Tosi aikuismaista, mutta: päätin juuri opetella juomaan kaljaa.

IhanaValo
Se on kyllä jännä miten kalja ei maistu...ennen ku on juonu tarpeeks jo jotain muuta ensin :)

Joskus voi huikan ottaa miehen saunakaljasta mut muuten..hyhhyh. Lonkkuu tai sidukkaa kiitos. Tai jos oikein valita saa niin Breezeri tai..mikähän sen toisen vähän vastaavan nimi oli..kyl huomaa että on viime kerrasta aikaa :)
Viinitkin on ihan hirveitä.

Se on kyllä jännä miten kalja ei maistu...ennen ku on juonu tarpeeks jo jotain muuta ensin :)

Joskus voi huikan ottaa miehen saunakaljasta mut muuten..hyhhyh. Lonkkuu tai sidukkaa kiitos. Tai jos oikein valita saa niin Breezeri tai..mikähän sen toisen vähän vastaavan nimi oli..kyl huomaa että on viime kerrasta aikaa :)
Viinitkin on ihan hirveitä.
Olen oikeastaan samanlainen. Mieluiten joisin vaan Breezereita ja Smirnoffeja ja sitten jotain drinkkejä mitä baarimikot tekee. (mansikkamargareta, marianne, irma, mustikkashotti...)

Mut oon tosiaan päättänyt kouluttaa itseäni. :)

Voi pojat oluitahan on vaikka kuinka monta toistaan parempia. Päkki karhut, karjalat ja sandelsit nyt on yks asia (lapparia nyt ei voi laskea edes tähän joukkoon) ja menee kyllä siinä missä joku kraanavesikin (mikä tietty sekin maistuu joskus tolkuttoman hyvälle). Meikäläisen lempioluita on Red Stripe, Stella Artois, ja ehkä biljoona muuta joiden nimiä en nyt saa päähäni kun on ollut niin pitkä ja valitettava tauko niiden maisteluissa...

Eikä se oo mitään hifistelya, ne on vaan oikeasti, tälläsen mitään mistään ymmärtämättömän grilliruokien parissa kasvaneen peruspöljänkin mielestä ihan oma maailmansa jossa riittää tutkailtavaa ja maisteltavaa vaikka miten! Joten tervetuloa oluiden upeaan maailmaan, ja osta nyt sinne kaappiin jotain muutakin kun karhujen ja fostersien litkuja...

Alkuperäinen kirjoittaja saman koulun käynyt;24298663:
Hyvä alku opiskelussa! Jatka samaan tapaan joitakin kertoja, niin huomaat että olut on ihan hyvää. Voittaa makeat siiderit mennen tullen!
Joo, täytyy varmaan viikon päästä ottaa uusiksi, ellei viikolla tule tuota yksinäistä olusta juotua.

Veikkaan että tuo olut voi mennä paremmin alas kun on jotain muuta pohjalla, eikä aloita sillä.

Alkuperäinen kirjoittaja saman koulun käynyt;24298790:
Näin varmasti on. Minulla tosin toimi opettelussa hyvin "karaisutekniikka" eli ensin oluset ja sitten vasta muuta.
Mä taas opettelen salaa kavereilta (okei, jos joku niistä palstailee ja tietää että minä olen minä, niin ei se ole salassa :) ). Taktiikaksi olen ottanut juurikin tuon saman eli eka kalja ja sitten vasta muuta.

Sit kun osaan juoda kaljaa ja nauttia siitä, niin koitan lyödä kamujen kaa vetoa pystynkö juomaan kaljaa vai en. En malta odottaa jo niitten ilmettä :D

saman koulun käynyt
Hyvä suunnitelma, lisää motivaatiota kun on selkeä tavoite. Mulla oli apuna tutor, jonka tuki oli korvaamaton. Muista tämäkin vaihtoehto, jos itsenäinen opiskelu alkaa tökkimään.

Alkuperäinen kirjoittaja saman koulun käynyt;24299005:
Hyvä suunnitelma, lisää motivaatiota kun on selkeä tavoite. Mulla oli apuna tutor, jonka tuki oli korvaamaton. Muista tämäkin vaihtoehto, jos itsenäinen opiskelu alkaa tökkimään.
Mullakin on henkinen tuki kyllä 200km päässä. (silläkin on sama kurssi menossa :) ) Harmi kun ei livenä voi kursseilla :)

"zenn"
Mä en juo kaljaa (kotimainen vaalea peruslager), koska se maistuu väljähtäneelle ja vetiselle (pilaantuneelle). Hyvät (ulkomaiset) oluet, joissa on ytyä ja makua taas voivat maistuakin tälle siiderinjuojalle, tosin siidereistäkin suosin kuivia brittejä :)

Yhteistyössä