Tosi paha mieli tuli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskamummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskamummi

Vieras
En ole nähnyt ainokaista lapsenlastani syyskuun jälkeen kertaakaan.Nyt tuli äsken viesti että tulisimme käymään huomenna sopiiko,vastasin:kyl kai
Sain vastaukseksi viestin:ehkä joku toinen kerta kun on muutenkin kiire aikataulu.
Eli viestini varmaan otettiin vittuiluna vaikkei se sitä ollut.

Mua sit raivostuttaa tollanen. Mun äitini on juuri sinunlaisesi. Ei voi itse ehdottaa, että tulisi ja napisee seläntakana, että ei ole kutsuttu. Voihan sitä välillä itsekin ehdottaa. Ja äitini vastaa juuri noin "kyl kai". Se kuulostaa oikeesti siltä, että ei kauheesti nappaa.

no mua henk.koht. ärsyttää tollanen,et jos ei vastata kunnolla kysymykseen!! ite pyrin vastaamaan tontyylisiin kysymyksiin niin,ettei toisen tarvii pohtia,et mitäköhän mieltä se nyt OIKEESTI on... oma mokas,sori vaan.

Soita perään, tekstiviestit on niin kylmiä kun sovitaan noin tärkeistä kyläilyistä.

Vaikka jos oma äitini laittaisi viestin kyl kai, kun ilmoittaisin kylään tulosta, niin tulisi sellainen olo, että ei halua meitä kylään vaan pitkin hampain ottaisi vastaan.

Viesti:
"tietenkin sopii, olen jo odotellut teitä kauan. Hienoa nähdä pitkästä aikaa."
On sellainen tervetuloa viesti

Soita heille ja kerro tunteistasi

Annan vain yhden neuvon: on tosi vaikeaa lukea toisen ajatuksia. Eli sano ja toimi ymmärrettävästi itsekin, ole itse aktiivinen ja tee ymmärrettäväksi, että ovat tervetulleita ja nimenomaan toivottuja. Kutsu kylään itse!

Turhaa marttyyrointia, jos et itse hoida omaa osuuttasi kommunikaatiosta fiksusti.

Asutaan eri paikkakunnilla,jos alkaisin saivartelemaan niin voisin toki ajatella että olisi hänkin voinut ilmoittaa etukäteen että on tulossa tänne paikkakunnalle loppuviikosta eikä iltayhdeksältä teksitiviestiä että voidaanko poiketa huomenna.
No enivei,vika oli ilmeisesti minussa ja olin tökerö.Jouluksi odotin kun sovittiin että tulee käymään vauvan kanssa,jäi parkkipaikalle autoon istumaan lapsen kanssa kun poikani haki lahjat.Ei edes sisälle tullut.
Viimeksi kun nähtiin oli täällä vauvan kanssa viikonlopun ja sanoi että oli kivaa ja tulee mielellään uudestaankin viikonlopuksi ja sanoin että aina olette tervetulleita.
Vähän vaikea koittaa sekaantua kun ei oikein tykkää ja olen aika arka sanomaan ja tuppaamaan itseäni.
Olen kuitenkin aina tykännyt hänestä vilpittömästi ja koittanut olla kiva.
Olis edes oma tytär niin uskaltais sanoa mutta kun pitää suhtautua aina niin varovasti ettei vedä herneitä nenään. =(

Yhteistyössä