Y
yy-e
Vieras
olen yrittänyt salata että olen repsahtanut tupakkaan, koska aion oikeastikin taas lopettaa tällä viikolla. no mies tuli töistä, haistoi hiuksiani ja katsoi sillein ivallisesti ja näytti sormilla mukamas että pitää röökiä kädessä ja ottaa savut. sanoin että niin no lipsahdin vähän ja mies sanoi että on kyllä haistanut jo pitkän aikaa että poltan, että ei siihen hajuun auta vaikka käy suihkussa..
jotenkin tosi noloa että mies on tajunnut jo pitkään että poltan ja vasta nyt sanoo siitä ...
samalla mies muistutteli kuinka unohdin tankata auton enkä ole siivonnut kuten piti...
tulee jotenkin "tosi huono ihminen"-olo.. mies kun itse on täydellinen elämänhallinnassaan, koskaan ei valita että pitää herätä neljältä, urheilee pari tuntia päivässä jne..
jotenkin tosi noloa että mies on tajunnut jo pitkään että poltan ja vasta nyt sanoo siitä ...
samalla mies muistutteli kuinka unohdin tankata auton enkä ole siivonnut kuten piti...
tulee jotenkin "tosi huono ihminen"-olo.. mies kun itse on täydellinen elämänhallinnassaan, koskaan ei valita että pitää herätä neljältä, urheilee pari tuntia päivässä jne..