H
hullu tuttava
Vieras
Eräs tuttuni on patologinen valehtelija ja olen ollut hänen "raskautensa" alusta asti varma että hän ei ole raskaana. Hänen sukunsa ja yhteiset tuttavamme uskovat että hän on raskaana.. (hän on lihava, joten ei voi päällepäin sanoa onko hän vai ei) ..nyt hän oli tuttavalleni kertonut että menee ensi viikolla ehkä tekemään abortin ettei hänestä olekkaan äidiksi. Ja hän tosiaan sanoi kesällä että laskettu aika on lokakuussa, sitten se vaihtui joulukuuhun ja nyt pari päivää sitten se sanoi että se on Tammikuussa. Laskeskelin että hänen täytyisi olla viikolla 26. vähintään jos on tammikuussa laskettu aika. Kesäkuussa hän kertoi minulle että on raskaana joten sen mukaan hän voisi olla vasta 20. viikolla.
Hänen sukunsa ja ystävänsä eivät usko minua kun yritän selittää että se likka valehtelee!! Nyt haluisin kuulla onko jollain tietoa että noin myöhään olisi abortti vielä tehty? Ja pitääkö lapsi synnyttää sitten kuoleenna ja joutuuko oleen sairaalassa ym.
Kiitos!
Hänen sukunsa ja ystävänsä eivät usko minua kun yritän selittää että se likka valehtelee!! Nyt haluisin kuulla onko jollain tietoa että noin myöhään olisi abortti vielä tehty? Ja pitääkö lapsi synnyttää sitten kuoleenna ja joutuuko oleen sairaalassa ym.
Kiitos!