Tosi aikuismaista, mutta: päätin juuri opetella juomaan kaljaa.

fxz
Mä en viitti opetella enää näin 33-vuotiaana. :D Ja oishan se näky, kun henkeä pidättäen tai nenästä kiinni pitäen harjoittelisi juomista, mun meinaan tekee tosi pahaa se kaljan hajukin.

Kaverilta oli parin viikon takaisesta illasta jäänyt 3 Karhua kaappiin, joten tavoitteeni olisi että siedätän nyt itseäni. Ehkä jonain päivänä se on nautinnollistakin.

Ai miksi kidutan itseäni: usein liikun kavereiden kanssa sellaisissa paikoissa ettei siellä myydä kuin kaljaa tai yhtä samaa omenasiideriä johon olen jo kyllästynyt.

Non compos mentis
Kaverilta oli parin viikon takaisesta illasta jäänyt 3 Karhua kaappiin, joten tavoitteeni olisi että siedätän nyt itseäni. Ehkä jonain päivänä se on nautinnollistakin.

Ai miksi kidutan itseäni: usein liikun kavereiden kanssa sellaisissa paikoissa ettei siellä myydä kuin kaljaa tai yhtä samaa omenasiideriä johon olen jo kyllästynyt.
Tähän ois maksaystävällisempikin ratkaisu: hanki parempaa seuraa.

"vieras"
samaan tyyliin, eli väkisin opettelin joskus juomaan punkkua:) ..saatiin monta pulloa joululahjaksi ja mies ei voi punkkua sietää, enkä minäkään tykännyt yhtään.. no, sitten kun lahjapullot oli väkisin lipitetty niin sehän olikin hyvää;)

[QUOTE="vieras";24297983]samaan tyyliin, eli väkisin opettelin joskus juomaan punkkua:) ..saatiin monta pulloa joululahjaksi ja mies ei voi punkkua sietää, enkä minäkään tykännyt yhtään.. no, sitten kun lahjapullot oli väkisin lipitetty niin sehän olikin hyvää;)[/QUOTE]

Tiedän yhden hyvän punkun. (ja inhoan siis punaviiniä). Harmi kun en koskaan muista sen nimeä. Etiketin onneksi tunnistan alkossa. Maistuu limpparin ja mehun sekoitukselta ja on alle 10e pullo.

MUOKS! Netti on kätevä. Muutaman linkin jälkeen löyty se oikea. :)
Alko - Tuotteet - Lambrusco Grasparossa di Castelvetro Amabile il Fojonco

Viimeksi muokattu:
"tirppa"
Tiedän yhden hyvän punkun. (ja inhoan siis punaviiniä). Harmi kun en koskaan muista sen nimeä. Etiketin onneksi tunnistan alkossa. Maistuu limpparin ja mehun sekoitukselta ja on alle 10e pullo.

MUOKS! Netti on kätevä. Muutaman linkin jälkeen löyty se oikea. :)
Alko - Tuotteet - Lambrusco Grasparossa di Castelvetro Amabile il Fojonco
Tää on namia :p Ja ei toi oo ollenkaan huono tavote opetella juomaan olutta :D
Go girl!!

Yhteistyössä