Tosiystävä haussa, Itä-Vantaa/lähialueet/pk-seutu

Heippa,

En etsi vaunulenkki- enkä leikkipuistoseuraa, satunnaisia äiti- tai isätuttuja aina löytyy, kun vain jonnekin lähtee.. Sen sijaan etsin ihmistä, joka olisi ihan oikeasti kiinnostunut ystävystymään uuden ystävän kanssa! Ja sellaista, joka olisi kiinnostunut ystävien tapaamisesta vähän useammin kuin 2 kertaa vuodessa!

Olen yli 30 v., mutta alle 40 v. äiti, jolla on 2 pientä lasta. Lisäksi perheeseemme kuuluu isä ja 2 koiraa. Sinulla ei tarvitse välttämättä olla lapsia tai eläimiä, toivon vain että pidät kummistakin :)
Iällesi en aseta mitään "vaatimuksia", ei ole numeroista kiinni, miten ihmiset tulevat toimeen.
Tietenkin helpottaisi tapaamisia, jos asuisit melko lähellä, mutta eipä sitä voi oikein asettaa vaatimuksia sillekään, missä samanhenkisimmät ihmiset sattuvat asumaan :).

Itse pidän mm. ulkoilusta, luonnossa liikkumisesta, musiikista, valokuvaamisesta, piirtämisestä, kirjoittamisesta.. Viihdyn myös kahviloissa, shoppailemassa jne., mutta "bilettäjä" en ole.

Odotan mielenkiinnolla kuulevani, kuka sinä olet :).
 
Moi!

Kaipaisin myös samanhenkistä ystävää, jonka kanssa voisi tavata ihan kahdestaankin, mutta tietty myös lapsien ja miksei miehenkin kera :). Meillä on kaksi alle kolmevuotiasta lasta ja olen näillä näkymin heidän kanssaan kotona ensi syksyyn asti. Asumme Koivukylän seutuvilla, kaipa se lasketaan itä-Vantaaksi? En oikein tiedä, kun olemme vasta 1,5 v asuneet pääkaupunkiseudulla...
Jos haluat tietää lisää, niin meilaa lottatop@gmail.com.
 
Olen nelikymppinen kahden pienen lapsen äiti itä-Vantaalta. Näillä näkymin olen äitiyslomalla syyskuun alkuun. Näin aikuisiällä harvemmin ystävystyy uusien ihmisten kanssa, mikä on tosi sääli. Jos mahdollinen uusi ystävä kiinnostaa, niin minulle saa laittaa yksityisviestiä tai mailia osoitteeseen mp79653@uta.fi
 

Yhteistyössä