*TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

Synttäripäivä...............Syntymämitat..............1 -v mitat

Jenni...............13.3......1380g/42cm/28,5cm...9310g/75,5cm/44,4cm
Nemika...............21.4.....2520g/47cm/32,9cm....7385/72cm/45,5cm
Katrinainen........24.4.
Summer81.........30.4.........3945g/50cm............12kg/80cm/
poika04ja08......30.4.........3500g/50cm/...........10kg/75cm/
Marimint81..........5.5.
Weiss................. 7.5.
Edla-Mamma........7.5.........2965g/48cm/..............8800g/73cm/
Naukuri................8.5........190g/49cm/37cm.....9800g/78,5cm/48
London C...........10.5..........2500g/......................8220g/72cm
Birdie.................10.5
Carmen.............12.5..........3972g/51cm/37cm.....8950g/78cm/47
sonja R..............13.5.
Liukumiina.........16.5.
Jossu-71............20.5...........4440g/55cm................9960g/80cm
Kurpitsa.............21.5......2465g/46cm/33,5cm....9060g/76cm/44cm
Hemuli79............21.5........3430g/49cm.................10,4kg/76,6cm
Vilma..................22.5......3310g/49cm/34cm.......9250g/74cm/46cm
Matamimimmi68.24.5...........3480g/50cm................9270g/71,5cm
Marmotta...........26.5.
Repa..................26.5.......3400g/49cm/34,5cm..9450g/78,5cm/45,1
Uskonpuute.......26.5
Iina72................28.5........3685g/51cm/35......10,5kg/79,5cm/46,7
Heinuli81...........29.5. 8,7kg / 74cm
Puliina...............30.5.
Merika77...........30.5......4990g/56cm..................13,6kg/81cm
Kirsikkatomaatti...........3375g/49cm/36cm......10,1kg/75,5cm/47,2
Sarbba...............4.6.
kriisi....................7.6......4045g/52cm/38........10,45kg/76,5cm/47 ,5
Majj.....................9.6.......3635g/51cm/33,5......9600g/73cm/46cm

uudet tulokkaat 2009

Jenni ~ tytttö 11.1.
Iina72 ~ tyttö 10.8
Liukumiina 20.8 ?
Naukuri ~ tyttö 14.9
Carmen ~ tyttö 27.9
Sonja R ~ poika 5.11
Katrinainen ~ tyttö 21.11

LASKETTU AIKA

2009
Keilis joulukuu

2010
Marimint 4.3.
Puliina huhtikuu
Hemuli79
Ani79 toukokuu

Huomenta,

vuoden eka kirjoittaja :D Hyvää uutta vuosikymmentä kaikille!

Carmen, mä ostin just Jesperistä neidille ensi talveks haalarin, Jonathanin tähti-haalarin (alaosa ruskea ja yläosa kirkkaan vihreä;). Meillä on ollut tänä talvena sama haalari ja mä oon ainakin ollut tosi tyytyväinen, puistossa on neiti kontannut asfaltilla jossa on kiviä eikä haalariin oo tullu jälkeäkään. Ainoo mikä niissä hajoo on tamppinauhat, mut eiköhän ne oo aika herkillä muissakin haalareissa. Noita toki saa lisää Jesperistä mukaan kun vaan pyytää. Normaalihinta on kolmasosa normireima sekä ticket-haalareista.

Puhe, mä kans juttelin sen neuvolalääkärin kanssa ja se sano, et jos lapsi tässä vaiheessa yrittää edes hiukan matkia ni se riittää ihan vallan mainiosti. Meillä ainakin asuu apina joka suhteessa -matkii, kiipeilee sekä tykkää banaanista ;) :LOL:

Hampaiden pesusta, "ihana" kuulla et muillakin on samaa taistelua -ei tarvii ottaa huonon äidin syndroomaa :D

Mitähän sitä tänään keksis...

