Täällä kerran samaa asiaa ihmetellyt ja kirjoittanut omasta kokemuksestani

Olin ostamassa yhtä pöytää, kuvassa siis oli pöytä ja hinta (18) Yhteydenotot kuinkas muuten kuin s.postilla.
No ei siinä,
pöytä kiinnosti todella paljon ja laitoin s.postia jossa ilmoitin oman puh.numeroni kun en niin jatkuvaan istu s.postin vieressä.
Hän sitten laittaa minulle viestiä pöydästä että
*pöytä ja tuoli ovat vielä vapaana, olit kiinnostunut niistä?*
-Tuoli? kysyin minä
*Niin se tuoli joka siinä oli samassa kuvassa* vastaa myyjä
-En minä nähnyt mitään tuolia kuvassa? (jupisin itsekseni ja koetan olla ystävällinen)
Voisitko sitten ystävällisesti laittaa minulle kuvan tuolista (ja se oli virhe) kun minä en sen kuvaa vaan nyt osaa etsiä tuosta ilmoituksesta ja mikä on näiden hinta
*Tuolin ja pöydän myyn edullisesti (minun muistaakseni) 35* vastaa myyjä kuvan kera
-Tuo tuoli ei kyllä kiinnosta kun meillä on se jo (hinnasta kauhistuneena sillä ilmoituksessahan oli edelleen pelkkä pöytä joka oli 18) joten lähtisikö se pöytä erikseen? kysyn minä
Myyjä hetken tarinoi jonninjoutavia tässä välin ja sitten ilmoittaa minulle armollisesti
*no ostatko sinä sen pöydän jos saan tuolille toisaalta ostajan kun toinen haluaa vain pelkän tuolin* vastaa myyjä
Tässävaiheessa minua jo hiukan huvittaa koko tilanne ja ajattelin kysellä uudelleen tuon pöydän hintaa

*Voin myydä sen sinulle nyt alennettuun 20 hintaan,
yhtään halvemmalla en voi myydä sillä se on alle hintapyyntini ja tarkoitus oli myydä tämä settinä* vastaa myyjä
Minä vastaan (

) toivottaen hyvää myynti onnea
Ja edelleen en tajunnut missä vaiheessa siihen muka se tuoli astui mukaan kun sitä ei siis ollut Tori.fi palvelun kuvissa eikä myynti tekstissäkään mainittu ja pelkän pöydänkin hinta oli 18
(tunnustan että linkitin tuon saman myös face seinällenikin ja kukaan muukaan ei nähnyt tuolista mainintaakaan saatikka kuvaa

)
Joskus täällä kirjoittelin tuosta ja sain vastauksia että myyjä toimi ihan oikein ja ihmeteltiin minun toimintaani kun koetin sen pöydän saada 18 kuten ilmoituksessa oli mainittu

Tori on kuulemma siitä hyvä paikka kaksplus mammojen mielestä kun siellä saa myyjä muuttaa mieltä jopa hinnan suhteen

Joten paljon onnea vaan