++TOUKO-SYYSKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSPUOLELTA PLUSSANNEET++

Ajatteli kokeilla saisiko tämmöistä pinoa aikaiseksi kun toi edellinen lapsettomuuspuolen pino loppuu tohon huhtikuuhun.

Varovaisesti alan uskaltautua tänne puolelle. Takana neljä vuotta lapsettomuutta ja viisi ICSI:ä. Toisesta ICSI:stä biokemiallinen raskaus ja nyt viimeisen ICSI:n viimeisestä PAS:sta vihdoin ja viimein kunnon plussa. Me oltiin lopettamassa hoitoja omilla soluilla ja siirtymässä lahjasoluihin koska miehen siittiöiden lisäksi on vahva epäily minun munasolujen laadusta. Hormooneja on jouduttu piikittämään kaksin käsin ja silti saaliina aika niukasti munasoluja. Olin jo hämmästyksestä soikeena kun pakastealkiot selvisivät sulatuksesta (yleensä meillä ne ei selvinnyt) ja vielä hämmästyneempi kun sain kaksi viivaa testiin :)

Pienenä testiaddikitina aloitin testailun jo pp 8 jolloin tuloksena roskishaamu. Seuraavana aamuna haamu jo testiajan puitteissa ja pp 11 oli Hcg verikokeessa 155.

Oireina lähinnä vatsanippailut ja menkkamaiset kivut ja pissalla juokseminen. Muutaman kerran on huimannut mutta se saattaa johtua noista lugeistakin. Luget olisin saanut lopettaa heti plussaan mutta olen niitä omin nokkineni vielä jatkanut ja huomenna pudotan annostuksen yhteen lugeen illalla ja perjantaina ne loppuu kokonaan. Ultra olisi ensi tiistaina ja aika pikkasen paljon olen siitä hermona.

Löytyisikö mulle siis kavereita?

Siisami & Päivänsäde ja Menninkäinen 5+4
 
Hei Siisami! Paljon onnea plussasta! :flower:

Plussasin hoidoista (1.IVF 4.pas), toukokuussa, joten kuuluisin tähän pinoon minäkin. Olen kuitenkin jo "muuttanut" tuonne 30 ja risat - esikoista odottaessa pinoon...Ajattelin vain sanoa, että siellä minun lisäkseni on ainakin tirlittan ja vaahtokarkki, jotka ovat kanssa raskautuneet hoidoista. Tervetuloa siis sinnekin, jos siltä tuntuu! Vaikka varmasti tähän pinoon on pian tulijoita, kun tammi-huhtikuun pinokin on ollut kovasti suosittu.

Paljon voimia ja tsemppiä tuohon alkuvaiheen jännittävään ja piinaavaan vaiheeseen ja ultran odotukseen! Itse olin ainakin yhtä aikaa kamalan onnellinen ja kamalan peloissani.

T. merilintu 10+0
 
Iiiks! Ihanaa Siisami!!! :heart: :heart: :heart: :heart: Tuhannesti Onnea sinulle! Olet varmaan hämmästyksestä soikeana kuka olen :D . Kirjoittelin aikoinaan eri nikillä. Ollaan vanhoja tuttuja tuolta toisaalta :whistle: ;) Oli ihan pakko tulla onnittelemaan sinua kun tuo nimimerkki pisti silmään. =) =)
 

Yhteistyössä