tottunut nukahtamaan pullooon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkuGreippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkuGreippi

Jäsen
16.08.2006
263
0
16
elikkä meijän poju on nyt to ttunut nukahtamaan pulloon ja miten sais nukahtaa muuten esim päikkäreille kun en kokonaan haluu kuitenkaan luopua...
naaapurit mäkättää jos antaa huutaa ku jo nyt saaneet jotain #&%?$!* aikaan koska poju kuulemma vaan huutaa.. eli siinä meni se vierotus kun alotin sen kerran niin että en vaan antanu pulloa ja nukhti kun ensin oli huutanut ja naapurit ei tykänneet :/ mikä avuksi???? :xmas:

Meillä pikkasen sama ongelma, vaatii sen unipullon, muuten huutaa..

Oon jättäny pojalle vesipullon, joka ei kelpaa, mutta jonka ottaa, kun ei muuta saa.. Eikä se ilman huutoa ole onnistunut.. Viikon ajan huuti ja vaati yöpulloa, en antanu ja nyt menee jo aika hyvin ilman pulloa.. Laitoin oveen ilmoituksen, et "anteeks melu, mutta meillä on unikoulu menossa, Kestää aikansa, että lapsi tottuu uuteen rytmiinsä".. alkuun tuli valitusta, mutta sanoin, että tää on nyt tehtävä, koska isompana se on kahtakauheampi huuto.. Pyysin anteeks ja selitin heille et mitä tehdään.. Katsovat vieläkin ku hullua.. Luulivat varmaan, et pahoinpidellään toista tms..

Kysyin itse nauvolan kautta vinkkiä ja tätä ne suositteli.. Tosin annan päikkäreille mentäessä maitoa ja yöksi vain vettä... :D

Meillä on tyttö nyt 1v4kk ja pitäis päästä oikeastikin eroon tuosta tuttipullorumbasta.

Nyt parhaillaan menossa "päiväunitaistelu", päätin ettei enää mene kotona päikkäreille maitopullon kanssa ja kauhea huutohan siitä syntyi. Kokeiltu monta kertaa aiemminkin, mutta olen aina luovuttanut, nyt en luovuta.

Mummulassa päikkäreille meno onnistunut ilman maitopulloa eli pakkohan sen onnistua kotonakin. Naama punaisena kirkuu :( Paha mieli tulee itsellekin, mutta johonkinhan se stoppi on tehtävä.

Kertokaahan muutkin kokemuksianne tuttipulloista vieroittamiseen!!!!!

Yhteistyössä