Joku kyseli kissanhiekan vaihdosta -mä vaihdan ihan itse, mutta kumihanskat käsissä ja sit heti pesen kädet. Tosin nyt kyl etsin kissalle uutta kotia, kun tuntuu, et aika ja jaksaminen ei riitä millään. Nytkin on vahdittava koko ajan, ettei nuorimmainen mene vanuttamaan kissaa tai kaivelemaan hiekkalaatikkoa, ja ens keväänä jos on vielä vauva, niin aikaa ja voimia on vielä vähemmän. Nyt kun vielä on superhajuherkkä, niin oksennuskurkussa saa aina hiekkalaatikon siistiä, ja musta se haisee aina vähän, vaikka kuinka siivois kököt pois ja vaihtais hiekkaa.
Mä varmaan otan influenssarokotuksen, olen sen aina odotusaikana ottanut, ja nyt kun kuopuskin on vielä niin pieni, niin ei yhtään houkuta ajatus, et sairastuis..kerran on meillä influenssa sairastettu, ja niin haamuksi veti, et kerta riitti.
Pandolia olen niskajumiin ottanut muutaman kerran, ettei menis pahemmaks. Mulla sillä on kyllä lähinnä psykologinen merkitys, koska jostain syystä muhun ei parasetamoli tunnu millään tehoavan, jos ibuprofeeniin vertaa.Muuten ei onneksi tarvitse lääkkeiden kanssa pelata.
Sokerirasitukseen pitäis aika varata, ai että inhottaa. Muutenkin oksettaa tai ainakin etoo lähes koko ajan, niin sit pitäisi paastota 12h ja juoda ne ällölitkut päälle, voi itku. Viime raskaudessa kävin kanssa, ja silloinkin meinas tulla tosi paha olo, vaikka muuten en hirveestä pahoinvoinnista kärsinyt, niin mitähän se mahtaa nyt olla.