tosi voittajafiilis kun mies ei tämänkään raskauden aikana kykene seksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
tai edes koskemaan muhun. Mä toivoin, että nyt kun on toisesta raskaudesta jo kyse, voisi tilanne olla toinen... turhaan. Yritettiin seksiä harrastaa ja mies lopetti kesken kaiken sanoen että ei tästä tule mitään. Osan X hän sai laitettua osaan Y, mutta käsillään ei voinut koskea mihinkään osaan mua. Aika epämiellyttävää harrastaa seksiä niin että toinen ei koske. Raskaus on jo puolessa välissä ja nyt ensimmäistä kertaa yritettiin. Tietää ainakin olla enää yrittämättä. Lisään vielä, että miestä ei pelota et satuttaa vauvaa vaan häntä kuulemma inhottaa.

Outoa, meillä mies ollut entistä innokkaampi touhuihin mun raskausaikoina.. itselläni enemmänkin fiilikset vähissä. Mutta tuskin sun mies tahallaan sua loukkaa. Meitä on vaan moneksi.. Onneksi muutama kuukausi on kuitenkin aika lyhyt aika ihmisen elämässä, jos toiveissa että halut palautuu taas entiselleen kun masu on poissa.

Tiedätkö, sanopa sille, et yksi 32-vuotias KAHDEKSATTA LASTA odottava nainen on saanu KYMMENEN VUODEN sisällä kaikki ne, ja kaikki raskausajat kyseinen aviopari on harrastanut hyvää seksiä. Siis nyt odotan kasia, vanhin täyttää 11 v. Mieheni suhtautuu kyllä varovaisemmin minuun, mutta on sanonut, että olen aivan eri tavalla kiinnostava kun odotan. Että miesten kannattaa muuttaa omaa ajattelua suhteessa naiseensa odotusaikana. Kertoja meilläkin harvemmin, ja pitkiä taukoja, mutta mukavaa silloin, kun on. Tsemppiä, voisiko miehesi puhua jollekin tunteistaan?

Oletteko keskustelleet miehen kanssa mikä siinä seksissä raskaanaolevan kanssa inhottaa? Onko hänellä joku madonna/huora kompeleksi eli nainen, joka on raskaana= äiti, eikä kelpaa petikumppaniksi? Olen lukenut, että toisilla miehillä raskaanaolevasta vaimosta tulee tälläisiä kuvitelmia ja seksi silloin tuntuu hyvin ijettävältä, jopa insestimäiseltä vaikka kyseessä ei olekaan sukulaissuhde mutta vaimo koetaan siinä vaiheessa hyvin äitimäisenä. Vai eikö hän siedä sinun muuttuvia muotoja?

Asiasta voisi puhua myös neuvolassa ja kysyä saisitteko yhteisen ajan esim psykologille keskustelemaan, koska kyllä tuo 9kk pakkoselibaatti vaikuttaa negatiivisesti parisuhteeseen.

Zemppiä sinulle ja miehellesi!

Meil oli raskauden aikana sama homma. Kerran vaan kokeiltiin.. yritin epätoivoissani kinuta seksiä, mut eihä se oo hyväks :( Nyt vauva kohta 2kk eikä mitään, ei ees koskettelua tai suutelemista. Hali ja pusu päivässä tai joka toisena tulee, mut se on siinä. Pakkoselibaatti on ihan kamalaa, varsinkin kun mulla halut lisäänty. En varmaan enää koskaan tolta mieheltä hellyyttä saa.

Toivon, että teillä käy toisin ja jaksamisia paljon!