Heipat!
Nyt on muutto ohitse ja viikko on mennyt sitten tavaroiden purkamisen parissa.
samsukka Mulla on ollut tuo tilanne 2 kertaa aiemmin, molemmilla kerroilla on laitettu suoraan sitten sairaalaan ja tyhjennykseen. Eli suosittelen ottamaan yhteyttä neuvolaan jotta saat lähetteen tyhjennykseen. Eihän se ole inhimillistä odottaa vuodon alkua. Mulle on molemmilla kerroilla tehty kaavinta, jonka jälkeen olen raskautunut nopeaa ja raskaus on mennyt loppuun asti. Olen pahoillani ja kovasti voimia sinne.
Oma napa on mennyt nyt koko viikon muuton merkeissä ja purkaessa laatikoita. Tuntuu ihan hullulta kuinka paljon tavaraa lopulta on kertynyt ja kumminkin täällä ollaan oltu nyt vuosi ja tänne tultiin 6 matkalaukun kera
Torstaina sain vihdoin ja viimein mentyä lääkäriin ja kävin verikokeissa samalla, täällä otetaan verestä myös HCG automaattisesti, sekä raskaustesti. Sitten ne monet muut kokeet päälle. Vielä pitää käydä ottamassa hivit sun muut. Vesirokko täällä testataan myös.
3 kk ajaksi sain myös raskausajan vitamiinit, täällä sitä pidetään todella tärkeänä että niitä syödään. Suomessa on aina sanottu mulle, että niille ei varsinaisesti ole tarpeen jos syö terveellisesti muutenkin.
Perjantaina sitten oli ensimmäinen gyne käynti. Täytettiin saman tyyppiset laput kuin suomessa, mutta ei tätä käyty niin tiheää läpi.
Ja tosiaan, niinkuin monissa jenkkileffoissa nähtyä, niin todellakin siellä pukeudutaan kaapuun ja ollaan peitto päällä, koko sen ajan mitä lääkäri tutkii.
Tutkimus on kaiken kattava, lääkäri tutkii rinnat jne ja kuuntelee sydämen. Papa otettiin nyt samalla.
Ja lääkäri poistuu huoneesta sen ajaksi kun puet/riisut. Tuntu jotenkin oudolta. Hyvä kun edes tajusin mitä mun pitää tehdä
Ensi viikon keskiviikkona on sitten ensimmäinen ultra, joten siihen asti saa jännittää onko tuolla ketään vai ei.
Edelleenkään tästä ei tiedä meidän lisäksi kuin kaksi ihmistä. Eikä tule tietämäänkään, ennenkuin olen varma että siellä jotain eloa on.
Viikot menee jotenkin oudosti, kun lääkärin mukaan niitä oli 6+4, kun suomen mukaan mennään jo 8 viikossa, mutta ensiviikollahan se sitten selviää missä tässä mennään. No kahvinjuonnista se puhui että pitäisi vaihtaa kofeiinittomaan, mutta sen suhteen jatkan niinkuin ennenkin ja juon aamukahvini niinku tähänkin asti.
Minulla tulee myös kirjoitettua tuonne facen puolelle, mutta käyn tässä kuitenkin tännekin päivittämässä kun konetta aukaisen.
Pahoittelut myös muille pienokaisen menettäneille! Toivottavasti kukaan ei enää jatkossa tipahda!
Buam 6+5 vai 8+1