Heippa hei kaikille =)
Empä oo minäkään täällä kerinny viel pahemmin kirjotteleen mut jos nyt yrittäsin aktivoitua hiukka enempi
Eilen varasin nuorimmalle tytölleni neuvola ajan ja sit ku sen olin saanut ni sanoin sitte et tarttisin sitä minäkin oman ajan
Ens maanantaina on mulla sit eka neuvola ja sillo olis viikkoja (hetko...) 6+5 mun laskujen mukaan...
Mullekki on tulossa postissa jotai lippusii ja lappusii...
Ja ekan ultran luulen olevan joskus viikoilla 12...
Kenellekkään sukulaiselle ei oo viel kerrottu tästä kolmannesta tulokkaasta ja jotenki tuntuu siltä et sitä haluis pitää salassa mahdollisimman pitkään B)
Tuntuu vaan jotenki niin erilaiselta ku sillo ku tein nuista kahdesta testissä plussan...En tie miks
-> onko muista tuntunu millasselta jotka odotatte 2-5dettä lasta?
Sinänsä hassu, tai en tiedä mut meilläkin tää taasen tärppäs heti ekasta kierrosta, ei ehtiny silleen viel tavallaan naatiskella miehen kanssa
Mut jokatapauksessa vaikka tulinki taasen nopeesti raskaaks ni on se sit niin ihanaa ku se pallo on tuossa taas ja etenki sit kun vaavi on sylissä tuhisemassa :heart:
Etomista on esiintyny täälläkin, mut vielä ei oo oksennukseen saakka menny -> sitä sitte odotellessa
Kun odotin noita meiän tyttöjä kärsin tosi pahasta olosta johonki viikkoon 14 saakka jos oikein muistan ja painoki tippu sen kuutisen kiloa
Muuten kummatki raskaudet meni ihan hyvin, eikä painookaan tullu yhtään koko raskauksien aikana
Kahvia oon aina ennen aamulla juonu sen kupin kaks ni nyt sit sen yhdenki kupin juominen tuottaa vaikeuksia -> kai se on siitäkin luovuttava :'(
Ruokahalu on menny jokseenki vaik tiedän juu et auttais jos jotain laittais suuhun
Oon se minäki miettiny et miten tää elämä muuttuu ku on kolme lasta -> asunto ainakin käy ahtaaks ku nyt asutaan kolmiossa, mut haaveissa olis jos anopin kanssa vaihdettais asuntoja päikseen ni tulis sit yks huone lisää =)
Katsotaan sitä sitte ku on ajankohtaista.....
Sitte semmosta et onko teiän muitten ollu jo hankalaa nukkua mahallaan?
Mä nimittäin nukuin nuo edelliset raskaudet melkeins loppuun saakka mahallaan ku pystyin ja neuvolastaki sillo sanovat asian olevan ok...
Nyt taasen sit on jotenki helkatin epämukavaa nukkua mahallaan ja sekin onnistuu vaan jos on tyyny jotenki mahan alla tai jalkojen välissä
Sitte viel semmosta ku uus oon muutenki näillä sivuilla ni kertokaahan miten saan jotkut teksteistä lihavoitua et en koko tekstiä lihavoi?
Ja sit ku teillä on noita ns. laskureita ni neuvokaahan tyhmää siinäkin et miten saan ittelleni semmossen
:ashamed:
Joo ei pakko se on mentävä nuorimmaista laittaan päikkäreille ja palajan linjoille jahka ehtinen!!!
ISO :hug: kaikille tasapuolisesti ja sori tämmönen maratooni viesti :ashamed: