Jaahas, täällä on näemmä kaikki äiditkin neuvolavaa'alla punnittavia Itse kilpailen ihan toisissa tonniluokissa, eikä pituuttakaan ole kuin 168cm. Tosin taas päivällä naapurin täti oli niin kohtelias, että totesi: "kun olet niin hoikassa kunnossakin". Mä en oikeesti kehtaa laittaa edes painoa tänne, kilo vähemmän on kuin odotuksen alkaessa, mutta vielä n. 13kg matkaa normaalipainoon. Tosin siitä on n. 7 vuotta, kun viimeksi olen niissä mitoissa ollut ja silloin pääsin juoksemaan suunnilleen 100km/viikko, nyt menee 15-18km. Tänään yritin kolmatta kertaa käydä salilla ja sainkin tehdä 30min )ennen tein 1,5h (tosin nyt teen vatsat kotona, en salilla n.20min. Keskimmäinen poika oli vaunulenkittämässä typyä sillä aikaa. Tänään on taas ollut valvomis/kantamispäivä.
Meillä valvotaan tyypillisesti 2 päivää ja kolmantena nukutaan. Yöllä typy herää 2-3 kertaa syömään. Syö minusta jatkuvasti, mutta ei huoli korviketta millään. Ajattelin muutaman viikon päästä viimeistään alottaa perunan ja porkkanan, kun on tuommoinen virtahepo ruokahalultaan.
Nyt pitää alkaa taas hommiin, kun viimein sain typyn taintumaan.
Meillä valvotaan tyypillisesti 2 päivää ja kolmantena nukutaan. Yöllä typy herää 2-3 kertaa syömään. Syö minusta jatkuvasti, mutta ei huoli korviketta millään. Ajattelin muutaman viikon päästä viimeistään alottaa perunan ja porkkanan, kun on tuommoinen virtahepo ruokahalultaan.
Nyt pitää alkaa taas hommiin, kun viimein sain typyn taintumaan.