Alennusmyynnit jää multa käymättä :| Auton korjaus tuli maksamaan 560e ja sinnehän ne kaikki rahat sitten menikin. Huh mikä summa ja meidän perheelle todella iso.

Kiitti Edla uudesta pinosta!

Mitäs Pojalle kuuluu?

Meillä muuttuu elämä tässä parin viikon päästä, kun lähden kuukaudeks työkokeiluun. Neiti menee hoitoon ja jännittää jo valmiiks aamut kun raahaan kaksi lasta eri paikkoihin hoitoon. Sitten vielä pitäis keritä ite töihin. Ennen oli helppoa kun oltiin poitsun kanssa samassa paikassa päivät...aamulla vaan mentiin samaa matkaa päiväkodille. Nyt meidän pitää varmaan kahta tuntia ennen lähteä etten myöhästy töistä.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Nemika pakettisi ehti kyllä perille ja pääsi määränpäähän, kiitos sinullekin =) Mä toivon suuresti että tämä vuosi toisi teidän perheelle parempaa mukanaan, aivan sydämmeni pohjasta :heart:

Täällä eletään hyvin tunne rikasta aikaa nyt. Vuosi Netan syntymästä on pian kulunut ja sen aikaiset tunteet nousee pintaan. Siitäkin kuitenkin tuli sitten kuitenkin selvittyä, vaikka ei nyt vielä mitenkään tukevalla maalla ollakaan. Mutta ainakin fyysisesti. On ihana katsoa nyt Nettaa joka kovasti kävelee taaperokärrynsä kanssa ja ei varmasti ole kuin lyhyen ajan kysymys kun hän ottaa ekat askeleet ilman tukea. Mun pikkuinen, mun minivauvani on jo iso tyttö. Molemmat on :'( Haikea ajatella että meille ei enää vauvaa tule, vaikka järki sanookin että se olisi ihan tuhoon tuomittu juttu. Eikä se nyt enää mahdollistakaan ole kun mulle tehtiin sterilisaatio. Lopullisuus vaan on niin vaikea hyväksyä.

Jenni...tiedän tunteen, vaikka miulla eri syystä :'( ...en olisi uskonut, että tuntuu tämmöiseltä...vaikka olen jo vanha ja pitäis ymmärtää se :/ . Sinulle :hug: ja nauti ihanista tytön tylleröisistä...voi niitä pitää viel vähän vauvana...ainakin meillä Edithiä :heart: :whistle: ..

Hyviä uusia vuosia kaikille :hug:

Carmen mäkin käväsin siel skanssis. Ei ollu viel -50% sit meen uudelleen.
Luulis et alet paranee. ootko käynyt länsikeskuksen mukelomestassa? siel ei viel oo varmaan kun -30% mut siel on kans paljon kaikkee -suurempi kun myllyn liike. Mä oon päättänyt et en osta enää yksiäkään kenkii Ellalle alesta- ostin kesällä eccot ja arvaa onko nekin pienet -onneks on siskon vanhat kuomat -niillä saa tallustaa tän talven. Yritetään nähdä jossain kohtaa :wave:

nemikatoivotaan et tämä vuosi toisi teille kaikkea hyvää :hug: äläkä todellakaan katoa mihinkään :wave:

missä majj :wave:

E nukkuu tuol ulkon pakkases-oli ihan ymmällään kun yritettiin pinnasänkyyn nukuttaa. Huokas vaan onnessaan kun toppasin hänet lopulta vällyihin ja pihalle nukkumaa. nukahti heti :heart:

mut nyt pitänee mennä jatkamaan siivoamista. :wave:

Heips ja kiitosta Edlalle uudesta pinosta :wave:

Hyvää alkanutta vuotta kaikille... Meillä meni uusivuosi juhliessa,muuten ok,mut valvottiin täs kotosalla aamutunneille asti ja tuntuu et en oo vieläkään toennu valvomisesta :ashamed: Kassu oli mummulassa...

