Tosi nolo kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa?

Vieras
Laitetaanko bändin keikalle päälle bändin t-paita vai joku "baaritoppi" ??? T: eräs joka on käynyt vain kerran elämässään keikalla ja tänään olisi the love of her life soittamassa.... Pitäisi näyttää samalta kuin muut mutta HYVÄLTÄ!

Nolo =/

Riippuu varmaan vähän siitä keikastakin? Rockbändin keikalle voi laittaa myös jonkun muun bändin t-paidan. Baaritoppia en laittais jos mosh pittiin menossa.

Ei keikoilla mitään pukukoodia ole :D Monet laittaa samat vaatteet kuin muutenkin baariin/viihteelle, toiset laittaa bändin paidan jos sattuu sellaisen omistamaan. Ei sillä oikeasti ole mitään merkitystä, sulaudut joukkoon helposti aivan varmasti.

No bändi on siis Sonata Arctica <3 Ongelma onkin siinä että aikoinaan ainakin hevifestareilla sai näyttää a) gootilta b) olla bändipaidassa tms, mutta nykyään näistä tuntuu tykkäävän kaikenmaailman teinit joten mun kauhuskenaario on että minä olen se "vanha ihme mummo" siellä meikkiteinien keskellä :S Ikää mulla siis 23 =P Ja joo, on huono itsetunto kun en baareissakaan yleensä käy mutta nyt on vaarana että tulee miehen entisiä kavereita tms vastaan joten haluaisin olla nätti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Ei keikoilla mitään pukukoodia ole :D Monet laittaa samat vaatteet kuin muutenkin baariin/viihteelle, toiset laittaa bändin paidan jos sattuu sellaisen omistamaan. Ei sillä oikeasti ole mitään merkitystä, sulaudut joukkoon helposti aivan varmasti.

Laittaako myös söpöt tytöt bändipaitoja? Mulla olisi kaksikin Sonatan paitaa, vähän naisellisemmalla leikkauksella oleva vanhan levyn paita ja sit t-paitana (naisten tosin sekin) tämä uusin..

Yhteistyössä