V
vierailija
Vieras
Lyön vetoa, että et olisi kysyttäessä osannut vastata, että Obaman USA oli sotaisampi ja muiden oikeuksia enemmän polkeva kuin Bushin USA. Se että yrität nyt vetää tuollaista roolia tekee sinusta naurettavan.
Siis et oo tosissas, jos joku ei ole tajunnut et 9/11 jälkeen sotiminen on ollut jatkuvaa lähi-idässä, ja usa on ollu sörkkimässä kaikissa sisällissodissa ja pysäyttäneet paljon terroristeja ja heidän johtohahmojaan siinä ohessa, niin eipä ole kovin paljoa maailmam menoa seurannut