Me ollaan oltu sisällä koko päivä :snotty: Täällä on ollu pakkasta 18 astetta ja hetken mietin pakkaanko ton pojan tamineisiin...mut sit skippasin kuitenkin kun ulkoilut on sitä sylissä kantelua ja rattaissa ei taas suostu olemaan,niin ajattelin et en nyt sit huudata tossa eteisessä pukemalla ensin vaatetta niin pirusti ja sit oltas kuitenkin oltu vartti tuola ulkona...kun en kauempaa kärsi noissa keleissä ellen pääse liikkumaan kunnolla.
Huomenna on kyl varmaan pakko kuitenkin näyttäytyä ulkosalla....

Alennusmyynneistä en oo ostanut mitään pojalle,en uskalla ostaa etukäteen vaatteita kun ei tiiä noista kokonumeroista...

Meillä on alkanut tuleen kolmisanaisia lauseita enempikin... nyt hauskuuttaa meitä toteemalla omien juttujensa perään,että "höpöhöpö" tai "ei kai nyt sentään" :D

Oon ollu tänään reipas ja tehnyt sämpyläitä ja rieskoja :p haasteellista vaan kun poika roikkuu helmoissa ja iskän seura ei kiinnosta sitäkään vähää .... vaikka muuten on kyllä menossa mies vaihe...vaari,eno ja muut miespuoliset on pop B)

Täällä päikkärit nukuttu...vau,nukahti syliin puoli kolmen maissa,nukku 30min mut johan toi hieroo silmiään :eek:

Täälläkin nukututaan ainakin 50% yöstä vieressä,mut mulle se käy oikein hyvin...en häiriinny ja se on oikeestaan ihan mukavaa :heart:

Carmenille piti vielä kommentoida noista yösyömisistä,et just tossa 3kk hujakoilla meilläkin ruvettiin heräämään useammin yöllä ja tissiä tuo aina halus...mut en näin jälkeenpäin usko et nälkä oli se mikä herätti...tais vaan olla kehitys ja mahavaivat;) Musta tuntuu et teidän Nea oli oikein unelma vauva nukkumisten suhteen joten ei kannata huolestuu jos kakkonen ei ihan niin nopeesti nuku täysiä öitä/heräilee useammin. Mut ihanaahan se olis jos ei kauheesti enempää rupeis heräilemään joten toivotaan että pottukuuri auttaa ja uni alkais maittaa =)

Nytn täytyy taas rientää :wave:

Piti tulla mainitsemaan vielä näin jälkikäteen kun noita Thaimaan matkoja kehuitte,et me ollaan nyt kans päätetty lähtee sinne chileen...siis mun siskon luokse =) reissu tosin tulee tapahtumaan vasta aikasintaan vuoden päästä,syystä että maksaa maltaita lennot ja sielä pitäs se 3 viikkoa olla kun 24h kestää matka :eek: mut innoissaan olen jo :p

Repa...Chile B) :heart: ...katsoin juuri ohjelman sieltä...hyvä päätös!

Meilläkin sanottin tänään lause "anna mulle" :whistle: :D...eikös ollutkin pitkä ;) ...sitten neiti yksi päivä sanoi, et v#ttu :eek: ...veikka siihen, et miks sisko sai lahjoi pukilta vaikka kiros :D ...ihan vähän enempi on alkanut tulee sanoja...en tiijä onko hyvä, kun tuo veljensä ei oo koskaan hiljaa...mukavaa sitten, kun molemmat pulputtaa yhteen ääneen ja kokoajan :LOL:

Heippa pitkästä aikaan kaikille, ja onnellista uutta vuosikymmentä kaikille! :flower:

Meillä on nyt viimein uusi kone, joten pystyy taas kuulumisia jakaa. Se jouluaattoinen, taisi olla maha tautia tms. Nyt neiti voi ihan hyvin, ja joulun jälkeen alkanut syömään ja nukkumaan tavallista paremmin. Uuden vuoden oli mun vanhempien luona yötä, ja oli nukkunut sielä 12h heräämättä! Tosi hyvin siis! :)

