Toukokuun Tömistelijät 2016 *Marraskuussa*

Moooooi.
Onpas ollut taas tohinaa, lähinnä lasten sairastelujen takia, pari viikkoa sitten jouduttiin tytön kans sairaalaan osastolle keuhkokuumeen vuoksi, parani siitä aika nopeasti onneksi, mutta nyt alkoi taas uus kuumetauti :/ Meiän syksy on ollu tänä vuonna niin tätä. Kaksi viikkoa on pisin aika, kun tyttö on ollu ilman kuumetta! No, onneksi joululoma on kohta :)

Ihanaa, väsymys on pikkuhiljaa väistymässä, jee. On jopa välillä ihan energinen olo! ;)

Vaunuista... mä oon niin ulkona nuista vaunuista. Esikoisen jälkeen myytiin tavisvaunut pois, kun piti ostaa tuplat tilalle. Pitänee alkaa tutkimaan vaunu ehokkaita sitten keväällä.

Mä oon käyttäny jo mammahousuja 8-viikolta alkaen! Mun maha on vaan niin iso :D Ja kasvaa kasvamistaan. Monet kyselee, millon on la, ja kummastelee, kun onhan siihen vielä aikaa :)

Mutta nyt pitää lähteä töihin!

Liinar 16+1
 
Moi!
Ja ONNEA Pirpana - 25 on hyvä ikä! :)

Täällä oksennellaan edelleen, ja täytyy sanoa että alkaa olemaan jo aika puuduttavaa... erityisen inhottavaa oksentaa töissä jotenkin. Örk. Mä syytän tästä mun ikää (39v) - en nimittäin ikinä voinut näin huonosti tyttöjen kanssa.

Muuten maha kasvaa, mutta mammahousuja en kyllä vielä tarvitse.
Joskus aamuisin vatsa näyttää ihan ei-raskaana-olevalta, kun se taas iltaisin turpoaa ihan kunnolla.

Olisi kiva jos tuntisi jatkuvalla syötöllä jotain sieltä mahasta, niin ei tarvitsisi olla niin huolissaan etteikö kaikki olisi hyvin siellä.
Tämä on aika ärsyttävää aikaa, kun melko pitkällä ollaan jo, mutta mahaa ei oikein näy (tai näyttää vaan siltä että on tullut vedettyä ruoka-övereitä) eikä liikkeitäkään ihan 100varmasti tunne.
Mutta täytyisi vaan yrittää nauttia tästä ja uskoa että kaikki menee hyvin.

Vaunuista vielä sen verran - onko jollain kokemusta Bugaboon Cameleoneista? Ajattelin että ne voisi olla aika hyvät reissu/kaupunkivaunut? Brioja ei oikein viitsi raijata autoon edestakaisin, mutta ne on taas tosihyvät maastossa.

Odotan sitä että pääsee ostamaan jotain vauvalle. Vielä en uskalla ostaa yhtään mitään, ennen kuin ollaan käyty r-ultrassa.
Oletteko te jo ostaneet kaikkea ihanaa tulevalle pikkuihmiselle? <3

Flunssarokotusta en uskalla ottaa (mulla on sairaus joka viime kerralla laukesi siitä ja olin kivuissa 3vkoa), ja se kyllä vähän huolestuttaa. Olen tosin pistänyt perheen ottamaan sen, joten toivotaan että selvittäisiin ilman sitä tänä vuonna. Mulla oli influenssa ekan kerran evöö viime vuonna ja voi herrajumala sentään se oli kamalaa..! :D

Voikaa hyvin nyt kaikki! <3
 
Rudebox täällä myös oksentelua monta kertaa viikossa. Aina kun luulee, että nyt siitä pääsi tulee yllättäen takaisin.

Onnea pirpana!!
Olen ostellut kirpputoreilt muutaman pienen vaatteen neutraalin sävyistä. On ne vaan suloisia. Kerkesin laittaa omat pienet vaatteet pois joten saa ostaa uudet. Kaikkea muuta löytyy jo ennestään. Patja ja vaipat on ostettava.

Maisakaarina 17+5
 
Onnittelut pirpana :)

Neuvolalääkärissä käyty ja alakerrassa kaikki niin kuin pitääkin. Ultrasivat jopa ja olipa mukava nähdä pikkunen taas pitkästä aikaa. Nyt malttaa odotella rakenne ultraa 4 viikkoa :)

Tosiaan kukas haluaa tehdä joulukuun pinon? Itse en tällä jumittavalla puhelimella pysty :(

Rudebox mun äidillä oli ihan sama että meistä vanhimmista tytöistä ei ollut pahoinvointia, mutta nuorimmaisesta (poika) oksens aika pitkään. Oli kyllä sua reippaasti vanhempi tuossa odotuksessa :)

Me ei olla hankittu vielä mitään. Rakenne ultran jälkeen sitten jos on tyttö niin vaatteita lisää..

Mimmi & möhkis 16+5
 
Viimeksi muokattu:
Ainiin ja mulle ei tosiaan tän kaupungin neuvolassa ole tuosta rokottesta puhuttu. Seuraava neuvola tammikuun lopussa, joten ainakin saan aikaa vielä miettiä :D lääkäriltä kysyin jäykkäkouristus rokotteesta kun vihdoin muistin että piti reilu vuos sitten uusia, mutta ei tiennyt voiko sen raskaana ollessa laittaa?? (ei tiennyt sisältääkö eläviä viruksia)
 

Yhteistyössä