Torniolaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamaria

Vieras
Hei.

löytyiskös täältäkään Torniolaisia mammoja?

Olen 24v kolmannen lapsen odottaja avoliitossa. tyttö on pian 5v ja poika täyttää vuoden alussa 2. Oikeastaan koko meidän perhe etsii uusia ystäviä, kun on mieheltäkin sinkkukamujen yhteydenpito vähentyä. Itse oon muuttanu tänne 5v sitte eikä sitte ole koko aikana mistään löytyny ystäviä.

Ollaan ihan normi perhe tavallisessa lähiössä. omaa taloa etsiskellään, mutta just nyt ei kovin ole sopivia tarjolla. Harrastuksina lähinnä perhekeskeiset asiat, mutta toki sitä aikuisempiakin juttuja jutellaan ja tehdään. miestä hättyytän baariinki joskus, vaikka ite en ison vatsan kans kehtaakaan. mies on siis 26v nossekuski/huoltomies havatorilla.

yv.tä saa laittaa! tätä ketjuakin seurailen kyllä, jos vaikka sais vastauksia...

ONKO MUUTES MILLAISIA KOKEMUKSIA TORNIO-LISÄSTÄ? menikö hakemuksen käsittelyssä kuin kauan? Millaisessa elämäntilanteessa haitte, yms.?
mie olen opiskelija ja oli tarkotus nyt syksyn aikana tenttiä pari kurssia ja alotella opinnäytetyötä, mutta kun niihin opeihin ei näyätä saavan yhteyttä niin pitäs varmaan jäädä jo mammalomalle että sais tuon lisänki...

Moision musta enkeli!

Olet siis Torniolainen! =) kiinnostaiskos yhteydenpito? oisin pistäny yv.tä, mutta olit harmaana. pistä mulle yv.tä niin annan sähköpostin, joka on kyllä mesekin...

Mulla ei onnistu toi kirjautuminen , mutta koitan huomenissa tehdä vaikka uuden nikin ..niin laitan yv sulle:) Ois mukava saada uusia tuttavuuksia , mullakaan niitä niin hirmusti ei täälä oo..itekki muualta oon muuttanu :)