Minä nyt varovaisesti kirjoittelen tänne, pitkään olen jo lukenut teidän muiden juttuja.
Mulla nyt pitäis olla viikot 5+5 tai 5+2, kierto ei ihan selvillä. Tää on kahdeksan kuukauden sisään mun neljäs raskaus eli kolme keskenmenoa putkeen takana (yksi kemiallinen ja kaksi keskeytynyttä) eli hirveesti en uskalla luottaa tämänkään raskauden jatkumiseen. Varhaisultraan nyt onneksi pääsen 17.9 kunnalliselle toistuvien keskenmenojen takia, mutta tuntuu että sinnekin on nyt liian pitkä aika. Ahdistus on todella kova välillä, itkettää ja en nuku ja verenpaineet on matalat ja mietin miksi tähän olen lähtenyt taas kerran mukaan ku eihän tää hyvin voi päättyä. Silti toisaalta haluaisi yrittää uskoa ja ajatella positiivisesti. Mutta eipä se auta kui odotella ja katsoa mitä tuleman pitää. Etenkin kun olen niin vähäoireinen niin se saa mut hulluuden partaalle. Onko tällä muita vähäoireisia? Ainoat oireet mulla taitaa olla kuukautisten pois jäänti. Alussa oli jotain tuntemuksia mahassa, mutta ei enää niitäkään, ei oo tissit kipeet eikä yökötä eikä mitään.
Huh, anteeksi nyt tämmöinen pitkä vuodatus!
Minulla tosiaan ennestään poika 03/15 ja miehellä tyttö 03/12 ja toiveena olisi saada vielä yhteinen murunen!