Joo, onneksi itse olen nyt vihdoin pystynyt myös rentoutumaan tuon painon kanssa ja ottamaan just tuon ”sitä tulee sen minkä tulee” asenteen.Nyt kun olin viikon tässä koronassa/flunssassa ja aivastin yllättäen niin, etten yhtään ehtinyt varoa, sattui kyllä välillä kunnolla mahaan. Sama kun lumitöissä piti vähän nostella lapiolla lunta. Mutta ne on menneet ohi. Suosittelen myös, että kannattaa soittaa, oman mielenrauhan takia aina, jos yhtään tuntuu siltä.
Mulla oli muutamat vaatteet kokoa 50 siihen ihan ensimmäisiin viikkoihin. Sitten vauvat kyllä kasvaneet nopeasti ja 56 jäi kans aika äkkiä pieniksi.
Minä olen ite 180cm ja lasten isä kuten nykyinenkin puoliso, on yli 190cm. Molemmat lapset olleet syntyessään 49cm ja siinä 3400g. Toinen syntyi laskettuna päivänä ja toinen päivän yli, että ei se ihmisen aikuispituus välttämättä tuo automaattisesti suurta vauvaa. Mun lapset hyppäsi kyllä sit tuosta nopeasti pitkiksi lapsiksi.
Oon nyt ihan just puolivälissä raskautta ja painoa on tullut 5-6kg. Yritän syödä terveellisesti ja ajattelen, että sitä tulee sen minkä tulee, syömättä ei pysty olemaan. Siinä se on aiemmin ollut noin 12-15kg mitä raskaus on tuonut.

Miten Heltsulilla menee?