Huomenta! :flower: Kaunis päivä tiedossa ja meidät tytöt luvattiin viedä Fiskariin jätskille
Meidän perinteinen kesäreissu, jonne Nirppukin pääsee nyt mukaan.
Pulloja keittäisin ihan mieluusti, mutta kun pimu ei niitä huoli niin vähällä päästään toistaiseksi
Tosin niinä muutamana viikkona, kun Nirppu korviketta vähän otti niin huuhtelin kylmä-kuuma-kylmä ensiksi, sitten pesin Fairylla ja lopuksi keitin. Joka käytön jälkeen. Olen itse kasvanut tyyliin syöden samoja sapuskoja koiran kanssa ja hyvä immuniteetti minulla onkin, mutta jotenkin olen ihan ylisuojelevainen tämän pikkuiseni kanssa :ashamed: Tosin nyt varmaan uskaltaa pikku hiljaa alkaa rentoutumaan, kun neiti on jo 2,5kk - eikös ne ekat kuukaudet ole ne kriittisimmät?
Vaatteita meillä on NIIN paljon, että en ehtinyt käyttää edes kaikkia 56- senttisiä
Ostan paljon vaatteita, mutta myös kirppareilta on tullut tehtyä hienoja löytöjä. Eihän tuollaisen vastasyntyneen vaatteet ehdi miksikään menemään, kun eivät edes liiku tai syö muuta kuin maitoa! Lisäksi kävi kiva tuuri, kun kaveri myi meille ison pahvilaatikollisen tyttärensä vauvavaatteita.
Tosin harmittaa, kun itselle on niin helppoa pukea pikkuinen bodyyn ja puolipotkareihin ja jää kaikki mekot sun muut käyttämättä :/ Ja nytkin kun lähdetään autolla liikkeelle niin eihän turvakaukaloon mitään farkkumekkoa voi pukea hiostamaan ja painamaan! Ja minusta kaikki paidat ovat ihan turhia pikkuvauvalla: nousevat koko ajan korviin ja selkä vilkkuu
Sekavan sepustuksen jälkeen: meillä puetaan neiti aina sävy sävyyn ja vaatteet valitaan huolella, mutta mukavuus ja käytännöllisyys ovat aivan yhtä tärkeitä ominaisuuksia kuin kauneuskin! Vähän niinkuin mamillakin
Kiinteiden maistelu, vellit yms. Pitää ottaa puheeksi neuvolassa, mutta en ole edes moisia vielä miettinyt - täysimetyksellä kun mennään. Tosin sen verran tiiviisti neiti äidin syömistä seuraa, että taitaa olla kiinnostunut itsekin kokeilemaan muutakin kuin vain maikkia
Näyttää ihan kerjäävältä koiranpennulta, kun tapittaa voileipää kuola valuen ja kieli käyden
Noista
vaatteista muuten vielä: inhoaako muiden vauvat pukemista? Meillä neiti saa hirveän raivarin, jos puetaan esim. päänyli bodeja :/ Tosin aamulla tai muuten pirteänä ja hyväntuulisena ei ole moksiskaan, mutta mitä pidemmällä päivä on niin sitä vähemmän vältän vaatteiden vaihtoa
Loppuun arkaluontoinen kysymys :ashamed: Minulle tuli loppuraskaudessa pari pukamaa eivätkä ne ole mihinkään kadonneet vieläkään (tosin en ole lääkinnytkään niitä mitenkään..). Nyt parina päivänä ovat olleet _todella_ kipeät ja vuotavat veskissä käydessä ihan tipottain verta :x Olen tänään tilaamassa lääkäriä, mutta ajattelin kysyä, jos muilla on ollut vastaavaa ja miten olette niitä hoitaneet?
Mutta nyt pitää hakea neiti sisään vaunuistaan! Otti tunnin tirsat ulkona.
c