Mie muistinkin, että joku toinenkin oli saanut tiedän tuplista, mutta en jaksanut alkaa selaamaan pinoa taaksempäin, kun tämä pino kasvaa niin mahdotonta vauhtia.Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:Jaksamisia joilla mennyt kesken :hug:
Pahoinvointia ollut mullakin kahden edellisen aikana, nyt ei ole ollut.
Narttu mulla luultavasti kaksi asukasta mahassa. Ens viikolla tarkempi ultra ja katsotaan varmistuuko asia. Tuplasti onnea vain teillekin :heart:
Mieki olen tosi hoikka ja varsinkin iltaisin maha on aivan valtava, turvotustahan se erittäin suureksi osaksi on, mutta silti.Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:Narttu Lueskelin netistä, että äidin geenit vaikuttaa kaksosuuteen.
On suvussa ja miehenkin suvussa on. Mies kiusannu, että kaksi olisi ku mulla paino noussut pienessä ajassa pari kiloa, muuten olen tosi hoikka... Ei sitä meinannut uskoa todeksi ja katsotaan paremmalla aikaa ultrassa miltä näyttää. Lapset ennestään 9v ja 6v.
Tähän pakko kommentoida, että mulla oli kans tänään illalla vähän vatsakipua. Keskellä alavatsassa. Mut meni ohi lepäämällä. Ja mulla myös viikkoja 5+5. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Heidsu:Omaa napaa: kauheita mahakipuja on välillä ja selkää jomottaa! toivottavasti ei oo vakavaa..minnuu pelottaa kovasti ! aattelin ens viikolla varata diacoriin ajan et josko ne näkis siel jo sykkeen..itteeni vaivaa niin!
Heidsu + Pikkukakkonen 5+5 ( kai )