Alennus myynnit: Toivon löytäväni neidille haalarin, tai sit takin- ja housut. Viime keväänäkin ostettiin neidille täksi talveksi haalarit alesta, kyllä siinä vaan säästää! :)

Puhe: Tuntuu että koko aika tulee vaan lisää ja lisää sanoja! Sit joskus saattaa sanoa "äiti lisää" tai "isi tuu" tms helppoa. :)

Meillä neiti alottaa ens viikolla myös hoidon menee ryhmikseen johon tulee 10 lasta, kaikki alle 3vuotiaita. Tää on ihan uus, joka aukeaa vasta nyt 4pv. Ja silloin on tarkoitus mennä tutustumaan. Mä palaan koulun penkille vielä muutamaks kuukaudeks kun jäi kesken silloin. Jännittää ja pelottaa viedä neiti vieraaseen paikkaan, mutta ei tässä muukaan auta. Uskon että pärjää ja tykkää kyllä olla sielä, mutta äitihän tässä eniten pelottaa! :D
Kuinka moni täällä olikaan vielä kotona?

Jaahas, käsky käy! Neidille iltapalaa! :)

Heippa pitkästä aikaa!

Ja hyvää alkanutta vuotta kaikille :)!

Lukemassa oon käyny aina silloin tällöin teidän juttuja, mutta kirjottaminen on jostain syystä jääny vähälle. Joulu meni kivasti ja neiti sai (liian) monta pakettia. Kovasti on kyllä uusilla leluillaan touhunnut. Uusi vuosi oltiin Keski-Suomessa sukulaisissa, tänään tultiin kotiin.

Alemyynnit Muutamissa kaupoissa oon käynyt. J:lle oon ostanut muutaman vaatteen ja tulevalle vauvalle haalarin. Vielä meen kyllä tsekkaamaan parin kaupan tarjonnan, jos vaikka löytyis J:llekin ens talvelle haalari. Itelleni ostin toppa-asun, kun en vanhalla asulla enää tarjennut töissä seisoskella lasten kans ulkona.

Puhe Sanoja tulee koko ajan lisää. Puhuu kyllä ihan omaa kieltäänkin paljon. Kovasti tykkää myös laulaa :)...jos ei laulua sanoista tunnista, niin sävelestä sitten :D.

Masua kasvattelen, aika menee hurjan nopeeta. Nyt jo rv31. Vointi on ollu hyvä, joten ei valittamista. Toista tyttöä meille ultrassa on veikkailtu, saa nähdä osuuko veikkailut oikeaan. Töissä täytyy vielä tammikuun lopulle olla, mutta sitten jäädään J:n kans kotiin :).

Vaihdoin neidistä tuoreemman kuvan profiiliin :heart:

:wave:

Puhe, meillä on kanssa alkanut tulla kahta sanaa välillä. Osa epäselvää, osa selkeitä sanoja ja kaikkea siltä väliltä. Paljon puhuu kuitenkin. S kirjaimen sanoo h:ksi...ihi, lihää jne.

Marimint, söpö tyttö! :heart: Meillä ei saa laittaa hiuksia kiinni eikä koskeekaan niihin. Tahtois tollaset saparot kanssa! Hyviä vointeja masun kanssa!

Onko kenelläkään enää tuttia käytössä unilla? vai onko meillä ainut. Kauheen tärkee se on ja unipupu myös...muuten ei tulis mitään. En nyt jaksa alkaa tappelemaan sitä pois, kun alkaa se hoitokin kohta. 2 v kun tulee täyteen, nii sitten lähtee :whistle:

Kiitos Edla-ulkoinen muistini omatoimisuudella suoritetusta uuden pinon tekemisestä =)

Joo, olen ollut hetken hiljaa vaikka silloin tällön olen kirjoituksenne käynyt lukemassa.

