA nyt 17.5., voi vaihtaa listaan, ja synnäri on muuten varmistunut Naistenklinikaksi. Sinne on sitten kutsu np-ultraan jo tullutkin, mutta vasta kuun lopussa on aika. Seuraavaksi siis sitä jännäämään, mutta nyt aion ottaa hetken verran ihan rauhallisesti ja positiivisesti. Kaikki on yhä mahdollista, mutta olkoon!

Syödä pitää 2h välein tai useamminkin, suolaista ja raikasta tekee mieli, muttei MITÄÄN makeaa, yök. Tajusin juuri juoneeni aika kauan lempiteetäni, jossa yhtenä mausteena onkin inkivääriä! Pitänee lopettaa. Lisäksi juuri ostamassani yrttimaustesekoituksessa on persiljaa.. Kaikkea sitä nyt bongaileekin. Etomisen lisäksi väsyttää ja rintoja aristaa, mutta mahassa ei ole nyt ollut mitään erityisiä tuntemuksia. Vessassa tosin täytyy käydä tosi usein, yöllä on niin tylsä ravata 2-3 krt, kun normaalisti en käy yövessassa ollenkaan. Tulee tietty juotuakin paljon enemmän, että paha olo pysyis poissa.

Äiti tulossa huomenna yökylään, mutta vielä pidämme salassa! Täytyy siis piilotella vauvalaput.. :)

MaiMei & masunasu 7+6
 
Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille ja tuhruileville vielä onnen apiloita paljon matkaan...itsellä on ollut edellisestä kaksosraskaudesta paljon veristä vuotoa ja tässäkin raskaudessa tosiaan oli sitä.

VÄHÄN HIILARITON No minä noudatan ja en noudata sokereiden takia eikä se minusta ole ollenkaan hankalaa. Paljon vaan maitotuotteita ja vähän kaupanleipää ja muuta mössöä. Itse on kätevä tehdä esim. manteli tai soija jauhosta sämpylöitä jne...ja saa sitä kautta lukemat alas.
Hedelmät ja marjat on ainakin sokerin kannalta huonoja. Ei saa syödä kuin yhden omenan tai esim. 1-2dl mansikoitakaan kerralla. Tälläiselle mansikka ahmatille kuin minä, se oli järkytys :)

Itselläni onkin huomenna munuaisten uä tutkimus koska minun kipujen syyksi epäillään virtsakiviä.
Sitten ylihuomenna on äitipoli jossa sitten katsotaan tulokset ja jos ei ole se niin sitten ihmetellään taas mikä se on. Mukava juttu kun niille ei raskaus aikana voi mitään tehdä ja kerran jo olen sen 3 yötä joutunut sairaalassa makaamaan kiputipassa reilu pariviikkoa sitten.
Ei kai siinä muuten mitään mutta kun on nuo pienet kaksoset täällä kotona niin ei hyvä juttu ollenkaan joutua sairaalaan saatika että joutuu tuon kivun kanssa heitä hoitelemaan.
Mutta sittenhän se selviää.

Muuten ei oikein ole mitään kummallista. Jotenkin välillä unohtaa täysin että on edes raskaana.
Välillä taas tautisen huono olo, ja nälkä on kova tosin mitään ei tie kuitenkaan mieli.
Rintoja välillä nipistelee mutta ne on varmaan ennemmin pienentyneet kuin suurentuneet. Vaakalla en ole edes uskaltanut käydä.
Np-ultra meillä on 4.11 jos sinne asti masukki pysyy matkassa vielä tässä kaiken keskellä.
 
Iso :hug: Minnäi ja Neiti81 :'( Ja toivotaan että olisitte pian taas täällä odotuspuolella ja kaikki menisi hyvin.

