Niinpä niin, kaikesta maan ja taivaan välillä... Se on aikas laaja alue. Ja erittäin helppo ratkaisu, kun pitää kertoa, mistä sitä oikein viestitellään... Ota siitä sitten kiinni.
Miehellesi löytyy paljon puoltajia, tietenkin. Tärkeät, humaanit ihmissuhdeasiantuntija-ellit kertovat heti sinulle, kuinka mieletön olet, jos tätä pidät vääränä.
- ei kukaan omista toista
- miehellä saa ja pitääkin olla myös naispuolisia ystäviä.
- mikään ei ole sinulta pois.
- mies tarvitsee myös naisen näkökulmaa asioihin.
- jos mies hakee keskustelukumppanin toisesta naisesta, sehän merkitsee sitä, että sinusta ei siihen ole.
- keskusteleminen on viatonta.
- et voi syyttää mistään, jos ei ole todisteita.
- sinulle ei kuulu se, mitä miehesi toisten naisten kanssa puhuu.
- olet ilmeisesti kauhea pirttihirmu, koska mies ei uskaltanut kertoa sinulle tästä viestittelystään.
- ja niin edelleen.
Ja sitten itse asiaan. Olet mielestäni täysin oikeassa, kun et hyväksy tätä asiaa. Vain erittäin harvat tapaukset ovat täysin viattomia. Kyllä niissä lähes aina tietty vivahde on olemassa. Pidetään yhteyttä yllä, koska aina on olemassa mahdollisuus... Lisäksi tulee arkipäivään pientä säpinää.
Mitä syytä miehelläsi olisi keskustella ""kaikesta maan ja taivaan välillä"" kirjoittelemalla ja soittelemalla, kun helpompi on puhua ystävien, tuttujen ja sinun kanssasi suoraan? Jos haluaa keskustella Irakin sodasta, eiköhän se onnistu ihan muullakin keinoin.
Pahin pelkosi lienee, että mies lavertelee teidän kahden välisiä intiimejä ja muuten kahdenkeskisiä asioita sinulle täysin vieraalle naisihmiselle. Se on kyllä mahdollista. Mies voi olla juuri niin tyhmä. Lisäksi se on epäreilua sinua kohtaan.
Itse olisin tuollaisesta niin vihainen, että saattaisin jopa laittaa suhteen poikki. Sitä en tietenkään neuvo sinua tekemään, vaan itse teet päätöksesi.