Nytkin on viel tämän uuden vuoden ja vuosikymmenen jutut lukematta. Mutta eikähän tämä tästä, kun päästään normaaliin arkirytmiin.

Tutista, meilläkin on se käytössä edelleen. Tosin vain yritän et ku ollaan reissussa sekä sit unilla. En oikein osaa sanoa kuinka tärkee se muuten on ku lohduttautuessa. Rattailla ku ollaan liikkeellä, ni neiti saattaa repiä tuttinauhan irti ja heittää tutin nauhoineen kesken matkan.... et ei kai se niin tärkee sit kuitenkaan ole :headwall: :kieh:

Kotona olemisesta, juu mä kanssa oon kotona ja varmaan ens syksyyn asti :eek: Eipä ole mullakaan paikkaa mihin palata joten tässä pikkuhiljaa kattelen miltä maailma alkais näyttää.

Marimint, sullahan on siellä jo ison tytön oloinen likka ja todella reippaan näköinen :) Ja noi hiukset :heart: Meillä on kans ihan hyvin takatukkaa mut ne on NIIIIIIIIIIIN ohuet että ei niistä saa ku haaveilemalla saparot :)

Nukkeleikit,
on täällä ihan vauhdissa. Nukkea syötetään tuttipullolla, työnnetään rattailla sekä pienessä muovikassissa on "hoitotarvikkeet" ja se on vaunujen alakorissa. Kehtoon nukkea välillä laitetaan sekä syöttötuoliin. Nukke tulee myös illalla nukkumaan viereen. Otan sen sit pois kun on tyttö nukahtanut, koska yöllä se muuten kyllästyy siihen ja heittää sen mun päälle :kieh:

Täällä on pakkasta yli kakskyt astetta ja toi typerä merituuli, ni eipä paljoa huvita mennä ulos yhtään. Täällä me nyt sit tylsistytään molemmat.

MUOKS. Ai niin, piti kysymäni et jokos kaikilla lapset syö ite? meillä syö jos on haarukka (kalapuikot mmuassa saa napattua hienosti) mutta lusikan kanssa on vielä ongelmia eli kallistaa usein ennen suuhun vientiä ja ne tippuu :( Tai sitten ei saa kunnolla ruokaa lusikkaan. Eli vaihtelevasti lusikalla.

Ja sit pitää vielä tilittää meidän öistä, ne on taas ihana kamalia :( Neiti herää ja parkuu... mitään en muuta tee ku sanon et shhhhh ja nyt jatketaan unia. Jos koitan tassutella, mun käsi huitastaan pois. Tutti sillä on suussa ja parkuu vaan. Jossain vaiheessa sitten lopettaa ja jatkaa unia. Pikkasen väsyttävää ku se tapahtuu 2-3 kertaa yössä. :ashamed:

Hurr... tänään pakkasta oli pahoimmillaan -25,ja sähköt osittain poikki...jossain täällä tapahtunu ylikuormitus ja tietty just lämmöät läks :eek: No onneks saivat korjattua vian.Käytiin mummolla ja vaarilla ettei ihan mökkihöperöidytty =)

Meillä osataan syödä kohtuu hyvin ite,mut heti kun oppi taidon niin että sillä pärjäis...niin ei sit enää vitti syödä välineillä :eek: Eli vetelee sormin..paitti jugurtit jne. lusikoi,mut muuten sormilla ja sanoo yleensä jossainkohtaa et äiti auta :D

Kotona ollaan... ei oo paikkaa mihin palata varsinaisesti...saisin ehkä entisen duunin takas mut koitan välttää sinne menemistä. Oon nyt kans ainakin syksyyn kotosalla...ellei sit jotain pientä löydy,mitä vois tehdä parina päivänä viikossa =) Jos nää vauvajutut ottaa tuulta alle,niin sit kotoillaan hamaaseen loppuun :D

Edla,meil on kans ollut tota huutelua öisin...tosin aina ollu,mut nyt itkee oikein kunnolla. Aina muutama parempi yö välissä ja sit taas :/

Päivitin myös profiilia,siellä on pojasta noin kk vanha kuva kalsarit päässä :LOL:

Marimintin tytöstä söpö kuva,iso tyttö jo =)

Kivoja kuvia kaikilla teilla. Munkin pitaisi varmaan paivittaa tota kuvatilannetta...

