Enkä nyt tarkoita että heti alkaisin vetämään mäyräkoiran yhdeltä istumalta, vaan ettei se kalja maistu niin hirveälle kuralle kun tähän asti on maistunut.
Tai sano, että juot ainoastaan belgialaisia hunajalla maustettuja vehnäoluita. Sillai pääset pälkähästä taikka saat ainoaa hyvänmakuista olutta baarissa.Kokeile Velkopopovický Kozel Darkia tai Plevnan Panimosimaa, jos ne maistuisivat paremmin.
Tähän ois maksaystävällisempikin ratkaisu: hanki parempaa seuraa.Kaverilta oli parin viikon takaisesta illasta jäänyt 3 Karhua kaappiin, joten tavoitteeni olisi että siedätän nyt itseäni. Ehkä jonain päivänä se on nautinnollistakin.
Ai miksi kidutan itseäni: usein liikun kavereiden kanssa sellaisissa paikoissa ettei siellä myydä kuin kaljaa tai yhtä samaa omenasiideriä johon olen jo kyllästynyt.
Belgialaista olutta olen joskus juonut (ei kyllä mitään käryä merkistä, kultainen tölkki se oli). Myös Turboligin limeolutta olen joskus juonut pullollisen.Tai sano, että juot ainoastaan belgialaisia hunajalla maustettuja vehnäoluita. Sillai pääset pälkähästä taikka saat ainoaa hyvänmakuista olutta baarissa.
No kun noi on hyviä tyyppejä (ja kaikki naisia!). Muut ovat kuulemman teininä aloittaneet sen juomisen suoraan kaljasta, itse aloitin vasta täysi-ikäisenä siidereistä.Tähän ois maksaystävällisempikin ratkaisu: hanki parempaa seuraa.
Nainen joka ei juo koskaan kaljaa ei voi olla hyvä tyyppi. Siideriä nyt litkii pissiksetkin.
Noh, noh. Skandinaaviset makuesanssilitkut ei edes ole siidereitä. Oikea siideri maistuu mädille omenoille ja tarjoillaan lämpimänä.Siideriä nyt litkii pissiksetkin.
Anteeksi mitä?Turboligin limeolutta
Mikä on pissikset?Nainen joka ei juo koskaan kaljaa ei voi olla hyvä tyyppi. Siideriä nyt litkii pissiksetkin.
Tää on namia Ja ei toi oo ollenkaan huono tavote opetella juomaan oluttaTiedän yhden hyvän punkun. (ja inhoan siis punaviiniä). Harmi kun en koskaan muista sen nimeä. Etiketin onneksi tunnistan alkossa. Maistuu limpparin ja mehun sekoitukselta ja on alle 10e pullo.
MUOKS! Netti on kätevä. Muutaman linkin jälkeen löyty se oikea.
Alko - Tuotteet - Lambrusco Grasparossa di Castelvetro Amabile il Fojonco