Totaali-rahapula!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
köyhä ei osta kalliita lahjoja. jos on synttäreitaä ym niin silloin voi neuvotella esim kimppalahjasta y,
jso on ollut esim lasten synttärit, riitää ihan halpa , vaikka parin kolmen euron lahja ( karkkipussi tai vastaava käy hyvin) polttareihin en olis laittanut raha jos ei tosiaankaan ole varaa. Ruoka ensin sit vasta muut. Mun sukulaiset ovat kyllä ymäörtäneet jso mulla ei ole olut anta kallista lahjaa.. esim siskon tytöölle pystyin rippilahjaksi antaamaan vain 15e.
ME elelläämnn peruspäivärahoilla kumpikin ja neljä lasta, vahimmasta ei enää ens kuussa makseta lapsilisä, joten tiedän mitä on ola käyhä.

eikö mise voi töihin mennä pyörällä?

Mä ehdottaisin häälahjaa, jonka he saavat lunastaa teiltä 1v hääpäivänä. Korttiin jotain "jotta hääjuhla jatkukoon vuoden päähän tai jotain kauniimmasti sanottuna tietenkin! Keräät ja ajatuksella juuri heille ojennat sitten sen lahjan vuoden päästä. Jos on siskosi tai erittäin läheinen, arvostaa kyllä lahjaa. Tai lahjalupausta.., jonka sitten pidät!

kaikki synttärit ovat olleet oikeasti lähisukua,ja suurin osa lasten.Lahjat olen kyllä valinnut tarkkaan max.15 e.
keski-suomesta olen,ja tosiaan lastenvaatteita olisi ylimääräisenä,samoin paljon koirien tavaraa!Muutto tulossa joten kirpparipaikka olisi siinä mielessäkin hyvä.
ketuttaa silti se 30 e nyt laittaa siihen jos tuleekin joku paniikki...
s-tilillä on 20 e taidan senkin nostaa pois...

Mitä mieltä olette tuosta häälahjasta?Rahana toivottu,mutta....

mä en antais häälahjaksi rahaa, 20 saa vaikka mitä kivaa.... ja lasten lahajt voi oieesti olla ihan hyvin vaikka aku-anakan taskukirjoja, hinta noin 5e. ei se lahjan arvo ole OIKEASTI tärkein.

mulla on tuommoista tilannetta varten luottokortti. Teillä ilmeisesti ei ole.
Jälkiviisaana neuvon ,että sen lääkärin laskun olisi voinut maksaa myöhemmin tai jopa sopia eräpäivän siirrosta.

Jottain tarttis varmaan nyt myydä; jonkun isomman vois laittaa kaupan ilmoitustaululle?

Tai sit vaan ihan perinteisesti vippaat kaverilta, maksat ensi kuussa takaisin.

Yhteistyössä