Inhottava heti perään alkaa hehkuttaa omaa napaa mutta nyt löytyi varhaisultrassa syy tähän ekstra pahoinvointiin ja extramäärään oireita ylipäänsäkin,nimittäin ultrassa näkyi kaksi raskauspussia joista toinen kylläkin oli tyhjä mutta toisessa köllötteli 6mm pituinen pikkuisemme jonka sydän tykytti vimmatusti :heart: Raskaus on siis alkanu kaksosraskautena,kaksi munasolua on hedelmöittynyt mutta vain toiseen on kehittynyt vauvanalku. Tyhjästä pussukasta ei kuulemma tarvitse millään lailla olla huolissaan,päinvastoin,se kuulemma ravitsee tätä raskautta ja häviää itekseen :) Toisaalta vähän haikea mieli,oishan se ollut ihana jos siellä olis kahdet sykkeet näkyny mutta olemme enemmän kuin onnellisia tästä yhdestä pikkuisesta <3 Pari päivää pienempi oli,vastas viikkoja 6+3 ja LA ois 27.5 mutta meinas että esim. neuvolassa eivät alkais vaihtamaan la:ta,en nyt sitten tiedä.

Mutta olo on niin helpottunut :) Ja sanoi tosiaan että yleensä tällaisissa raskauksissa oireet on paljon selvemmät koska hormoonia on enemmän. Vielä voi mennä monikin asia pieleen mutta en jaksa just nyt semmosia ressailla :)

Onnittelut muillekin hyviä uutisia saaneille!

Diipeli ja nöpsökkä 6+3 tai 6+5:confused: :eek:
 
Osanotot menetyksen kokeneille :hug: ja samalla myös onnitteluhalaukset teille, jotka olette saaneet kokea iloisia tunnelmia varhaisultrissa. :)

Monet omat housut ovat alkaneet kiristämään jo. Ensimmäisessä raskaudessa menin omilla farkuilla vielä rakenneultraankin, taitaa jäädä haaveeksi tällä kertaa. :D Ties vaikka olisi tuplat tulossa... no sen näkee sitten.

mee86 me ostimme kotidoplerin esikoista odottaessa. Sydänäänet sai kalastettua jostain rv 12 lähtien, mutta sitten tuli noin parin kymmenen viikon tauko, kun ei siitä dopplerista ollut enää mitään iloa. Tarkoitan tällä siis sitä, että vauva oli viimeisille viikoille asti niin kova liikkumaan, että jokainen ääni muuttui vain rätinäksi ja doppleriin tarttui vain potkujen rätinä. Hirveän hankalaksi koin siis itse, neuvolassakin meni aina useampi tovi, ennenkuin ammattilainen itse sai tietyillä viikoilla meuhkaavan vauvan sydänäänet kuuluviin.
Tosin pari viikkoa ennen synnytystä ja mahan laskeutumisen jälkeen sydänäänet sai taas helposti löydettyä, kun vauva ei enää päässyt uiskentelemaan karkuun pikku yksiössään. :)

Vitamiineista, täällä syödään raskausmultivitaa. Myös lisä-kalkkia olen alkanut ottamaan epäsäännöllisen säännöllisesti, talven tullen myös rautakuuri ja lisä D tulevat varmaankin tarpeeseen.

Mitään mielitekoja ei ole pahemmin vielä ilmaantunut, onneksi. Kuvotuksetkin ovat taas kadonneet yhtä nopeasti kuin tulivatkin, piti oikein ostaa vielä varuiksi raskaustesti... noh, tuju plussa se oli edelleen. :D Eiköhän tämä palelu ja rintojen kiristäminen puhu puolestaan...

Galway & pikku2 8+1
 
Minnäi ja neiti81... :hug: voi paska... :( pahoitteluni!!!

Meillä ultrassa näkyi pienenpieni papunen ja sykekin näkyi. Huh, nyt voi hengittää vapaammin.
Laskettu aika muuttui ihan niinkun tiesinkin, mutta gyne oli kyllä vähän outo, ei pystynyt ihan varmasti viikkoja mulle sanomaan... (?) veikkaili kuitenkin, että alkion koko vastaa nyt viikkoja 6+0 eli tasan 2 viikkoa siirtyis tuo l.a. eli se on nyt 30.5.

Odottelen nyt vielä kuitenkin np-ultraa niin siellä sit tietää varmaks lasketun ajan. Mutta pääasia oli, että sain itselleni rauhan ja kaikki on ok.