Taalla on niin talvi kuin voi vaan olla, tosin niin ilmeisesti teilla suomessakin. Mies vei lapset tanaan kylailemaan, etta sain nukkua. Ja olen nukkunutkin koko paivan, ihanaa!!!

refluksista onko kenenkaan vauvoilla ollut tata ongelmaa? Musta tuntuu, etta meidan Ailalla on hiukan tallaista. Tytto ei viihdy vatsallaan yhtaan, royhtailee paljon ja itkee klun royhtailee. Jos on vatsallaan niin suusta tulee sellaista paksua puklua, muuten ei puklaile yhtaan. On rauhaton ruoan jalkeen. mielellaan olisi vaan pystyssa. Makuullaan paastaa aina valilla sellaisia pienia selittamattomia itkuja ja vaantelehtii. Tytto on oikeastaan yleisesti aika rauhaton ja tosiaan royhtailee ihan koko ajan. Mitas meidan tulisi tehda?

Hei kaikille ja onnellista alkanutta vuotta

Olin lomalla tuossa pari viikkoa joten aika on oikein juossut. Uusi vuosi alkaakin kiireitten merkeissä niin työ kuin kotirintamalla.

Poika jatkaa eloaan omana ihana itsenään ,puhuu jonninverran, iho on mitä on mutta poika on tosi ketterä ja taitava liikkuja tästä on saatu palautetta päivähoiosta joten ei ole ihan kokonaan äidin kehua :D

Mites Repasen vauvakuumeilu? Meillä ei ole tärpännyt ja tuskin heti tärppääkään oottelen tässä tähystykseen aikaa. ja toinen mikä vähän vaikeuttaa että ollaan mihen kanssa tosi kiireisiä nyt molemma mies lensi tänään juuri italiaan ja kun hän tulee niin minä lähden melkein heti mailmalle =D

Katrinainen: Meillä J:llä epäiltiin refluksia, ja testattiinkin sitä, mutta näytti negaa silloin. Sen jälkeen lääkäri käski meidän käyttää gavisconia, sehän on tarkoitettu liikahappoisuuteen ja närästykseen, mutta tekee kuulenma pienen kalvon joka estää ruuan nousua ylös. Kysele neuvolasta, tai lääkäriltä lisää! :)

Tutti: Nukahtamis tilanteessa, ja sit joskus kaupungilla jos on väsynyt niin on käytössä.

Me oltiin tänään tutustumassa J:n hoitopaikkaan, ja mukavilta vaikuttivat hoito tädit ! Ainakin näin ensikättelyssä ;) Mennään huomenna vielä yhdessä sinne leikkimään, ja torstaina sit olis tarkotus aloittaa koko päiväisesti. Jännittävää !

Heips kaikille. Täällä on niin ihanat ilmat. Miten voi olla tällainen talvi, jos olis aina näin niin tykkäisin todella talvesta. Lapset on ihan sekaisin. Ainoo miinus on et pyörätiet hiekotetaan heti :( eikä pulkka kulje. Pitää nauttia niin kauan kun tätä kestää.

plussatuulianiitä kaipaaville :wave:

Pitää taas mennä -eipä tänne ihmeempiä :wave:

Kattelin Keiliksen prohviilia ettei oo aikoihin ollut kirjautuneena...toivottavasti siellä kuitenkin kaikki hyvin ja nyytti kainalossa :heart:

Poika,Kiitos kysymästä... nyt mennään kolmatta ns.normaalia kiertoa ja viikon sisään nähdään lopputulos. Epäilen kyllä koska edelleen mulla tosi voimakkaita hormonaalisia oireita pitkin kiertoa niinkuin edellisen keskenmenonkin jälkeen,nytkin menkkaoireet ja pahaaoloo jo kierron puolivälistä :kieh: Jotenkin kuvittelen et sit kun oikeesti raskaudun niin olo on normaali,kunnes sit raskausoireet alkaa...no eihää sitä koskaan tiiä =) Minnes olitkaan menossa??

