Totuuden hetki edessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jorma-Kalevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jorma-Kalevi

Vieras
Olen kohta viisikymppinen mies ja naisystäväni on kohta nelikymppinen. Olemme olleet yhdessä kohta viisi vuotta. Asumme yhteisellä lainalla ostetussa ihanassa omakotitalossa pääkaupunkiseudulla, joten maksamista on vielä ja paljon.

Suhteemme alusta asti naisystäväni on halunnut kanssani yhteistä lasta. Minulle on tehty vasektomia kymmenisen vuotta sitten eli minulta on ns. vedetty lekurissa piuhat poikki, joten en voi siis saada lapsia. En kuitenkaan ole kertonut asiasta koskaan naisystävälleni, sillä pelkäsin, että hän jättää minut tuon tylyn tosiasian kuultuaan. Hänellä kun se biologinen kello on tikitellyt jo pitempään. Lasta on "yritetty" pitkään ja hartaasti, mutta "jostain syystä" ei ole tärpännyt... :)

Tähän asti kaikki on mennyt mukavasti, mutta tänään naisystäväni halusi "yllättää minut iloisesti" ja kertoi, että meille on tulossa perheenlisäystä! Minun tuo tuleva lapsi ei tietenkään voi olla, koska minun vehkeilläni naista ei paksuksi pukata.

Onko vinkkejä, miten otan asian puheeksi naisystäväni kanssa? Vähän on itselläkin jollain tapaa syyllinen olo, kun en ole puhunut siitä vasektomiasta hänelle sanaakaan.

Joka tapauksessa varmaa on, että vieraan miehen kersaa en tosiaankaan ala elättämään.

Olette molemmat nyt typeriä, sinä suurempi dille.

Mitä aivoissasi liikkuu, miksi annat naisen jota sanot rakastavasi kuvitella, että ollaan lasta tekemässä.
Tai no sinä tietty ajattelit alapäällä kun pääsi kerrankin useasti sänkyhommiin, vaikka tiesit, että ei siitä lasta tule.
Sinä olet tuolla teollasi loukannut tuota naista henkisesti niin kovaa, että sille ei vedä mikään vertoja.

Nainen on pettänyt sinua, se ei ole oikein.

Nyt kannattaa puhua teidän molempien vakavasti. Kerrot omat valheesi myös.

Pääsee nainen tuollaisesta ukosta eroon, joka pettää tuolla tavalla. Lupaamalla, että tehään lapsi ja seksin päälle kun nainen haaveilee vauvasta, mies nauraa paskasen naurun.

No nainen sai nyt lapsen ja jatkaa hänen kanssaan kahestaan elämää.
En sano, että nainen on pulmunen tässä, pettäminen ei ole koskaan oikein, mutta nyt ei kummallakaan teistä ole oikeus olla vihainen.
Samanlaisia pettureita olette molemmat

Kannattaa ottaa vinkkiä siitä kohta Livillä alkavasta Valheen vangit -sarjasta, vai mikä sen nimi oli... Just äsken tuli ohjelman mainos, jossa sattumalta miehellä osimoilleen samanlainen tarina...

Yhteistyössä