Tosi kiva kun tietää että on sukupuolitauti, vaan ei tiedä mikä niistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
Lääkäriin ei pääse puhelimella läpi, eikä ne ala ottamaan testejä tuosta vaan jos paikanpäälle menee. Ja siis viimeisin pano ilmoitti että menepäs testeihin, vaan ei kerro mikä tauti kyseessä. Oireet mulla kyllä selvät että joku tauti jyllää. Alavatsa oudon tuntoinen ja vuotohäiriöitä.

Klamydia se varmasti on, aloita siitä (pissakokeella otetaan). Eihän ne juuri muita testaa. Tippuria on taas vähemmän... herpes, kondylooma jne. ei oikein testailla. Alavatsakipuja aiheuttaa klamydia.

Kävin päivystyksessä ja mulla oli epäspesifinen emätintulehdus ja sain kuurin. Otetiin kuitenkin myös klamydia, tippuri, HIV ja hepatiikkikokeet ihan mielenterveyteni takia. Maanantaina saan ensimmäisiä vastauksia. Lääkäri kuitenkin meinasi että kun aloitan kuurin, niin parin päivän päästä oireeni katoaa. Ei uskonut oikein muihin tauteihin. Toivotaan ettei mitään ole. Olin idiootti kun harrastin suojaamatonta. :(
Liekkö tuolla panolla ollut jotain kutinaa kun ilmoitti että tauti meillä on. Tuo tulehdukseni lääkärin mukaan voi kutittaa myös miestä, ollut jotkin epäsopivat limat. ?

Yhteistyössä