Maybaby 6+0 (poks anyway)
 
MaiMei:Milloin sulla on ollut neuvoja ja miten olet saanut jo ajan np-ultraan? Eli mulla siis tulossa kaksoset ja nyt rv 8+3 ja sain ekan neuvola-ajan vasta huomiselle, vaikka soitin heti kun plussa tuli testitikkuun. Ja mulla la on 13.5 ja synnärinä myös Naistenklinikka.Tuliko kutsu nopeasti? Mä vaan mietin, että kun mulla ois kiire saada se np-ultra-aika, koska olen lähdössä jenkkeihin 2 viikoksi rv 12+5 ja mietin, joudunko hoitamaan homman yksityisellä, jos ei tule kutsua ajoissa.
 
pahoittelut Minnäi ja neiti81:hug:

meillä vihdoinkin alkanut pahoinvointi!!!!jee!oksettaa ihan koko ajan mutta ei vielä oksentanut...+ muutenkin tosi paljon kaikkea oireita:LOL: ja siirsin ultraa eli jännäystä ens viikon torstaihin:p
tarrasukkia kaikille!:heart:

rusina+mama 6+3
 
vadelmaunelma: Mulla oli eka neuvola 24.9 (viikoilla 8+0) ja viikon päästä siitä tuli kutsu np-ultraan, eli ei hätiä mitiä. ;)

Mee86:Onko sinulla joku ns. erityissyy saada näin varhainen np-ultra-aika? Sori, jos utelen tai jos multa on mennyt ohi. Mulla nimittäin np-ultra aika on vasta 26.10. En saanut aikaistettua, vaikka viime vuonna turvotusta oli 4,6mm, eli tosi paljon. No se raskaushan päättyi ennen aikojaan. En pelkää (vielä ainakaan) vastaavaa, viimeksi kun ei todettu muuta syytä kuin huono tuuri.
Neuvolaultran saan kuitenkin jo ensi viikolla.

Vähän kummalliselta tuntuu tämä "oireettomuus". Jatkuvaa nälkää ja pientä närästystä lukuunottamatta mulla ei ole oireita.

Vitamiineja olen syönyt. Näitä tosin pitäisi ottaa kolme päivässä ja muistaminen on vähän niin ja näin. Raudan yritän muistaa, hb kun oli 110 ja th suositti aloittamaan heti.

valdemaria ja vauva 9+4
 
Vadelmaunelma - meidän seudulla (lähellä Naistenklinikkaa) oli neuvolassa niin kauhea ruuhka, että mulla oli oma aikani jo heti, kun soitin plussaamisesta, samalla viikolla. Silloin oli 5+ jotain. Olin eka päättänyt Kättärin, mutta vaihdoinkin sitten Naikkarille seuraavalla viikolla, ja selkeästi aika pian sen jälkeen, kun paperit oli sinne toimitettu, sain jo np-ultran kutsun. Aika on tosiaan ihan kuun lopulla, jolloin on menossa 12. viikko (11+ jotain). Rakenneultran aika tuli samalla, mutta sen joudun vaihtamaan / menemään yksityiselle, koska se on tyhmästi keskellä joulun viettoa, enkä ole joulun aikaan Helsingissä.

Luulisin siis, että sä ehtisit kyllä ennen reissua saamaan ajan, jos sulla on nyt neuvola, eiköhän se sitten viikon sisällä se kutsu saavu.

Mulla ei ole tullut kilon kiloa lisää. Välillä tuntuu, että paino laskee, vaikka mässään kyllä kaikkea ihan joka välissä. Tosin en kerralla pysty syömään kuin hyvin pienen määrän. Maha kyllä iltaisin muuntuu palloksi joka tapauksessa, mutta aamulla ei huomaisi mitään. Kait se tästä.

Öisin vetelen 10-11 tunnin unia... Ja siltikin välillä pitää ottaa pienet päivätirsat!

Mukavaa tiistaita kaikille!

MaiMei 8+0
 

Yhteistyössä