Toukokuisia 2012???

Tervetuloa kaikille uusille odottajille ja onnea odotukseen:heart:

kukas tekis meille tuollaisen hienon pinon kuin muilla kuilla näkyy olevan?:)

Itsellä kumman oireetonta,aika normaali olo siis:OToivottavasti niin jatkuu(ja kaikki menee myös hyvin).Edellinen raskaus oli aivan kamala pahoinvointeineen ja vatsakipuineen...

Mulla ei harmainta hajua kyllä rv:sta.Odotan ekaa mahdollista ultraa.Mutta jotain 4+ lienee:D
 
Moi, meitä LA 1.5. tuntuu olevankin aika paljon. Itse olen pyörinyt tuolla Esikoista yrittämään ketjussa, mutta jos aktivoituisi täälläkin. Voi olla, että LA kääntyy vielä tuonne huhtikuun puolelle, mutta se oli jo niin täynnä..Täällä raskaus alkanut hyvin, viime viikolla vatsaa turvotti kamalasti, mutta se onneksi on tasaantunut. Rinnat on kipeinä ja vessassa pitää ravata. Muuten olo on loistava. Mitenkäs kun kaikkialla sanotaan, että pitäisi olla hirmu väsynyt? En edes muista, koska minulla on edellisen kerran ollut näin helppoa nousta aamuisin..
Tuanni ja Mörri 4+6
 
mymosa
Tuanni, samoilla viikoilla mennään 4+6 :) Mulla LA 30.4, tuntuu vielä niin kaukaiselta..

Jos nyt ensin odottais sen ultran joka 1,5vkon päästä.. miten aika meniskään nopeemmin.
 
Hei!

Täällä varovasti kanssa ilmoittaudutaan joukkoon.
Raskaustesti näytti plussaa 19.8. ja sitten sattumoisin oli myös normigynekäynti 24.8. Kun sitten positiivisestä testistä kerroin, gyne ultras alakautta ja kohdusta löytyi sikiöpussi. Vielä ei sen kummemmin muuta näkynyt, joten aika alussa tää on. Ei osannut vielä tarkkaan sanoa, monennellako viikolla olen, mutta varmaan vasta 5 menossa. Kuukautiset on ollut ihan tosi epäsäännölliset, joten niistä ei pahemmin apua. Vikan negan tein tosin heinäkuun puolen välin paikkeilla, joten varmaan rv5 aika täsmäävä. Neuvolaan soittelen varmaan huomenna. Jossain vaiheessa sitten pitää mennä uudelleen ultraan, josko ne viikot selviäisi tarkemmin.

Mutta siis ekaa tässä odotellaan. Olo on aika epätodellinen ja pelokas. Toiveikas. Haluaisin iloita ja haaveilla, mutta toisaalta pelottaa, kun kaikki on vasta niin alussa. Mä niin toivon hartaasti, että kaikki menee hyvin.

Gyne arveli, että LA ois joskus huhtikuun lopussa. Mutta sitten nähdään, kun asiat jossain vaiheessa(kumpa aika kuluisi nopeesti!!) selkenevät.
 
Moi!

Minäkin ilmottaudun joukkoonne. Eilen tein postiivisen testin, ja mieli on vielä ihan myllerrksissä. :D Vauvaa kyllä jo vähän toivottiin, muttei uskottu et näin nopeesti tärppää. Heinäkuun alussa jätin pillerit pois ja miehen kanssa vitsailtiin et meillä on vappuvauva tilauksessa. :D Aika lähelle meni...
Meillä on 4v poika, 2,5 tyttö, ja 11kk poika, eli neljättä odotellaan. La olis 4.5.

marzipaani
 
hyvää maanantaita!! :wave:

lily-rose jos tää loppukuu kirjotellaan tähän, niin mä voin kokeilla tehdä sitten syyskuulle meille pinon listoineen kaikkineen, eiks je? :)

Tai jos ei haittaa ottaa pientä varaslähtöä ens kuulle, niin voin kattoo jos löytäsin tänäänkin jo aikaa :)

neiti80 niinpä!!! Ah nää tunteiden myllerrykset on niin ihania että... :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti80
Momtobe87: Täällä myöskin epätodellinen olo..ei meinaa sitten millään uskoa todeksi! Ensimmäistä odotan ja pelottaa ihan hirmusesti, että pieni ei pysykkään matkassa mukana. Mä niin toivon, että aika menis nopeasti ja pääsis ultraan ja sais todeta että kaikki kunnossa!
Pitää varmaan huomenna alkaa soittelee neuvolaan ja varailee aikaa sinne..lueskelin nettisivuilta että viikoilla 7-9 on ensikäynti.. Tämä kaikki on niin outoa, mutta samalla ihanaa!

Mahtavaa, jos joku taitava jaksaisi jonkinlaisen pinon meille väsätä! Mulla ei kyllä taidot siihen riitä, vaikka tahtoa olisikin :)
 
Mä soitin neuvolaan eilen ja ajan sain varattua 16.9. Eli kahen ja puolen viikon päähän.
Saas nähhä, mitä siellä paljastuu. Voihan se toki olla, että kirjottelen ns. väärässä paikassa, ja LA onkin huhtikuun loppupuolella, mutta samapa tuo sinäänsä, kuhan vaan jossain kuussa syntyy terve vauva. :) siirryn sitten vaikka oikeaan, kun tiedän oikeamman LA:n.

