M
maatuska mahallaan
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pyllypyyhkeitä käytetään mm lastenklinikalla vaipanvahtojen yhteydessä. Ei niissä mitään ihmeellistä pitäisi olla, ja ne ovat käteviä atooppisen vauvan pyllyn putsaukseen, kun iho ei kestä jatkuvaa hanan alla läträystä.
höpö höpö atopian kanssakyllä vesi ja rasvaus on se paras keino sanoo 30 vuotta atopiana kanssa elänyt
Mä en KÄSITÄ miten joku voi pyyhkiä sellasella kylmällä lapulla pienen pyllyn :x :x :x :x
kokeile joskus ite![]()
Olen kokeillutkin. Ei niissä ole mitään vikaa.
Atopian hoidossa taas noudatan mieluummin ihotautilääkärin ja allergialääkärin ohjeita kuin palstamamman sanomisia. Sinä tuskin käyt suihkussa kuutta kertaa päivässä, sen verran kun sitä kakkapyllyä joutuisi hanan alla vähintään päivittäin käyttämään.
tsot tsot! ihan on allergologi, ihotautilääkäri ja lastenlääkäri tän vahvistanut =) mutta sinä teet sen miten haluat, minä en laspseni pyllyä voisi kylmällä pyyhkeellä pyyhkiä jos lämmin vaihtoehtokin on tarjolla =)
Kehoitatko sä jättämään lääkäreiden antamat ohjeet huomioimatta? lastenklinikalla ei sitä paits ihygieniasyistä edes saa pestä lasten pyllyjä lavuaareissa joten ainoa vaihtoehto on käyttää pyyhkeitä. Hyvin ne toimivat joskin kotikäytössä tulevat kalliiksi.
MÄ EN OLE KEHOITTANUT SUA TEKEMÄÄN MITÄÄN MUUTA. KUIN KOKEILEMAAN NIITÄ ITSE
SANOIN ETTÄ TEE ITSE MITÄ LYSTÄÄT JA MINÄ EN SILTI NIISTÄ PYYHKEISTÄ VALITÄ