Huomenta vaan.
On tämäkin taas kun pitää näihin aikoihin heräillä vaikka väsyttää. Joku pieni täällä vaan yleensä päättää 7 aikaan, että hän haluaa jutustella hetken. Nukahtaa itse tietysti sen jälkeen vielä, mutta mä en saa enää unta kun kerran olen herännyt. Yöt menee edelleen 2-3 syötöllä välillä 11-9. Joskus saattaa yllättää ja kuorsutella ensimmäiset 5 tuntia putkeen, mutta mä olen niin tottunut siihen, että ensimmäinen herääminen on 1-2 aikaan, että herään joka tapauksessa. Sunnuntaina pienen isä saapuu maisemiin, sitten nukun. Vaikka viikon putkeen, nyt ainakin tuntuu että menis helposti. |O
KirsikkaTomaatti meillä on sellainen Tummy Tub amme. Tai ämpärihän se enemmän on. Kovasti Eeva siinä tykkää istuskella varsinkin jos on saunan ovi auki vieressä. Rauhoittuu ja nauttii olostaan ihan selvästi. Samaa tekisin minäkin, jos vaan olis tarpeeks iso ämpäri.
Meillä on sitten ihan tavallinen ammekin kovassa käytössä, kun E tykkää polskutella. Alkaa vaan käydä pieneksi sekin, onneks uudessa kodissa on ihan oikea kylpyamme.
Mansikkaa maistettiin täälläkin, mielipide oli aika selvä "yök en syö", meni naama ihan mykkyrälle. Vesi on toinen kammotus. Muutaman kerran päivässä huuhdellaan suuta maidon jälkeen tilkalla vettä, ja selvästi toinen on ihan näreissään kun sellaista mennään suuhun tuppaamaan. Jekovit-tipat on namia. Mä en ole uskaltanut itse maistaa, nehän haiseekin ihan kynsilakan poistoaineelle. :$
Meidän neiti on ihastunut verhoihin. Ihan sama mitkä lelut ja sademetsämatot sille virittelee lattialle, verhoja se tapittaa kuitenkin ja jutustelee ja nauraa niille. Joko se on perinyt mun mielikuvituksen ja näkee omiaan tai sitten siitä tulee verhokauppias, katselee sillä silmällä verhoja jo nyt.