Katrinainen,myös meillä epäiltiin refluksia...joskaan sitä ei sit koskaan testattu. Kassu ei viihtynyt yhtään selällään,nieleskeli,röyhtäili olis nukkunut vain pystyasennossa mun sylissä... kiemurteli koko tissittelyn ajan ja aina ähis ja väänti... ja kuulemma jokaisella vauvalla sitä jonkin verran on,eli on ns. normaalia. Se raja menee sit kai siinä jos tosiaan menee niin hankalaks ettei nuku jne... eli on tosi voimakasta. Runsas puklaaminen on yleinen oire,mut sitä voi olla ns. silent mallia,ettei puklaa vaan nieleskelee,ei tuu siis ulos asti. Jos vaan mahallaan puklaa,niin se on ihan kai normia sinällään,mahaa painaessa tulee helposti ylös...mut tietty pitää kattoo kokonaisuutta. Jos on kauheen vaikee olla vauvalla,niin kyseleppä apua...gavisconia testattiin myös meillä.

Ei oo ollu atoopikon ilmoja nää pakkaset,hirvee syyhy...ei ookkaan ollut moneen vuoteen. Nyt helpotti heti kun laski lukemat,mut on luvannut et jossainkohtaa taas pakastais ja kunnolla...

Meillä sälli taas kello 18 unessa...neljästä asti vikis iltapuuroo...en saa viihytettyy millään yksistään,pitäs olla muuta seuraa että jaksais valvoo :/ Kiva kun miehelläkin iltavuoroja tiedossa :|
Oltiin kaverin ja hänen 2v tytön kanssa liikenteessä aamupäivästä,mentiin pulkalla kun ajattelin et poika viihtyis kun rattaissa ei viihy...niin kakat, vikis koko matkan et sykkyyn ja pusu...ei tullu juttelusta mitään,ei tää 2v kiinnostanut yhtään et olisvat leikkineet keskenään..vaan mun huomio meni täysin poikaan ja piti lähtee saman tien takasin kotiin... en tajuu miks ei enää senkään vertaa viihdy missään kulkupelissä. Vähän pelottaa kun pe alkaa kerhot yms. taas et alotetaanko taas alusta ujostelun ja muun kans kun on jotenkin taas menny siihen et kiehnäis vaan mun kanssa kotona :|

Huh, mikä lumipyry! Koko päivän satanu lunta. Ihanaa kyllä, en valita :). Ollaan oltu tänään paljon ulkona naapurin lasten kans yhdessä. Komea lumilinnakin kököttää taloyhtiön pihassa ja hauska pulkkamäki, niissä lapset on leikkiny koko päivän. Ajokeli ei kyllä ole paras mahdollinen. Kävin vielä illalla pikaisesti tsekkaamassa Lindexin alerekit ja jäihän sieltä ihan kivasti -50% vaatetta mukaan.

Tutti Unilla käytössä, eipä juuri muuten.

Repa Ihana kuva pojasta :)!

Itse syömisestä J syö itse lusikalla. Puuron yleensä syötän, kun on niin kauan kuumaa eikä muutenkaan neidin herkkua. Syö kyllä annoksensa, kun syötän. Ja toki syötän joskus muulloinkin, jos neiti ei jostain syystä halua itse syödä. Mutta pääsääntöisesti lusikoi itse ruokansa.

Jaahans, jos siirtyis soffalle. Viimeisen lomapäivän ilta :( , huomenna töihin.
:wave:

Yhteistyössä