Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Me ollaan tykätty laittaa broilerisuikaleita kermaisessa marinadissaNe on siis valmiiks marinoitu siinä paketissa,en muista kenen valmistama mutta siis kanasuikaleet kermapippurimarinadi tms??ihan sikahyvää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Hunajamarinotu broilerinfilesuikale-kesäkurpitsa-paprika-sipuli-paistos![]()
![]()
![]()
Ja lisäks tietty kaikki härpäkkeet; juustoa raasteena tai dippisoossina, creme fraichea, oliivia, tomaattia, kurkkua, jenkkisalaattia, jalapenoja.... Unohtuko jotain?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:tää ei varmaan helpota siun oloa mut mie vedän niitä parhaillaan..![]()
Ja on muuten hyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Pohjalle levitetään juusto-ja salsakastikkeita.
Sitten tulee jäävuorisalaattia, tonnikalaa, suolakurkkua ja tomaattia. Juustoa ja taas salsakastiketta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:jauhelihaa joka maustettu tortillamausteella, kurkkua, ananasta, jäävuorisalaattia, tomaattia ja vähän smetanaa, nam![]()
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:tää ei varmaan helpota siun oloa mut mie vedän niitä parhaillaan..![]()
Ja on muuten hyvää![]()
Mä en todellakaan tiedä mistä tämä mieliteko pomppasi, mutta maistuvaa iltaa sulle.
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:tää ei varmaan helpota siun oloa mut mie vedän niitä parhaillaan..![]()
Ja on muuten hyvää![]()
Mä en todellakaan tiedä mistä tämä mieliteko pomppasi, mutta maistuvaa iltaa sulle.
raskaana..?
(vakio vastaus täällä, joten olihan miunkin pakko) :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:tää ei varmaan helpota siun oloa mut mie vedän niitä parhaillaan..![]()
Ja on muuten hyvää![]()
raskaana..?
(vakio vastaus täällä, joten olihan miunkin pakko) :xmas:
En ole (onneksi ).![]()