Tosi ystävää vailla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shera82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shera82

Uusi jäsen
25.02.2006
22
0
1
Lueskelin tossa noita Tympeetä -otsikolla olevia viestejä ja tuntuu, että se on suoraan mun elämästä. Jo siinä vaiheessa, kun kerroin olevani raskaana, kaverit pikkuhiljaa vaan katosi. Jopa mun paras ystävä (joka on tietty villiä sinkkuelämää viettävä opiskelija).
Eikä asiaa tietenkään helpota se, että muutin pari vuotta sitten uudelle paikkakunnalle, jossa alunperin työkiireiden takia kaikki harrastukset yms jäivät. Tuntuu, ettei minulla (no, meillä) ole minkäänlaista sosiaalista verkkoa!
Tätä palstaa lukiessa ei tule ollenkaan luottavainen olo, että oikeita ystäviä voisi edes löytää enää... Mutta kokeillaan!

:attn: Oikea, luotettava ja avoin ihminen hakusessa! :attn:
En etsi sähköpostikavereita tai hyvän päivän tuttuja, baariseuraa tms, vaan ihmistä jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut. Käydä lenkillä ja höpistä muksuista, elämästä, kaikesta! Arvostelijoita ja sormi pystyssä opastavia Maija Poppasia riittää, ethän sinä ole? ;)

Minä olen 23, pienen 7 kk tytön äiti, onnellisesti parisuhteessa (niin onnellisesti, kuin se on vauvan vanhempina mahdollista). Kaikkee muuta paitsi tiukkis. Jään sosionomin opinnoista ensi vuodeksi hoitovapaalle ja mökkihöperyys uhkaa ilman vertaistukiryhmää. Olen avoin, iloinen ja rempseä. Olis kiva voida jutella muustakin kuin säästä! Isoin ongelma on liikkuminen, kun en omista ajokorttia... Niin! Ja Järvenpään keskustassa asustan.

Rohkea rokan syö! YV:tä tulemaan, keksitään yhdessä, miten torjutaan maailman pahuus ja arjen ankeus! :wave:

\|O Kun kerrankin löytää ihmisen joka "samassa tilanteessa",etsii tosi ystävää,ei vain baari/kyläillään kun muistetaan,-tms seuraa,jopa samanikäinenkin vielä!!niin totta kai hää sitten asuu satojen kilometrien päässä,toisella puolella suomea :( ...niin tätä minun "tuuria" :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 16:47 pieni pippuri kirjoitti:
\|O Kun kerrankin löytää ihmisen joka "samassa tilanteessa",etsii tosi ystävää,ei vain baari/kyläillään kun muistetaan,-tms seuraa,jopa samanikäinenkin vielä!!niin totta kai hää sitten asuu satojen kilometrien päässä,toisella puolella suomea :( ...niin tätä minun "tuuria" :ashamed:

Peesi :/

Heippa.

Ilmoituksesi tuntui niin tultulta. Tunnen itseni välilä niin yksinäiseksi, kun kavereilla ei ole aikaa minulle. Olen tylsistynyt olemaan neljän seinän sisällä päivästä toiseen.
Minä voisin olla ystäväsi, jos et tunne että Vantaa on liian kaukana. Minulle Järvenpää ei ole. Mutta jos sinua kiinnostaa, otathan maililla yhteyttä niin tutustutaan enemmän.

T: Annika
marjatar@gmail.com

Yhteistyössä