Ä
äiti ja tyttö
Vieras
Nyt ois hyvät neuvot tarpeen. Meillä tyttö nyt 1v 8 kk ja tähän asti on aina nukutettu hänet sekä päikkäreille että yöunille niin että istutaan vieressä kunnes nukahtaa. Nyt sitten yritetään päästä tästä tavasta eroon. Päikkäreille on nyt nukahtanut itse, mutta siis sitä ennen huutaa ja rääkyy täysiä n. 15 min. Jos menee itku ihan hysteeriseksi niin menen käymään huoneessa. Mutta iltaisin on välillä jouduttu lipsumaan ja nukuttamaan kun tyttö huutaa aivan hysteerisenä, hengittää silleen katkonaisesti ja eilenkin kakkasi paniikissa (ei normaalisti ikinä kakkaa tuohon aikaan).
Eli miten olette saaneet lapsen nukahtamaan itse? Ja nyt kaipaan apua sellaisilta joilla lapsi nukutettu pitkään. Ne jotka on jo vauvoina jätetty nukahtamaan itse, niin asia on täysin eri... Me monta kertaa tässä kuukausien varrella kokeiltiin jättää nukahtamaan itse mutta aina oli tuloksena hysteerinen itku, jonka jälkeen ei meinaa rauhoittua millään, vaan on pitkään ikään kuin paniikkissa...
Eli miten olette saaneet lapsen nukahtamaan itse? Ja nyt kaipaan apua sellaisilta joilla lapsi nukutettu pitkään. Ne jotka on jo vauvoina jätetty nukahtamaan itse, niin asia on täysin eri... Me monta kertaa tässä kuukausien varrella kokeiltiin jättää nukahtamaan itse mutta aina oli tuloksena hysteerinen itku, jonka jälkeen ei meinaa rauhoittua millään, vaan on pitkään ikään kuin paniikkissa...