tosi noloa,jäin miehelle kiinni tupakoinnista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yy-e
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yy-e

Vieras
olen yrittänyt salata että olen repsahtanut tupakkaan, koska aion oikeastikin taas lopettaa tällä viikolla. no mies tuli töistä, haistoi hiuksiani ja katsoi sillein ivallisesti ja näytti sormilla mukamas että pitää röökiä kädessä ja ottaa savut. sanoin että niin no lipsahdin vähän ja mies sanoi että on kyllä haistanut jo pitkän aikaa että poltan, että ei siihen hajuun auta vaikka käy suihkussa..

jotenkin tosi noloa että mies on tajunnut jo pitkään että poltan ja vasta nyt sanoo siitä ...

samalla mies muistutteli kuinka unohdin tankata auton enkä ole siivonnut kuten piti...

tulee jotenkin "tosi huono ihminen"-olo.. mies kun itse on täydellinen elämänhallinnassaan, koskaan ei valita että pitää herätä neljältä, urheilee pari tuntia päivässä jne..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mikset sais polttaa?

no kun olin polttamatta raskaus-ja imetysajan ja lapsi on pieni, eihän tupakoiva vanhempi ole hyvä juttu. ja oman terveydenkin takia. tiedän tämän itsekin ja tiedän miten typerää oli taas repsahtaa, mutta jotenkin hävettää ja nolottaa tuo miehen reaktio..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kaipaat sä ap jotain sääliä, vai miks nostelet?

ööh, en? vaan kommentteja, onko jollain kenties samanlaisia kokemuksia että tuntee huonommuutta kumppaninsa rinnalla jne..

Voi, voi. Mä voin silittää sun päätä, et oo huonompi ku miehes.. voi sinua raukkaa.

Kaipaat sä ap jotain sääliä, vai miks nostelet?

ööh, en? vaan kommentteja, onko jollain kenties samanlaisia kokemuksia että tuntee huonommuutta kumppaninsa rinnalla jne..

Voi, voi. Mä voin silittää sun päätä, et oo huonompi ku miehes.. voi sinua raukkaa.

:P . SIis tokihan mulla on huonompi itsekuri kuin miehelläni. Ei mun päätä tarvii silitellä todellakaan. itseänikin harmittaa oma repsahtaminen ja se , etten saa asioita aikaiseksi kuten muut, mutta toisaalta myös harmittaa kun mies "kuittailee" minulle ja koen sen noloksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Musta olisi lähinnä hyvä että puoliso tietää asian, ja voi nyt tukea ja tsempata sua lopettamaan uudestaan.

no kun mies suhtautuu muhun ivallisesti ja sillä tavalla että "voi kun oot heikko luuseri". ja tottahan se on, että heikko olen, mutta miehen asenne tätä asiaa kohtaan on aika jyrkkä. ja siksi tuntuukin nololta kun jäin kiinni ja salailin asiaa. tuntuu kuin mies olisi "isäni", jolle olen tilivelvollinen.

muistan kun lopetin plussaan tupakoinnin, niin sitten yritin miehelle puhua kuinka vaikealta tuntuu. sanoin että "voi kun haaveilen siitä että joskus voin hyvillä mielin polttaa sen yhden" niin mies jyrähti että "kannattaako haaveilla sellaisesta mitä ei voi tehdä pariin vuoteen"...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Musta olisi lähinnä hyvä että puoliso tietää asian, ja voi nyt tukea ja tsempata sua lopettamaan uudestaan.

no kun mies suhtautuu muhun ivallisesti ja sillä tavalla että "voi kun oot heikko luuseri". ja tottahan se on, että heikko olen, mutta miehen asenne tätä asiaa kohtaan on aika jyrkkä. ja siksi tuntuukin nololta kun jäin kiinni ja salailin asiaa. tuntuu kuin mies olisi "isäni", jolle olen tilivelvollinen.

muistan kun lopetin plussaan tupakoinnin, niin sitten yritin miehelle puhua kuinka vaikealta tuntuu. sanoin että "voi kun haaveilen siitä että joskus voin hyvillä mielin polttaa sen yhden" niin mies jyrähti että "kannattaako haaveilla sellaisesta mitä ei voi tehdä pariin vuoteen"...

Ai, no tuo kuulostaa ikävältä. Minusta puolisoiden pitäisi enemmänkin tukea toisiaan vaikeiden juttujen yli. Voisitko kertoa että haluaisit lopettaa ja toivoisit siihen toiselta tukea, etkä mollaamista. Toki luonnekysymyksiin on vaikea saada muutosta.

Yhteistyössä