Eilen kyllä ajattelin, että yritän olla neuvolaan asti ajattelematta koko vauvajuttua, kun tuntuu, etten osaa enää muuta tehdä kuin ajatella sitä ja murehtia. Ääh. Kaikennäkösiä tilastoja keskenmenoista yms lueskelin, ihan kun niistä ois jotain lohtua.
Mutta niin vaan niitä vauvoja kuitenkin kokoajan syntyy, vaikka loppupeleissä ei se olekaan niin yksinkertaista. Ekaksi se pelko, että tuleeko raskaaksi, sitten se, että meneekö kesken ja sitten vielä pelko siitä, että syntyykö terve lapsi. Ja sittenhän ne murheet vasta alkaa, kun vauva syntyy. ;) Heh. Jopas mä olen positiivinen. :) Ei, tää vaan on niin tärkeä ja iso juttu, joten haluaa vaan toivoa parasta, haluaa, että kaikki menee hyvin.

Mutta tämmöistä se taitaa aikalailla kaikilla olla. Tsemppiä kaikille!
 
Täälläkin olis yks =) Varovaisesti tänne kirjottelen vaikka niin piti salaisuutena pitää vielä pitkään, en vaan malttanu :p Tein ensimmäisen testin 29.8 ja olin saavani haalean haamuviivan, siitä se ajatus sitten lähti, ja kärvistellen eiliseen tein aamulla toisen testin ja nyt ilmesty uus haamu, nopeammin kylläkin =) soitin terkkariin ja pyysin verikoetta, sain sen koneelle oottamaan ja päivällä vastaus virtsatestistä oli positiivinen ja hcg-arvo 173, nyt siis omien laskujen mukaan 4+0 :heart: Hätähousu kun olen ja tätä on odotettu pitkään, ihana kun sain varmuuden nyt, eikä tullut pettymystä turhankin aikaisten testien perusteella :D laskettu aika olis 10.5 :heart: Masuasukki on nimeltään Tiitu, toivottavasti pitää tarrasukat kovin jalassa kiinni! :wave:
 
Täälläkin olis yks =) Varovaisesti tänne kirjottelen vaikka niin piti salaisuutena pitää vielä pitkään, en vaan malttanu :p Tein ensimmäisen testin 29.8 ja olin saavani haalean haamuviivan, siitä se ajatus sitten lähti, ja kärvistellen eiliseen tein aamulla toisen testin ja nyt ilmesty uus haamu, nopeammin kylläkin =) soitin terkkariin ja pyysin verikoetta, sain sen koneelle oottamaan ja päivällä vastaus virtsatestistä oli positiivinen ja hcg-arvo 173, nyt siis omien laskujen mukaan 4+0 :heart: Hätähousu kun olen ja tätä on odotettu pitkään, ihana kun sain varmuuden nyt, eikä tullut pettymystä turhankin aikaisten testien perusteella :D laskettu aika olis 10.5 :heart: Masuasukki on nimeltään Tiitu, toivottavasti pitää tarrasukat kovin jalassa kiinni! :wave:
Onnea odotukseen!
:heart:
Tulehhan tuonne meidän uuteen upeaan pinoon,"toukokuun toivotut",linkki yllä!
 
hei!
Meille olisi tulossa neljäs, mikäli kyydissä pysyy.. Sain nimittäin raskaudesta tiedon viikonloppuna, kun sain palovammat, jotka vaativat sairaalahoitoa. Oli minulla jo tunne että raskaana ollaan, jo viikkoa ennen kuin menkat ois pitäny alkaa.. LA ois 12.5.2012. Kuopus on nyt 10 kk ja vanhin poikani 12½v, keskimmäinen 8v.

Toivottavasti vauva ei säikähtänyt sitä miten äipälle kävi.. :( Lääkäri kyllä lupaili että palovammani paranee, mut kipeitä ovat :/ lähiviikot ratkaisee miten käy..
 
Heissan!
Ilmoittaudun minäkin mukaan. Kuudes raskaus aluillaan..meillä on neljä elävää poikaa ja yksi kohtukuolema poika. Enkeli poikamme on esikoinen,sen jälkeen on 7v,5v,3v ja 1v4kk. =)
Tunnen kroppani niin hyvin,että tiesin olevani raskaana n.4 pvää ovulaation jälkeen. Silloin alkoi erilaisia särkyjä kropassa ja plussasin rv 3+4..Tänään siis rv 4. :)

Omat vanhempani ja siskoni olen jo uutisella järkyttänyt..muuten olen asiasta vielä hiljaa. :) Mun vanhemmilla kun on nyt 8 lastenlasta ja äitini oli kuulemma haaveillut vielä et pääsis osteleen viä kerran vauvan vaatteita..siskoni ei enään aio tehdä. Eikä pitäny meidänkään :D
Mutta jos kaikki siis sujuu hyvin niin laskettuaika ois 25.5..ikäeroa vauvan ja nuorimman kesken tulee tasan 2v. Viimeksi laskettuaika oli 26.5 :LOL:
 

Yhteistyössä