Torstai iltaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on mukava työpäivä takana. Ja juuri tultiin kirjastosta tytsin kanssa. Samalla tuli pyöräiltyä :) .

Sitten ois saunaa, iltapalaa ja Kotikatukin jatkuu tänään !!
Huomenna onkin jo perjantai , jihaa!!! :D

Mitäs sinun iltaan ?

suunnitelmissa oli mennä laittaan hiekat laatikkoon mutt kaatosade keskeytti hyvin alkaneen ulos siirtymisen.. :kieh: joten nythän mie voinki sit vähän siivoilla tätä katastrofi aluetta.. :) jospa sais tänään vielä lattian esiin.. ja juniorille pitäs sosetta tehä pakkaseen, pääs porkkanat loppuun ja kesäkurpitsan sain mummulta, sitä ei ookkaan poitsu maistellu.. ja takkaan käyn puita on sen verta viilee jo sisällä..
...tai sit mie vaan keitän kahvit ja löhöän sohvalla suklaalevy kainalossa.. :D

suunnitelmissa oli mennä laittaan hiekat laatikkoon mutt kaatosade keskeytti hyvin alkaneen ulos siirtymisen.. :kieh: joten nythän mie voinki sit vähän siivoilla tätä katastrofi aluetta.. :) jospa sais tänään vielä lattian esiin.. ja juniorille pitäs sosetta tehä pakkaseen, pääs porkkanat loppuun ja kesäkurpitsan sain mummulta, sitä ei ookkaan poitsu maistellu.. ja takkaan käyn puita on sen verta viilee jo sisällä..
...tai sit mie vaan keitän kahvit ja löhöän sohvalla suklaalevy kainalossa.. :D

Oletko ylipainoinen?

Paskalla äsken kävin,tulikin aika läjä..huh!
Pyllyyn koskee kun koko päivän oon pöntöllä istunut,kaikki yhtä isoja läjiä!
ei ole ripuli mut mulla vaan on aktiivinen suoli!
kohta pitää taas valmistautua istuntoon,vaikka reikä on hellänä!

Kiroilen mun jalkoja jotka on viime aikoina heti menny levottomaks kun pydähdyn sohvalle pötköttelee, todella inhottavaa.. :(

Mä taidan kasvattaa juuret tähän sohvankulmaan ja teetättää kaikki iltahommat miehellä, ei jaksa.. :whistle:

Yhteistyössä