** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Narttu Ihana uutinen, WAU :D Onnea tuplasti!!! :flower: :flower:
Ja voimia pahoinvoinnin kanssa :hug: Sinulla taitaa nyt olla oireetkin sitten kahden edestä. Mutta hei, onhan siinä se hyväkin puoli että nyt voit syödä KOLMEN edestä :D
 
Jaksamisia joilla mennyt kesken :hug:
Pahoinvointia ollut mullakin kahden edellisen aikana, nyt ei ole ollut.
Narttu mulla luultavasti kaksi asukasta mahassa. Ens viikolla tarkempi ultra ja katsotaan varmistuuko asia. Tuplasti onnea vain teillekin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:
Jaksamisia joilla mennyt kesken :hug:
Pahoinvointia ollut mullakin kahden edellisen aikana, nyt ei ole ollut.
Narttu mulla luultavasti kaksi asukasta mahassa. Ens viikolla tarkempi ultra ja katsotaan varmistuuko asia. Tuplasti onnea vain teillekin :heart:
Mie muistinkin, että joku toinenkin oli saanut tiedän tuplista, mutta en jaksanut alkaa selaamaan pinoa taaksempäin, kun tämä pino kasvaa niin mahdotonta vauhtia.

Onko teillä suvussa kaksosia? Osasitteko odottaa tällaista mahdollisuutta?

Meillä on tosiaan yhdet kaksoset minun lähisuvussa ja miehen puolella kahdet eli onhän tässä aikaisemmissaki raskauksissa ollut koko ajan mielessä tuo mahdollisuus, mutta ei siihen ole oikein uskonut.

Ei ole siis tekemisen puutetta, kun kotona tällä hetkellä vajaa 4 v. ja 2v.

- Narttu rv 6+6 -
 
Narttu Lueskelin netistä, että äidin geenit vaikuttaa kaksosuuteen.
On suvussa ja miehenkin suvussa on. Mies kiusannu, että kaksi olisi ku mulla paino noussut pienessä ajassa pari kiloa, muuten olen tosi hoikka... Ei sitä meinannut uskoa todeksi ja katsotaan paremmalla aikaa ultrassa miltä näyttää. Lapset ennestään 9v ja 6v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:
Narttu Lueskelin netistä, että äidin geenit vaikuttaa kaksosuuteen.
On suvussa ja miehenkin suvussa on. Mies kiusannu, että kaksi olisi ku mulla paino noussut pienessä ajassa pari kiloa, muuten olen tosi hoikka... Ei sitä meinannut uskoa todeksi ja katsotaan paremmalla aikaa ultrassa miltä näyttää. Lapset ennestään 9v ja 6v.
Mieki olen tosi hoikka ja varsinkin iltaisin maha on aivan valtava, turvotustahan se erittäin suureksi osaksi on, mutta silti.

Toivotaan, että molemmilla molemmat pysyy mukana!

- Narttu -

 
villahousu Mä ostin sitä B6 vitskua siis heksavit 300mg ..
ainakin netistä luin että joillein oli terkka sanonut että eka kokeilla puolikkaalla jossei auta niin sit kokonainen. Mä vedin kokonaisen. Ainakin se setä apteekis sano että vesiliukoinen vitamiini. Kai niitä saa raskaanakin syödä ohjeen mukaan?
 
Olen viimepäivät ihmetellyt mahan kasvua..ei ollut kyllä esikoisesta tällaista kumpua jo tässä vaiheessa. Olen hoikka ja aina ollut hieman alipainoinen ja esikoisesta tuli jo aivan valtava maha...6 lasta synyttänyt mummonikin sanoi, että eipä ollut koskaan hänellä tuollaista mahaa! Ja nyt näyttää, että tulee maha jo aiekaisemmassa vaiheessa...katselin juuri ekan raskauden aikaisia kuvia ja nykyinen maha vastaa jo 4Kk:n kuvaa! Apuva!

Enemmän lapsia jo tehneet...kasvaako maha aina isommaksi ja isommaksi uusissa raskauksissa?

MASENTAVA VÄSYMYS!
Edelleenkin väsy vaivoista suurin ja tietty se ellova olo. Ajattelin jo et pitää vissiin lääkäriin lähteä, kun ei auta vaikka nukkuis 13h/vrk. Ei jotenkin pääse ollenkaan vauhtiin ja aamut varsinkin ovat tosi vaikeita.

Halit km:m kokeneille! :flower:

Tuplaonnet kaksosia odottaville!!!

Aurinkoista viikonloppua!
 
Omaa napaa: kauheita mahakipuja on välillä ja selkää jomottaa! toivottavasti ei oo vakavaa..minnuu pelottaa kovasti ! aattelin ens viikolla varata diacoriin ajan et josko ne näkis siel jo sykkeen..itteeni vaivaa niin!

Heidsu + Pikkukakkonen 5+5 ( kai ) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heidsu:
Omaa napaa: kauheita mahakipuja on välillä ja selkää jomottaa! toivottavasti ei oo vakavaa..minnuu pelottaa kovasti ! aattelin ens viikolla varata diacoriin ajan et josko ne näkis siel jo sykkeen..itteeni vaivaa niin!

Heidsu + Pikkukakkonen 5+5 ( kai ) :D
Tähän pakko kommentoida, että mulla oli kans tänään illalla vähän vatsakipua. Keskellä alavatsassa. Mut meni ohi lepäämällä. Ja mulla myös viikkoja 5+5. :heart:
 

Yhteistyössä