Tosiystäviä!!

  • Viestiketjun aloittaja AnnaKareniina
  • Ensimmäinen viesti
AnnaKareniina
Haussa olisi nyt tosiystäviä ympäri koko Suomen maan 21-vuotialle äiti-ihmiselle =) . En siis hae hyvänpäivän tuttuja enkä parin mailin kirjoittajia, puoli tuttuja löytyy ystäväpiiristä jo ihan riittämiin. Haen aitoja ihmisiä joiden kanssa voi puhua syvällisemmistäkin asioista kuitenkaan huumoria unohtamatta.
Itse olen avoin, huumorintajuinen, ja rehellinen. Ehkä ajoittain räväkkä-persoona, suorapuheinen ja piikikäs.
:whistle: :saint: Sinä voit millainen tahansa, kunhan uskallat olla oma itsesi ja kertoa itsestäsi muutakin kuin syntymävuoden ja lasten viimeisimmät nuhakuumeet;) .
Ystävänä olen sataprosenttisen luotettava ja samaa toivon sinulta.
Olisi myös toivottavaa että kirjoitat useammin kuin kerran kuussa, muttet kuitenkaan pahastu jollen vastaa postiisi heti kuluvan vuorokauden aikana =)
Perheeseemme kuuluu myös mies ja parivuotias tytär sekä pari karvaista ystävää. Asumme 08-arealla, ja jos satut olemaan lähistöltä voisi jatkossa vaikka tavatakkin =) .

mailia saa laittaa osoitteeseen annakareniina@luukku.com niin tutustutaan B)
 
Olisin udellut että mistä päin 08-aluetta olet? Itse asustelen tässä Kalajoen pinnassa. Mietinkin tässä että viisoonko kovasti että täällä yksi joka haluaa kirjoitteluseuraa, nimittäin en ole niinkään varma saanko aikaiseksi kirjoitettua "tarpeeksi" usein. Mutta olisin heti miten kiinnostunut että missä asustelet että oisko tapaamiset mahtollisia...?!!

t. Hanne
 

Yhteistyössä