Törkeyden huippu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Äljäke totes tossa aamulla lähtevänsä huomenna ostaa mulle joululahjaa, vaikka ei tiedä mitä mulle ostais :kieh: Ja mä erittäin suurieleisesti noudin postista sille tilaamani lahjat eilen, dääämn :laugh:
Vois vähän vihjasta sille jotain, jos keksis mitä haluais :o

Mun ukolleni jokainen joulu ja syntymäpäivä aiheuttaa kasan harmaita hiuksia. Ei millään keksi mitä mulle hommais ja rasittuu kaupoissa pyörimisestä... Niinpä mä hyvissä ajoin joka joulu kerron sille vaihtoehtoja, joita oon miettinyt pitkin syksyä :xmas: Tänä vuonna toivelistalla olis mm. Don Rosan käsialaa oleva Roope Ankan elämä ja teot-kirja

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä en tiedä mitä haluaisin, en ihan tosissaan keksi mitään :o

Joku kirja?

Ei oo nyt mitään sellasta mitä ei jo ois :snotty:

Löytyykö Kaari Utrion Eevan tyttäret? Siinä on hyvä nide

=)

Ei mut ei mul oo vielä heränny kiinnostuskaan siihen :D

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Sun lahjas tulee myöhässä. Mä oon joulun perheen kanssa, mutta tapanina ukkos hakee mut kauniisti paketoituna :xmas:

:heart: Jesh, all I ever wanted :D

Mut se sun mies jää tänne sit hoitamaan lapsia, tuotuaan mut ensin perille :xmas:

Tuutsä sit meille vahtii poikaa ja mä pääsen johki vapaalle?? *peukut pystyssä ja sormet ristissä* :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos et muuta keksi niin pyydä lahjakortti, vaikka kampaamoon (jos siellä käyt ) tai paremman puutteessa ruokakauppaan, ostat sitten itelles herkkuja kun tekee mieli ;)

Ei siit oo ku hetki ku parturissa kävin.. :snotty: Hitto moon vaikee :saint:

Sun lahjas tulee myöhässä. Mä oon joulun perheen kanssa, mutta tapanina ukkos hakee mut kauniisti paketoituna :xmas:

Mut se sun mies jää tänne sit hoitamaan lapsia, tuotuaan mut ensin perille :xmas:

Tuutsä sit meille vahtii poikaa ja mä pääsen johki vapaalle?? *peukut pystyssä ja sormet ristissä* :laugh:

Joo, mulla on essu päällä ja rusetti päässä. Ja kädet jauhoissa ja piparit uunissa :laugh: Ja sit mä vielä hyräilenkin, joulusävelmiä. Ja olen onnesta soikeana kun pääsen vaikka valvomaan yhden yön itkevän lapsen kanssa :saint:

Joo, mulla on essu päällä ja rusetti päässä. Ja kädet jauhoissa ja piparit uunissa :laugh: Ja sit mä vielä hyräilenkin, joulusävelmiä. Ja olen onnesta soikeana kun pääsen vaikka valvomaan yhden yön itkevän lapsen kanssa :saint:

Ei sun tartte valvoo itkevän pojan kans, meillä vetelee poika yöt tyytiksenä sikeitä ja tahtoo vaan joko maitoa 6aikaan (ei aina herää) tai viimestään aamuvellit 9aikaan :o Hyräiletkö hyvästi kans? :kieh:

Mun ihana mieheni on oppinut siihen että onnistuu yllättämään minut. Tosin nauttii siitä kun saa kiusata minua ja uskottelee ettei ole yhtään ostanut mitään, silti kielsi menemästä hänen kaapilleen. Sormet syyhyää, olen perinyt äidin siskon luonteen, se oli ihan mahdoton joulupakettien etukäteen urkkija, vaikka halusi myös yllätyksiä. Ristiriitaista juu tiedän, mutta piilottaisivat paketit paremmin :D

Yhteistyössä