Olen oikeastaan samanlainen. Mieluiten joisin vaan Breezereita ja Smirnoffeja ja sitten jotain drinkkejä mitä baarimikot tekee. (mansikkamargareta, marianne, irma, mustikkashotti...)Se on kyllä jännä miten kalja ei maistu...ennen ku on juonu tarpeeks jo jotain muuta ensin
Joskus voi huikan ottaa miehen saunakaljasta mut muuten..hyhhyh. Lonkkuu tai sidukkaa kiitos. Tai jos oikein valita saa niin Breezeri tai..mikähän sen toisen vähän vastaavan nimi oli..kyl huomaa että on viime kerrasta aikaa
Viinitkin on ihan hirveitä.
Hyvä alku opiskelussa! Jatka samaan tapaan joitakin kertoja, niin huomaat että olut on ihan hyvää. Voittaa makeat siiderit mennen tullen!Join sen toisenkin, ja päätin etten kolmanteen koske. Kyllä tää vesi on nyt extra hyvää noitten olusten jälkeen
Joo, täytyy varmaan viikon päästä ottaa uusiksi, ellei viikolla tule tuota yksinäistä olusta juotua.Alkuperäinen kirjoittaja saman koulun käynyt;24298663:Hyvä alku opiskelussa! Jatka samaan tapaan joitakin kertoja, niin huomaat että olut on ihan hyvää. Voittaa makeat siiderit mennen tullen!
Sen toisen maku alkoi jo pahasti tökkimään.Älä nyt hannaa. Avaa kolmas! :attn:
Näin varmasti on. Minulla tosin toimi opettelussa hyvin "karaisutekniikka" eli ensin oluset ja sitten vasta muuta.Veikkaan että tuo olut voi mennä paremmin alas kun on jotain muuta pohjalla, eikä aloita sillä.
Mä taas opettelen salaa kavereilta (okei, jos joku niistä palstailee ja tietää että minä olen minä, niin ei se ole salassa ). Taktiikaksi olen ottanut juurikin tuon saman eli eka kalja ja sitten vasta muuta.Alkuperäinen kirjoittaja saman koulun käynyt;24298790:Näin varmasti on. Minulla tosin toimi opettelussa hyvin "karaisutekniikka" eli ensin oluset ja sitten vasta muuta.
Mullakin on henkinen tuki kyllä 200km päässä. (silläkin on sama kurssi menossa ) Harmi kun ei livenä voi kursseillaAlkuperäinen kirjoittaja saman koulun käynyt;24299005:Hyvä suunnitelma, lisää motivaatiota kun on selkeä tavoite. Mulla oli apuna tutor, jonka tuki oli korvaamaton. Muista tämäkin vaihtoehto, jos itsenäinen opiskelu alkaa tökkimään.
Olet oikeassa. Kitkerää.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24299059:karhu on pahaa.muistaakseni.
Joo, ei se hyvää ollut. Tosin oon vielä niin vaiheessa etten tykkää mistäänAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24299059:karhu on pahaa.muistaakseni.
Kokeile maistella jotain oikeasti hyvää olutta, ehkä sitä kautta pystyt juomaan (ei, en pysty sanomaan nauttimaan) noita peruslagereita. Kannattaa mennä parempaan olutravintolaan ja siellä kysellä ja tilata eri oluita.Joo, ei se hyvää ollut. Tosin oon vielä niin vaiheessa etten tykkää mistään
tuo oli ihan kelvollista. asiasta on varma muistikuva.Joo, ei se hyvää ollut. Tosin oon vielä niin vaiheessa etten tykkää mistään