Heips.. pitkästä aikaa.
Välillä oon käynyt kurkkaamassa kuulumisia mut niin myöhään et en oo jaksanut kirjoittaa.
Tänne kuuluu kaikin puolin ihan hyvää.
Neiti on kasvanut kovasti ja leikkii paljon pikku keittiöllä ja nukella =) hauska seurata touhuja.
patua, tatua, patua tatua ... sitä pitäs kans olla lukemassa kokoajan fanitetaan niitä koko perhe
cola -sitä neiti jois vaikka aina ... huono homma, kahvi maistuu myös ..
Matami ei me olla saatu matkaa viel tilattua. tekis mieli niin lähteen.. mut mun vanhemmat tai äityli ei ainakaan viel oo innostunut... ootan et sen mieli muuttuu. Voipi toki olla et mentäis keväällä huhtikuussa johonkin lähemmäs. Tahtois kuitenkin jonnekkin ... oon säästänytkin niin ahkerasti et katsotaan =)
Mitäs muuta ihanaa kun on syyslomaviikko ei oo mitään harrastuksia.. vaikka ei meillä tytöt käy kun kerran viikossa molemmat.. mut on sekin välillä raskasta kun samantien pitää lähtee kun just päässy töistä kotiin. Töissä on mukavaa... mut kaikenlaista menossa ja puuhaa riittää ..
joululahjat mies osti onko se mandoliini .. sellanen pikkuinen kitara.. sellaisen oikeian neidille. Ajattelin et voisin ostaa dublo legoja lisää- jonkun maatilan tai jotain. Isompi kirjoittaa pienemmän puolesta ja lista kasvaa kokoajan. me ei itse osteta varmaan juuri mitään.. muuten tulee liikaa lahjoja.
ihanaa kun tulee joulu .. mut oikein mukavaa syksyn jatkoo kaikille :wave: